شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

این دلقک باید خودشو از پشت بوم پرت کنه

انتشار مقاله یکی از عناصر خارج نشین در مذمت تندروی اپوزیسیون و تاکید بر اینکه همین تندروی ها باعث نشان دادن شدت عمل از سوی نظام شد، با واکنش گسترده ای در میان عناصر ضدانقلاب مواجه شد.
ابراهیم نبوی در نوشته خود تاکید می کند که اما تندروی اصلاح طلبان و سایر گروههای اپوزیسیون باعث شدت عمل جمهوری اسلامی شده است. وی همچنین نوشته است: وقتی ما روشی را برای تغییر انتخاب می کنیم که معنای آن نابودی یک حکومت است آن حکومت هم از خویش دفاع می کند.
انتشار این مقاله در ارزیابی علت شکست فتنه سبز با واکنش های خشم آگین عناصر ضدانقلاب مواجه شد. شبکه بالاترین ضمن «داغ» کردن خبر منتشره در کیهان به نقل از نبوی، فرمان حمله به وی را صادر کرد. برخی از این واکنش ها به این شرح است:
- متاسفم برای این شارلاتان، با آن تز مسخره اسب یا خر تروا. انصافا ناز شستش!! خیلیا خر شدن.
- کدیور و مهاجرانی و نبوی همه از یک آخور می خورن.
- مردک [...] اگر من جای او بودم، با گندی که توی 22 بهمن [اسب تروا] زدم، از اولین ساختمون بالای طبقه خودمو پرت می کردم پایین. [...] نشسته داره زررر می زنه. همون بهتر که به کار دلقکی مشغول باشه.
- من با امثال این آقایان اصلاح طلب که عافیت طلب هستند آشنا هستم. ژست روشنفکری می گیرن و به هر قیمت عافیت طلب هستن.
- وقتی به یک دلقک تو میدون سیاست فضا بدین، خوب بهتر از این هم از توش درنمیاد... اون از ایده احمقانه خر تروا و بلایی که سر ما آورد، اینم از این حرفا.
- این آدم مثل بهنود یک [...] باره است. یکی از مشکلات تقی رحمانی با مشارکتی ها وجود همین افراد بود. به هیچ چیز پایبند نیستند.
- امثال این بابا در خارج نشسته اند، وقتی می بینند به حاشیه رفته اند و کسی به آنها توجه نمی کند، نقش برادر حاتم طایی را بازی می کنند. یک حرف عجیب و غریب می زنند تا همه انگشت به دهن بمونند و اینها مطرح شوند.
- متاسفانه نوشته ابراهیم نبوی دستمایه ای برای کیهان شده... امثال نبوی و مهاجرانی بزرگترین ضربه ها را به مبارزات ما زدند.
- خاک بر سر کسی که بخواد از اراجیف امثال کدیور و نبوی و... خط مشی سیاسی بگیره! ما اول باید از اینها عبور کنیم تا بتونیم از رژیم عبور کنیم.
- این آقا یک کمی هم در مورد خیانت در امانت و پول های حجت الاسلام زم که بالا کشید و به خارج فرار کرد توضیح بدهد! می گویند به خاطر نظام نبود که شما به خارج رفتید بلکه به خاطر این پولها بوده.
- واقعا برخی طرفداران اصلاح طلبان اظهارات تهوع آوری دارند. وقتی کسی در نقد یا مخالفت اصلاح طلبان، بنویسد او را متهم به همراهی با کیهان و شریعتمداری می کنند و خواهان ارسال رزومه از طرف وی برای حسین شریعتمداری جهت استخدام در کیهان می شوند اما وقتی دلقک لوده خودشان و اسب تروای رژیم در میان مخالفان، تیتر [صفحه] اول کیهان را فراهم می کند آن را صرفا اظهار نظر شخصی و در راستای حق آزادی بیان می دانند! اگر اقدامات و فراخوان های شورای هماهنگی دست ساز سبز طرفدار داشت، اظهارات این دلقک هم طرفدار خواهد داشت.
- آیا حکومت از قبل خاتمی و مهاجرانی و ... همین نبوی را برای چنین روزی در آب نمک خوابانده بود؟! اینها مزدور و پاچه خوار رژیمند و باید منتظر خیانت های بیشتری از طرف آنان به اپوزیسیون باشیم. معلوم نیست فردا چه کسی از این حرف ها بزند. ... اینها عروسکی بیش تر نیستند.
- به این آقا باید گفت بوی کباب نیست که به مشامت خورده، دارند خرداغ می کنند.
یادآور می شود در حالی که ابراهیم نبوی چند ماه پیش درباره گنجی گفته بود او سم بر زمین می کوبد، اکنون خود گرفتار هجو بالاترین شده و تصویر وی در حالی به شکل کاریکاتوری ترسیم شده که برایش دم هم گذاشته اند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد