شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

روسیاه (گفت و شنود کیهان)

گفت: روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف از تجاوز و آزارجنسی چند نفر توسط یک کشیش خبر داده و نوشته است پاپ برای بررسی ماجرا به شهر «والتا» رفته بود.
گفتم: خب! بعدش چی؟
گفت: نوشته است پاپ برای اطمینان یک شماره تلفن اعلام کرد و از کسانی که آزار جنسی دیده اند خواست با این شماره تماس بگیرند.
گفتم: حتماً، مثل قضیه سران فتنه، معلوم شد که ادعای تجاوز دروغ و ساختگی بوده است؟!
گفت: نه بابا! تعداد زیادی با آن شماره تماس گرفته و شواهد آزارجنسی خود را ارائه کرده اند.
گفتم: پس بگو که چرا سران فتنه اینهمه سنگ آمریکا واروپا را به سینه می زنند؟ اگر سران فتنه ادعای تجاوز را در اروپا مطرح کرده بودند، فکرش را بکن به جای روسیاهی که حالا دارند، چقدر روسفید می شدند؟!

 

اقتدار حقیقی

1- روز گذشته گزارش کاخ سفید مبنی بر تشریح اقدامات دولت آمریکا در خصوص جنگ نرم علیه ایران روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت. طی این گزارش اوباما خطاب به رؤسای مجلس نمایندگان و سنای آمریکا، تلاشهای خود را درباره تحقق «قانون قربانیان سانسور در ایران»! توضیح داده است. این گزارش شامل گسترش پخش اخبار، مقابله با پارازیت های ماهواره ای، استفاده از شبکه های توئیتر و فیس بوک، تقویت NGOها و تولید فیلترشکن های نوین است.
سال گذشته کنگره آمریکا با تصویب بودجه 55 میلیون دلاری ذیل قانون قربانیان سانسور در ایران، دولت را موظف کرد تا 3 ماه پس از تصویب این لایحه، گزارش خود را در رابطه با تلاش ها و اقدامات خود برای پخش برنامه های بین المللی، تعامل و آموزش الکترونیکی ایرانیان، مبارزه برای کنترل یا مسدود کردن دسترسی ایرانیان به اینترنت و برنامه های ماهواره ای مورد حمایت آمریکا و... ارایه دهد.
در این گزارش- که اخیراً منتشر شده- اوباما درباره افزایش برنامه های ماهواره ای و پخش اخبار در زمان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری، مقابله با پارازیت ها از طریق تنظیم فرکانس ها و اضافه سازی ظرفیت های ماهواره ای، تهیه نرم افزارهای فیلترشکن جدید و تلاش برای انطباق پذیری و سازگاری کاربران ایرانی، تقویت نهادهای مدنی غیردولتی (NGOها) و... نتایج اقدامات خود را در 9 بند بصورت مفصل توضیح داده است.
جدای از بخش های تفصیلی گزارش اوباما و مواردی که بصورت جزیی و عملیاتی بیان شده است، این گزارش نشان می دهد که دشمن بصورت آشکار، مدتهاست جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی را تدارک دیده و علناً وارد فاز عملیاتی آن شده است. حوادث بعد از انتخابات و ابعاد پیچیده آن فتنه بزرگ توانست دستهای پنهان دشمن را از آستین فتنه گران بیرون آورد.
امروز حتی آنهایی هم که منتظر بودند تا لبخندها و ژست آشتی جویانه رئیس جمهور آمریکا به بار بنشیند و شیطان بزرگ، بساط دشمنی خود را برچیند! فهمیده اند که گرگ اگر لباس میش هم بپوشد، باز هم دشمن است.
مردم نیز با درایت و بصیرتی که دارند، دانسته اند که سررشته همه فتنه گریها و آشوبها در دست دشمن قسم خورده بوده و مهره های داخلی آنان از سران فتنه تا عربده کشان خیابانی، چیزی بیش از عروسکهای این معرکه تاریک نبوده اند. مهره هایی که بعضی سوخته و تاریخ مصرف شان تمام شده و بعضی دیگر هم برای آنکه آتش بیار معرکه دیگری باشند زیر خاکستر نفاق پنهان شده اند.
2- چندی پیش رئیس جمهور آمریکا که تلاش های 10 ماهه کاخ سفید و ایادی خودفروخته وابسته را در ماجرای براندازی ناکام دید، بار دیگر به بهانه پرونده هسته ای ایران و در شدیدترین اظهارات و موضع گیریهای چند سال اخیر آمریکا علیه کشورمان، با اعلام راهبرد هسته ای ایالات متحده، ایران را تهدید به حمله اتمی کرد.
آشکارا به نظر می رسد که اینگونه اظهارنظر و تهدید کردن مستقیم- آن هم به حمله اتمی- چیزی فراتر از نظر یک رئیس جمهور بوده و کاملاً مشخص است که تصمیمات و موضع گیری های کلان آمریکا در کانونهایی جدا از کاخ سفید و تحت تأثیر مستقیم لابی صهیونیست ها، گرفته می شود.
اسرائیل می داند که حریف ایران اسلامی نیست. چرا که طی جنگ های 33 و 22 روزه در برابر مقاومت لبنان و فلسطین که الگویی برگرفته از انقلاب اسلامی و آرمانهای مقاومت و آزادی خواهی آن دارند، تاب نیاورد و مفتضحانه شکست خورد. لذا تلاش می کند تا مطامع خود را از مجرای متحد دیرینه اش دنبال کند و حرفهای بزرگتر از دهان خود را بر زبان آمریکا بنشاند.
سنگر جنگ نرم، جایی نیست که دشمن آن را خالی کند. گاه آتش تهیه ای که علیه انقلاب و ارکان نظام از این جبهه می ریزد شدیدتر و گاه آرام تر است، ولی تغییر جبهه از جنگ نرم به تهدید نظامی، معلوم می کند که چندین ماه تلاش و حمایت از فتنه گران و اغتشاشگران راه به جایی نبرده و کاخ سفید امید چندانی به تاثیر این راهبرد ندارد. هر چند مطمئناً بصیرت انقلابی مردم و مسئولان، مانع از غفلت و بی توجهی به ابعاد گسترده و پنهان جنگ نرم و پرده های جدید آن خواهد شد.
3- تهدید به استفاده از سلاح هسته ای علیه ایران یک نشانه دیگر هم دارد؛ عجز آمریکا در برابر اقتدار ایران اسلامی. آمریکا می داند که در یک مقابله احتمالی، با سلاح ها و ابزار متعارف نظامی قادر به شکست ایران نیست و شاید به همین دلیل، تنها مجرم اتمی دنیا بار دیگر کاربرد این سلاح غیرانسانی را به رخ کشیده است.
ایران اسلامی طی سالهای گذشته در سایه تلاش و همت والای متخصصان توانمند، تجهیزات بسیار مهم و ارزشمندی را تولید کرده که موجب حیرت و واهمه دشمنان شده است. امروز بحمدالله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در بالاترین سطح آمادگی چه از نظر تجهیزات دفاعی و چه به لحاظ نیروهای کارآزموده قرار دارند که البته دشمن نیز به خوبی از این توانمندی ها آگاه است.
مراسم رژه یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران، در روز 29فروردین در حالی انجام شد که برای اولین بار سامانه موشکی جدید اس-300 از مقابل جایگاه عبور کرد و مراسم را تحت الشعاع قرار داد.
اس-300 یک سامانه پیشرفته دفاع ضد هوایی است که تاکنون تکنولوژی آن در دست روس ها بوده و ایران از سه سال پیش با انعقاد قراردادی خواستار خرید آن شده که البته طرف روسی به رغم فرارسیدن موعد تحویل، به تعهدات خود عمل نکرده است.
اسرائیل، تجهیز ایران به این سامانه موشکی را مانعی برای حمله احتمالی به تاسیسات هسته ای می داند و به همین دلیل به کمک غرب و آمریکا تلاش کرد تا مانع تحویل آن به ایران شود. اما متخصصان صنایع دفاعی ایران به دور از جنجال و تبلیغات توانسته اند این سامانه را تولید کرده و نمونه بومی آن را در رژه روز ارتش به نمایش بگذارند.
هرچند هنوز جزییات این سیستم و توان آن در مقایسه با اس-300 روسی منتشر نشده است، اما به سامان رساندن این سامانه موشکی کار بزرگی است که قطعا تحلیل ها و برآوردهای امنیتی و نظامی در منطقه را دستخوش تغییر خواهد کرد.
بدون تردید پرتاب موشک ماهواره بر «سفیر امید»، آزمایش موفقیت آمیز موشک های شهاب 2و3 و سجیل2، ساخت هواپیما و بالگرد سبک و نیمه سنگین، ساخت هواپیما و جت های آموزشی و جنگنده، پرتاب موفقیت آمیز موشک ثاقب، ساخت و تعمیر انواع ناوچه و قایق های تندرو، ساخت و تولید موشک های بالستیک و دوربرد زمین به زمین و زمین به هوا، ساخت زیردریایی، خودکفایی در تولید و ساخت هواپیماهای بدون سرنشین، ساخت ناوشکن جماران، خودکفایی در ساخت انواع تجهیزات و سلاح های سبک، سنگین و توپ های مدرن، توسعه صنایع مخابراتی و ساخت انواع رادار، تقویت و توسعه صنایع اپتیک، موفقیت در ساخت هواپیمای جنگی «صاعقه» و... اقتدار نظامی ایران را به رخ دشمنان می کشاند.
4- مهمتر از اقتدار نظامی، «اقتدار معنوی» جمهوری اسلامی ایران است. حضرت آیت الله خامنه ای دستیابی به اقتدار واقعی را حق و وظیفه ملت ها می دانند و می فرمایند:
«ایمان به خدا، عنصر اصلی اقتدار حقیقی است که در پرتو آن، عزم و اراده و معنویت و پیشرفت علمی- سیاسی و اقتصادی نیز به وجود می آید.»
خدا بر درجات امام راحل(ره) بیفزاید که مولفه های قدرت معنوی را بازتعریف نمودند و این قدرت بی همتا را در عرصه جنگ و رویارویی با دشمنان به جهانیان شناساندند. در مکتب و اندیشه سیاسی امام(ره) «خدامحوری» یک اصل بود و فلسفه الهی، محور همه اندیشه ها و فعالیت های سیاسی آن بزرگوار به شمار می آمد.
امروز انقلاب اسلامی، الگوی امیدآفرین ملت های آزادیخواه جهان است. نفوذ معنوی ایران در میان کشورهای اسلامی در منطقه و حتی آن سوی جهان در آمریکای لاتین، واقعیتی است که غرب از آن می هراسد. اقتدار ایران اسلامی بیش از آنکه به سخت افزارها باشد به عنصر الهی «معنویت» است، گوهری که دلهای مردم مسلمان ایران را مسخر کرده و قادر است جهان را هم به تسخیر آنان درآورد.
حمید امیدی

فاش شدن هویت ترانه موسوی با حکم جلب مهدی هاشمی

دستگیری مهدی هاشمی می تواند پشت پرده دروغ بزرگی به نام ترانه موسوی را برملا سازد.

به گزارش جهان سرنخ افشای هویت ترانه موسوی فرد موهومی که پس از انتخابات به اتهامی علیه جمهوری اسلامی و ترکتازی ضدانقلاب و محافل ضد ایرانی غربی تبدیل شد ،در دست مهدی هاشمی است.
ترانه موسوی کسی که رسانه های ضدانقلاب و محافل رنگی و جریان نفاق از آن به عنوان شهید حوادث پس از انتخابان نام بردند و حتی نام وهمی و عکس تخیلی آن در سنای آمریکا نیز به نمایش درآمد و از آن بر علیه ایران استفاده شد،همان فردی است که هویت وی با گذشت ماهها از حوادث پس از انتخابات نامشخص و مجعول است و احدی مدعی آشنایی و نزدیکی با وی نیست.تا انجا که مدتی پیش یکی از سایتها در فراخوانی از کسانی که وی را می شناسند دعوت کرده بود تا اطلاعاتی در مورد هویت وی ارائه کنند که این فراخوان هم باعث نشد پرده از این فرد موهوم برداشته شود.در همین راستا محافل امنیتی نیز از پروژه شهید سازی و دست ساز هویت ترانه موسوی خبر دادند.
اما ماجرا از چه قرار بود و چه ارتباطی میان این فرد موهوم با مهدی هاشمی است.ترانه موسوی که از نزدیکان یک مقام امنیتی کشور است ،همسر فردی است که در انتخبات نهم ریاست جمهوری حامی مالی یکی از کاندیداهای اصلی رقابت انتخابتی بود.وی که پس از شکست کاندیدای مورد نظر خود بدهی بالایی به بار می آرود از کشور فرار و به کانادا سفر می کند.این فرد که سالها است ارتباط تجاری و اقتصادی نزدیک با مهدی هاشمی دارد در حوادث اخیر پس از انتخابات به طور مداوم با وی در تماس بوده است.
ترانه موسوی نیز در حال حاضر زنده و در کاندا در کنار همسر خود زندگی می کند.با این حال هیچ گاه نسبت به سوء استفاده ای که ساعت ها برنامه و هزاران صفحه اینترنتی از نام و عکس وی علیه جمهوری اسلامی ایرانی کردند واکنشی نشان نداده است.و حالا این مهدی هاشمی است که می تواند بعد از ماهه تهمت و افترا به نظام ،از هویت موهوم کشته پس از انتخابات پرده بردارد و واقعیت یک دروغ بزرگ ،در پروژه دست ساز شهدای فرقه سبز را بر ملا سازد.

گاف‌های مکرر VOA در ویژه برنامه حمایت از هولوکاست



شبکه تلویزیونی صدای آمریکا در ویژه‌برنامه‌ای با هدف حمایت از هولوکاست، دچار گاف‌های متعددی شد که آن را از یک برنامه با موضوعی تکراری و خسته‌کننده، به ویژه‌برنامه‌ای سرگرم‌کننده تبدیل کرد!

به گزارش سرویس بین‌الملل شبکه ایران، شبکه تلویزیونی صدای آمریکا در برنامه "روی خط" خود با دعوت از یک استاد ایرانی از دانشگاه حیفای اسراییل به نام "سلی شاهور" تلاش کرد با حمله به مواضع احمدی‌نژاد در مورد پدیده هولوکاست، به دفاع از حقانیت این پدیده بپردازد اما گاف‌های متعدد دست‌اندرکاران، آن را از یک برنامه تکراری و خسته‌کننده به ویژه‌برنامه‌ای سرگرم‌کننده تبدیل کرد!

* من هم معتقدم برخورد غرب با منتقدان هولوکاست ضد دموکراسی است!
این استاد دانشگاه در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا ادعای احمدی‌نژاد درباره نبود آزادی بیان در غرب به خاطر عدم اجازه به افراد برای تحقیق در مورد هولوکاست، ادعای پوچی نیست؟ در کمال ناباوری مجری گفت: البته در برخی از کشورهای اروپایی تکذیب هولوکاست جرم به حساب می‌آید و به نظر من این موضوع، پدیده‌ای بر ضد دموکراسی است.
مجری برنامه با قطع صحبت مهمان حاضر در برنامه تصریح کرد: پس صحبت‌های احمدی‌نژاد دروغ است که گفته اظهار نظر درباره هولوکاست جرم است. بلکه در واقع فقط انکار یا تکذیب آن در کشورهای اروپایی جرم به حساب می‌آید و صحبت در مورد تایید آن جرمی محسوب نمی‌شود!
شاهور بی‌توجه به هدف صدای آمریکا از دعوت وی به این برنامه، در پاسخ به مجری ادامه داد: البته در برخی از کشورها حتی اظهار نظر در مورد هولوکاست هم جرم به حساب می‌آید.
مجری نیز در اظهارنظری جالب، اظهارات این استاد دانشگاه را اینگونه توضیح داد که البته این امر به این دلیل است که فضایی ایجاد نشود تا دوباره نازیست‌ها روی کار بیایند و در این صورت اگر دقت کنیم می‌بینیم که این حرکت، ضد دموکراسی نیست! 

* گاف تهیه‌کننده در پخش تصاویر زمینه
گاف بعدی صدای آمریکا هنگامی رخ داد که مجری در بخشی از برنامه، با بیان این ادعا که صحبت‌های احمدی‌نژاد احساسات یهودیان را جریحه‌دار کرده است، اظهار داشت: یهودیان می‌گویند هولوکاست یک اعتقاد است و احمدی‌نژاد به اعتقادات آنها توهین کرده است.
اما در همین لحظه تصاویر دیدار احمدی‌نژاد با یهودیان ضد صهیونیست پخش می‌شد که نشان می‌داد یهودیان به خاطر اعتراض شجاعانه رییس‌جمهور ایران به سران رژیم صهیونیستی که آبروی یهودیان را در سراسر جهان خدشه‌دار کرده‌اند، از وی قدردانی می‌کنند.
در همین هنگام مجری برنامه پرسید آیا در قبال این توهین احمدی‌نژاد به یهودیان، تاکنون یک بار هم شاهد بوده‌ایم که اسراییل به اعتقادات مسلمانان توهین کند؟ و استاد ایرانی-اسراییلی نیز در پاسخ گفت : بله!
وی اینطور ادامه داد که در اسراییل هم کسانی هستند که به مسلمان‌ها توهین می‌کنند و در ادامه ادعا کرد که البته الان کمتر شده است.

* کوره‌های آدم‌سوزی در اسراییل!
در ادامه گاف‌های پی‌ در پی این ویژه‌برنامه صدای آمریکا در حمایت از هولوکاست، مجری تلویزیونی از شاهور پرسید آیا می‌شود دانشجویان ایرانی به صورت گروهی به اسراییل بیایند تا بتوانند کوره‌هایی را که در آن یهودیان را سوزانده‌اند و الان به عنوان یک سند موجود است را ببینند تا دروغ بودن اظهارات آقای احمدی‌نژاد بیش از پیش مشخص شود؟! 
این استاد دانشگاه که از اطلاعات ناقص مجری برنامه متعجب شده بود، در جواب گفت: در اسراییل کوره‌ای وجود ندارد. در واقع مسئله کوره‌های آدم‌سوزی مسئله‌ای مربوط به جنگ‌های جهانی است و مکان کوره‌ها هم در آلمان و لهستان است.
مجری دوباره سریعاً با قطع صحبت‌های مهمان برنامه گفت پس می‌شود آنها به این کشورها بروند تا اسناد را ببینند؟!

این گزارش حاکی است که در خلال این ویژه‌برنامه نیز صحبت‌هایی از محمد خاتمی رییس‌جمهور سابق، محسن آرمین، صادق زیباکلام، مجتبی واحدی و مهدی کروبی در تایید تلویحی پدیده هولوکاست پخش می‌شد.
این سومین ویژه‌برنامه در رابطه با موضوع هولوکاست بود که از صدای آمریکا با اتفاقاتی خنده‌دار پخش شد.

خبر "ممنوع الخروج شدن" خاتمی تایید شد



گرچه چندی پیش و به دنبال انتشار خبر "ممنوع الخروج شدن" سید محمد خاتمی، محافل رسانه ای اصلاح طلب آن را تکذیب کردند اما این خبر امروز در سایت های همین جریان سیاسی تایید شد.

شبکه ایران: گرچه چندی پیش و به دنبال انتشار خبر "ممنوع الخروج شدن" سید محمد خاتمی، محافل رسانه ای اصلاح طلب آن را تکذیب کردند اما این خبر امروز در سایت های همین جریان سیاسی تایید شد.

خبر ممنوع الخروج شدن رئیس بنیاد باران پس از آن در سایت های اصلاح طلب منتشر شد که برخی منابع خبری از سفر قریب الوقوع آقای خاتمی به کشور ژاپن خبر دادند.
پس از افشای این موضوع، سایت جمعی از اصلاح طلبان مجلس نوشت که از سفر آقای خاتمی جلوگیری به عمل آمده است.
این سایت علت سفر سیدمحمد خاتمی به ژاپن را شرکت در اجلاس سالانه شورای تعامل در زمینه خلع سلاح هسته‌ای دانست.
اما رئیس بنیاد باران در حالی قصد داشت که به عنوان نماینده "غیررسمی" جمهوری اسلامی ایران و دور از چشم سیاسیون و رسانه ها از ایران خارج و راهی ژاپن شود که گفته شده هیچ دیدار رسمی با مقامات ژاپنی برای خاتمی در نظر گرفته نشده بود.
پیش از سفر وی نیز هیچ گونه خبری درباره دعوت رسمی از وی برای حضور در اجلاس مورد اشاره منتشر نشده بود.
با این حال ناظران سیاسی معتقدند که اتخاذ چنین مواضعی از سوی سران افراطیون اصلاح طلب در راستای تلاش برای زنده نشان دادن رهبری این جریان است؛ چرا که نقش آفرینی سران اصلاحات در هدایت آشوب های پس از انتخابات و همسویی آنان با بیگانگان، منجر به اعتراضات گسترده مردم در راهپیمایی های ده ها میلیونی روز 9 دی ماه و 22 بهمن و انزوای سران اصلاحات شده است.
موضوع دیگری که درباره خروج آقای خاتمی از کشور مطرح است، اینکه ایستادگی رئیس بنیاد باران و دیگر سران اصلاحات در برابر "رای مردم" و "قانون" که منجر به حذف آنان از آینده سیاسی کشور شده است، به عنوان دلایلی برای خروج او عنوان شده است.
علاوه بر این آنچنان که فعالان سیاسی می گویند، حذف سران اصلاحات از آینده سیاسی کشور، پایان کار نیست و دستگاه قضا باید به خساراتی که آنان به مردم و نظام زده اند، رسیدگی کند.
گفتنی است که سال گذشته هم روزنامه عربی"الجزیره" مدعی شد که "اعترافات اخیر محمد علی ابطحی از چهره‌های شاخص جریان اصلاحات و از دستگیر شدگان حوادث اخیر تهران، سید محمد خاتمی را به فکر پناهنده شدن به یک کشور اروپایی انداخته است."
هرچند خبر این روزنامه پس از مدتی تکذیب شد اما الجزیره در ادامه عنوان کرده بود که خاتمی قصد دارد با هدف تشکیل جبهه‌ای متشکل از جریان های سیاسی مخالف دولت و حکومت ایران راهی یکی از کشورهای اروپایی شود.

نشانی غلط !

چندی پیش، آقای محمد خاتمی، در دیدار با جمع کوچکی از دانشجویان مطالب قابل تاملی به زبان آورد. ¤
محور اصلی سخنان ایشان عبارت بود از؛
- ما -مدعیان اصلاحات- برانداز نیستیم.
- سال 89، سال بحران های اجتماعی است.
- تنها راه گذر از وضعیت فعلی، اصلاحات است.
در این باره چند نکته گفتنی است؛
1- اول ببینیم «برانداز» کیست و چه نشانه هایی دارد؟
«برانداز» کسی است که در پی براندازی و تغییر نظام جمهوری اسلامی است.
چنین کسی، از قانون اساسی روی برتافته، دست به نافرمانی مدنی می زند، به هر بهانه و از هر فرصتی برای ایجاد غائله آفرینی و رودررویی با حاکمیت بهره می برد، در سایه حمایت اراده ها و قدرتهای خارجی قرار دارد، با گروهک های معاند در آرمانها و روش نزدیکی و همپیمانی دارد، از مخالفان و معاندان نظام دینی بطور کاملا روشن حمایت می کند، به صراحت دین را در برابر مفاهیم و اصول غیردینی مانند سکولاریسم، آزادی با قرائت غربی و... قرار می دهد! این نشانه ها را تا همین جا درنظر بگیرید!
خوب است آقای خاتمی انصاف بدهند که کدام یک از این نشانه ها درباره مجموعه دوستان و همفکران ایشان صدق نمی کند؟
پس از انتخابات 22خرداد 88، آقای خاتمی و دوستان اصلاح طلبشان در برابر آرای مردم ایستادند. بدون سند، دروغ تقلب را به زبان آوردند. بجای تمکین به آرای مردمی و قانون و در حالی که راههای اعتراض به نتایج آرا، در قانون پیش بینی شده است، مردم را به «کف خیابانها» فرا خواندند.
در ادامه نظام را متهم به سرکوب و کشتار کردند. آشکارا از ضدانقلابیون آشوبگر دفاع نمودند. در سایه حمایت آمریکا، انگلیس و اسرائیل قرار گرفتند و یک بار از حمایت دشمن ترین دشمنان مردم ایران و نظام ابراز انزجار نکردند. با این هدف که مناسبتهای انقلابی را مصادره کنند، آشوبگران را به حضور خیابانی فراخواندند و در برابر شعارهای ضددینی و ضدانقلابی و ضد ملی، مانند «نه شرقی، نه غربی- جمهوری ایرانی»، «مرگ بر جمهوری اسلامی» و... سکوت نمودند. در برابر جسارت به ساحت امام حسین(ع)، امام خمینی(ره) و... لب به سخن و اعتراض باز نکردند و با جسارت تمام گفتند که اسلام باید تکلیف خود را با «آزادی» روشن کند و...!
آقای خاتمی و دوستانشان، پس از انتخابات چه نکردند که مورد حمایت و تأیید ضدانقلاب قرار نگرفته باشد؟!
واقعا ایشان، تا کی می خواهند پشت نقاب «انکار و شعار» پنهان شوند؟!
2-آقای خاتمی سال 89 را سال بحران های اجتماعی نامیده اند.
راهپیمایی 22بهمن، نهم دی و 13آبان سال گذشته برای سران فتنه و حامیان داخلی و خارجی شان، دو پیام رسا و روشن داشت، یکی اینکه؛ بدنه اجتماعی آنان به شدت رو به تحلیل رفته است و دیگر صحنه گردانی فتنه در قالب شورش خیابانی امکانپذیر نیست!
دوم؛ مردم وفادار به انقلاب، با احساس خطر جدی، آشکارا و قاطعانه به صحنه آمده اند و از این پس سران فتنه نه با نظام بلکه با مردمی روبرو هستند که برای پاسداری از انقلاب و نظامشان، منتظر کسی نمی مانند!
این دو پیام برای فتنه انگیزان و فتنه گران یاس آور بود. با این حال اما، آنها می دانند که دست روی دست گذاشتن یعنی «مرگ سیاسی» از این روست که به مناسبتهای گوناگون- مثلا بیماری یک «رفیق» حزبی- فتنه انگیزان بیانیه می دهند و با هم دیدار می کنند و امر به آشوب می هند. درست مثل آقای خاتمی که سال 89 را سال بحران اجتماعی می خواند تا اولا اعلام حضوری کرده باشد و ثانیا دعوت وی اجابت شود و غائله ای هرچند کوچک و در مقاطع گوناگون برپا گردد!
3- آقای خاتمی هشت سال با شعار، پرچم و تابلو اصلاحات، رئیس جمهور این مملکت بود.
اما نه تنها در این هشت سال بلکه؛ در پیش و پس از آن تا امروز، ایشان یک بار تعریف روشن و دقیقی از «اصلاحات» بدست نداده است.
می گویند «سوسیالیست»ها مدتها از تعریف سوسیالیسم ابا داشتند و طفره می رفتند. چرا که به این صورت بتوانند، هر آنچه را دوست می دارند و هرطور که صلاح می دانند رفتار کنند و با سوسیالیستی خواندن رفتار خود، آن را درنظر دوستداران سوسیالیسم توجیه نمایند!
و حالا پرسش این است: منظور ایشان از اصلاحات چیست؟ آیا اصلاحات مدنظر ایشان همانا تن دادن به خواستهای غیرقانونی ایشان و دوستانشان مبنی بر ابطال آرای اکثریت مردم است؟ آیا اصلاحات مطلوب ایشان، تمکین نظام به فتنه برانگیزان و فتنه گرانی است که 8 ماه عمله استکبار و در سایه حمایت استکبار بودند و همچنان هستند؟!
در پایان باید گفت، سخنان آقای خاتمی ملغمه ای از نشانه و نشانی های دروغ، عوامفریبی و ادعاست که نمودار ضعف و سرخوردگی ایشان و دوستانشان است.


پژمان کریمی

اسامی نمایندگان دیدار کننده با میرحسین

در پی دیدار تعدادی از نمایندگان فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی با میرحسین موسوی اسامی تعدادی از این نمایندگان منتشر شد.

به گزارش جوان آنلاین، اسامی تعدادی از دیدار کنندگان با میر حیسن موسوی به شرح زیر می باشد:


محمد رضا تابش ،محجوب ،کواکبیان ،سازدار ،ترابی،قنبری ،نریمان، جمشید انصاری محمد علی کریمی، محسنی بندپی و همچنین تعدادی از کارمندان سابق مجلس،فرزندان نمایندگان و نمایندگان سابق مجلس نیز در این نشست حضور داشتند


گفتنی است برخی فعالان سیاسی، دیدار تعدادی از اعضای فراکسیون اقلیت با سران فتنه را بر خلاف آراء و نقطه نظرات مردم برشمرده و با تاکید بر اینکه این دیدارها به هیچ وجه با سیاست نظام منطبق نبود، تصریح کردند، پس از دیدار با موسوی، صلاحیت حضور در انتخابات آینده از این نمایندگان سلب شده است؛ چرا که این نمایندگان دیگر صلاحیت نمایندگی ملت را ندارند لذا نمایندگانی که با یدک کشیدن عنوان نمایندگی ملت، در مقابل رفراندوم مردم، اهداف نظام، مشی امام (ره)، خواست مقام معظم رهبری، با سران فتنه ملاقات کرده اند، اهداف و وظایف خود را به سخره گرفته و عواقب شومی را برای خود رقم زده اند.