شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

علی مطهری تاج‌زاده را "تحسین" کرد !!!

علی مطهری، در پاسخ به نامه چندی پیش یکی از اعضای ارشد حزب منحله مشارکت که به دلیل طراحی و مشارکت در برنامه‌ریزی پروژه کودتای مخملی در زندان به سر می‌برد، وی را "تحسین" کرد.

به گزارش شبکه ایران، علی مطهری، نماینده تهران در مجلس، که از سوی بخشی از فعالان سیاسی و دانشگاهی به همسویی با فراکسیون اقلیت مجلس متهم شده، در نامه خود به مصطفی تاج زاده وی را به دلیل آنچه "دقت نظر و تعمق در عمل به توصیه‌های امام خمینی و رهبری و آثار شهید آیت‌الله مطهری" خوانده، تحسین کرده است.

وی نوشته است که "نامه شما نشان می‌دهد که در عمل به توصیه‌های امام خمینی و رهبری، در آثار شهید آیت‌الله مطهری دقت‌نظر و تعمق دارید، برخلاف بسیاری از مدعیان اصولگرایی یا اصلاح‌طلبی که شاید حتی یک کتاب از ایشان مانند «آیندة انقلاب اسلامی ایران» را هم نخوانده باشند، در حالی که اگر آثار استاد مطهری مبنا قرار گیرد بسیاری از اختلافات فکری کنونی از میان برداشته می‌شود؛ از این نظر جنابعالی را تحسین می‌کنم."

علی مطهری در عین حال سخنان تاج زاده درباره حجاب را رد و عنوان کرده است که "از نظر غربی، تنها چیزی که آزادی فرد را محدود می‌کند آزادی دیگران است، در حالی که از نظر اسلام مصلحت فرد و مصلحت اجتماع نیز آزادی فرد را محدود می‌کند. از اینجا نادرستی نظر شما مبنی بر لزوم اختیاری بودن پوشش آشکار می‌شود".

تاج زاده که حتی در زندان هم انتشار نامه و یاداشت علیه نظام را متوقف نکرده، چند روز پیش علی مطهری را به عنوان مخاطب یکی از نامه هایش انتخاب کرد و با اشاره به اظهارات اخیر وی درباره دولت و توهین‌های او به رئیس جمهور، این اقدام را "خیرخواهانه" نامید و نوشت: هشدارهای خیرخواهانه جنابعالی به رفتار ناموجه دولت علیه مجلس و مصوبات آن و نیز خفقان و نقض حقوق بشر در کشور، ضمن آن‌که اقدامی انسانی و شجاعانه به شمار می‌رود، زمینه‌ساز گفت‌وگوی انتقادی و اصلاحی بین همه دلسوزان ایران اسلامی است.

این مجرم امنیتی که پیش از این صریحا از مخالفت نکردنش با امام خمینی (ره) در ماجرای عزل مرحوم منتظری ابراز پشیمانی کرده بود، به سخنان اخیر علی مطهری درباره حجاب اشاره کرد و خواستار آزادی بدون قانون پوشش زنان شده است.

تاج‌زاده همچنین در سخنانی توهین‌آمیز نسبت به دختران محجبه، آنان را به افرادی تشبیه کرده که در پادگان محبوس هستند و یک اونیفورم واحد دارند!

عضو ارشد احزاب منحل شده مجاهدین و مشارکت در پایان این نامه حتی به پیامبران الهی هم حمله کرده و تناول از میوه ممنوعه در بهشت را نشانه "اراده آزاد آنان علیه نهی خدا" نامیده بود.

البته سخنانی شبیه آنچه تاج زاده بیان کرده و حتی افراطی تر از آن، از سوی همفکرانش بیان شده است چنانچه ابراهیم اصغر زاده گفته بود می توان علیه خدا هم تظاهرات کرد. سید محمد خاتمی هم در دوران اصلاحات درباره موضوع حجاب عنوان کرده اگر این حجاب و پوشش مانع حضور زن و بروز شخصیت زن شود، قطعاً مضر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد