شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

انتقاد محسن رضایی از هاشمی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت ضمن ابراز گلایه از سکوت هاشمی گفت امروز روز بی تفاوتی نیست بلکه باید پشت سر رهبری به سمت جلو حرکت کنیم.
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام چهارشنبه شب در برنامه تلویزیونی «دیروز، امروز، فردا» اظهار داشت: از حدود 5 سال پیش آمریکایی ها آماده درگیری با کشور ایران شدند؛ آنها می خواستند ابتدا از طریق بحث هسته ای و درگیر کردن نظامی وارد شوند اما با آمدن اوباما مسیر جدیدی آغاز شد و از مذاکره گرفته تا اغتشاشات داخلی و تحریم اقتصادی جزء مجموعه جدیدی بود که آمریکایی ها آن را پیگیری می کردند و یکی از مهمترین مسائلی که پیگیری می شد مسئله جنگ نرم با ایران بود.
وی در پاسخ به این مسئله که طراحان خارجی فتنه 88 چقدر توانستند خواسته های خود را در کشور پیاده کنند، گفت: معتقدم که غرب نتوانست از این حوادث بهره برداری موردنظر خود را ببرد ولی این نیز به این معنا نیست که آسیبی به کشور وارد نشد؛ غرب با تبلیغاتی که در عرض 7 ماه علیه ایران انجام داد چهره غیرواقعی از جمهوری اسلامی در افکار عمومی درست کرد گرچه در این بین اشتباهاتی نیز صورت گرفت اما این مسائل یکطرفه نبود چرا که 850 نفر از نیروهای بسیجی و امنیتی کشور زخمی و یا شهید شدند.
رضایی با اشاره به این نکته که 9 دی و 22 بهمن 88 توانست آثار منفی 8 ماه فتنه را برطرف کند، خاطرنشان کرد: معتقدم که غربی ها در این فتنه دست داشته اند و آمریکایی ها چنین طرحی را از قبل آماده کرده بودند حتی اگر در حوادث پس از انتخابات این طرح پیاده نمی شد در یک زمان دیگری این مسئله را پیاده می کردند؛ دلیل من نیز این است که بوش زمانی که می خواست به ایران حمله کند با یک معضل بزرگی درگیر بود و آن معضل این بود که نمی توانست مانند عراق و افغانستان وارد ایران شود و بمباران و موشکباران ها نیز نیاز به نیروی پیاده داشت.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: بسیاری می گفتند هدفمند کردن یارانه ها تورم کشور را به بالای 50 درصد می رساند من نمی خواهم آمار دولت را تایید کنم اما طبق این آمار که می گویند تورم 11 درصد است مطمئنا به 45 درصد نرسیده است و این نشان می دهد که ما می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم اما باید همکاری کنیم و اگر نسبت به دولت نیز انتقاداتی داریم باید روی نقاط مشترک کار کرده تا انتقادات جنبه سازنده به خود گیرد .
رضایی با بیان اینکه اکنون برخی از یاران انقلاب تماشاچی شده اند، گفت: امروز روز بی تفاوتی و گله گذاری نیست و باید پشت سر رهبری حرکت کنیم چرا که من مسیر رهبری را درست می بینم و معتقدم باید پشت سر ایشان به جلو برویم. البته گله ای نیز از برخی آقایان از جمله هاشمی دارم چرا که وی می تواند کمک بزرگی به مسئولان کشور و رهبر انقلاب انجام دهد؛ امروز روز تماشاچی بودن نیست.
وی اضافه کرد:اگر به تحولات جهان اسلام نگاه کنیم و مقاومت آمریکا و غرب را در مقابل انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را ببینی نمی توانی تماشاچی باشی.

نظرات 1 + ارسال نظر

1.481481469321.22942522652سلام دوست عزیز !
ایا می خواهی بازدید وبلاگت را افزایش دهی ؟
ایا می خواهید رتبه های نخست موتور جستجوگر گوگل شوید
پیشنهاد ما را قبول کنید و از لینک باکس تمام خودکار مهر استفاده کنید.
ایا می دانید لینک باکس چگونه باعث افزایش بازدید شما می شود ؟
ایا با نحوه کار لینک باکس ها اشنایی دارید ؟
راهنمای کامل استفاده از لینک باکس مهر را مشاهده نمایید
www.help.mehrbox.ir
شما هم در سایت ما عضو شوید و به وبلاگهای پر بازدید بپیوندید
www.mehrbox.ir
با تشکر از شما
لطفا از کد مخصوص سرویس دهنده خود استفاده کنید
مدیر لینک باکس تمام خودکار مهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد