شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

رئیس جمهور به ریاست جمهوری بازگشت


رئیس جمهور با تشکر عمیق از حمایتهای مستمر رهبر معظم انقلاب از دولت، دولت دهم را ، بطور کامل پایبند به «ولایت فقیه » خواند و تبعیت از ولایت فقیه را میثاق همه اعضای دولت و از محورهای اصلی «اعتقادی و کاری »دولت برشمرد.
در جلسه دیروز هیئت دولت که به ریاست احمدی نژاد تشکیل شد مهمترین مسائل داخلی و خارجی بررسی شد. اعضای هیئت دولت در این جلسه بویژه با توجه به سال جهاد اقتصادی، درباره لوایح و طرحهای مختلف بررسی و رایزنی کردند.
رئیس جمهور در این جلسه با تشکر از حمایتهای مستمر رهبر معظم انقلاب از دولت، دولت دهم را، پایبند به «ولایت فقیه » خواند و تبعیت از ولایت فقیه را میثاق همه اعضای دولت برشمرد.
احمدی نژاد با اشاره به تلاشهای دشمنان برای القای ناکارآمدی نظام گفت: مهمترین عامل ناامیدی و یأس دشمن ، اثبات کارآمدی نظام اسلامی است و دولت دهم در این زمینه درهمه عرصه ها، کارهای بزرگی کرده است و با اقتدار به تلاش خود برای اثبات کارآمدی نظام ادامه خواهد داد.
رئیس جمهور با اشاره به تلاشهای دشمنان برای القاء شکاف در نظام اسلامی گفت: دولت همانند ملت در پرتو ایمان و عشق به اسلام و نظام و ولایت، حرکت می کند و دشمنان و منحرفان مطمئن باشند از اینگونه تلاشها به هیچ نتیجه ای نمی رسند.
رئیس جمهور افزود: نظام استکبار و رژیم پلید و نامشروع صهیونیستی بدانند که مقابله کامل نظام اسلامی، با ظالمان و ستمگران جهانی ادامه خواهد یافت و به یاری پروردگار مسلمانان شاهد محو رژیم غاصب صهیونیستی خواهند بود.
در همین حال مرتضی آقا تهرانی نماینده اصولگرای مجلس و عزت الله ضرغامی جزئیات بیشتری از سخنان رئیس جمهور را مطرح کردند که در خبر رسمی ارسال شده از جانب دفتر رئیس جمهور وجود ندارد.
آقا تهرانی دیروز گفت: آقای احمدی نژاد امروز سر کار آمد و صحبت اولی شان در حمایت از ولایت فقیه و حمایت از حضرت آقا و ولایتمدار بودن جامعه بود. استاد اخلاق دولت و نماینده مردم تهران در خانه ملت که در حاشیه جلسه هیئت دولت با خبرنگاران گفت وگو می کرد، در پاسخ به سؤالی درباره علت حضور خود در این نشست گفت: من معلم اخلاق دولت هستم و امروز در جلسه هیئت دولت آمده ام تا درس اخلاق بگویم.
وی افزود: حجت الاسلام میرتاج الدینی صبح یک شنبه در تماسی با مجلس اعلام کردند که آقای احمدی نژاد در جلسه هیئت دولت حضور پیدا می کنند و کلاس اخلاق نیز برقرار است لذا بنده امروز حضور پیدا کردم تا درس های اخلاقی خود را بگویم، ضمن آنکه از حضور آقای احمدی نژاد نیز در این جلسه احساس خوبی دارم. استاد اخلاق دولت در ادامه گفت وگوی خود با خبرنگاران درباره فضای جلسه روز یک شنبه هیئت دولت نیز اظهار داشت: در چند روزی که گذشت، ما دوستان و دشمنان خود را بهتر شناختیم و دیدیم که نسبت به ولایت فقیه در دنیای خارج و داخل چقدر حساسیت است. آقای احمدی نژاد از اول تا حال به لطف خدا از افراد خوبی هستند که در مورد ولایت فقیه در عمل این را نشان داده اند.
آقاتهرانی ادامه داد: در اتفاقاتی که در روزهای گذشته صورت گرفت، دروغ ها و تهمت های زیادی زده شده که بنده از جمله افرادی بوده ام که علاقه داشتم سوء تفاهم پیش نیاید و مردم خوبمان احساس نکنند که چیزی پیش آمده که الحمدلله جناب آقای احمدی نژاد روز یک شنبه سر کار آمدند و صحبت اولی شان در حمایت از ولایت فقیه و حمایت از حضرت آقا و ولایتمدار بودن جامعه بود.
وی یادآور شد: دیشب جلسه ای بود و آقای احمدی نژاد اشاره ای داشتند که به اعتقاد من اگر دنیا بخواهد خودش را از شر استکبار نجات دهد، باید رو به ولایت فقیه بیاورد و این ولایت فقیه است که امروز تجلی ولایت اهل بیت در جامعه است.
این نماینده مجلس که با فارس گفت وگو کرده افزود: رئیس جمهور تأکید کرد که تا آخر جان و عمر نیز از ولایت فقیه دفاع و حراست خواهد کرد، ما افتخار می کنیم به چنین بینشی که اینقدر محکم است که برای ولایت از جان می گذرد، البته باید اینچنین باشد.
آقاتهرانی درباره دیدار خود با احمدی نژاد نیز گفت: من یکبار دیگر پیش رئیس جمهور آمده بودم که حال ایشان خوب نبود و برای عیادت ایشان رفتم و روز شنبه نیز با حدود 10 نفر از نمایندگان مجلس به دیدن ایشان رفتیم که صحبت کنیم و از ایشان بخواهیم سر کار بیایند که به لطف خدا این بزرگوار روی ما را زمین نگذاشتند و از این موضوع خوشحالیم.
رئیس سازمان صداوسیما هم گفت در جلسه دیروز هیئت دولت گزارشی از سوءاستفاده دشمنان از مسائل اخیر را به رئیس جمهور ارائه کرده است.
عزت الله ضرغامی که بعد از ظهر دیروز در حاشیه جلسه هیئت دولت با خبرنگاران گفت وگو می کرد در خصوص مسائل اخیر و وضعیت امروز هیأت دولت گفت: در طول این مدت شبکه های استکباری و دشمنان انقلاب سعی کردند بهره برداری سوء خود را از مسائل داخل کشور انجام دهند که به تعبیر مقام معظم رهبری این مسائل جزئی بوده و اهمیتی ندارد.
وی با بیان اینکه در کشور ما بن بستی وجود ندارد و همه فرآیندهای اجرایی کشور در قانون اساسی پیش بینی شده است، اظهار داشت: با توجه به جایگاه رفیع مقام معظم رهبری بن بستی در مسائل اجرایی نمی بینیم.
ضرغامی ادامه داد: در طول این مدت دشمنان تلاش زیادی کردند، عروسی گرفتند و خوشحال بودند که روزنه ای پیدا کرده و به انقلاب آسیب برسانند که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب در طول این 2-3 روز به آن اشاره شد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: تلاش ما این بود بخشی از این فضا را خدمت رئیس جمهور انتقال دهیم، هرچند که به اعتقاد بنده ایشان از این مسائل بی اطلاع نبودند.
رئیس سازمان صداوسیما به سخنان رئیس جمهور در جلسه دیروز هیئت دولت اشاره و خاطرنشان کرد: با صحبت روشنی که رئیس جمهور در خصوص صهیونیسم ، استکبار و دشمنان داشت آنها باید کلاً ناامید باشند از اینکه بتوانند در صفوف مستحکم ملت و در رابطه بین ملت و مسئولان با رهبری رخنه ای ایجاد کرده و از آن استفاده کنند.
ضرغامی در پایان تصریح کرد: مسائل کشور به طور طبیعی پیش می رود و همه فرآیندهای اجرایی در قانون اساسی پیش بینی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد