شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

در گفت‌وگوی نوه امام با یک خبرگزاری بیان شد :

پیشنهاد احمدی‌نژاد به علی اشراقی برای حضور در دولت

نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی در رابطه با پیشینه آشنایی خود با رئیس جمهور حضورش در استقبال از هیات دولت در مرقد امام خمینی(ره) در دهه فجر امسال توضیح داده است.

به گزارش شبکه ایران، اگرچه همراهی نوه امام با محموداحمدی‌نژاد در حرم امام برای حامیان جریان فتنه که خود را از خاندان امام خمینی(ره) می‌دانند، خوش نیامده است و حتی "زهرا اشراقی" همسر محمد‌رضا خاتمی با انتقاد تند از برادرش، در صفحه «فیس‌بوک» خود نوشت که «علی جان، تشریف بیارید، پاسخگو باشید. تا آنجا که می‌دونم، اینگونه تصمیم گیری فردی نیست» اما علی اشراقی در گفت‌وگو با یک خبرگزاری اصلاح‌طلب، تاکید کرده که رابطه خوبی با احمدی‌نژاد دارد.

نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی همچنین در رابطه با پیشینه آشنایی خود با رئیس جمهور حضورش در استقبال از هیات دولت در مرقد امام خمینی(ره) در دهه فجر امسال توضیح داده است.

مهندس اشراقی در این باره گفته است: سابقه آشنایی من با آقای احمدی‌نژاد به دوره شهرداری ایشان برمی گردد و بنده در آن زمان دبیر کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران بودم. البته پیش از شهردار شدن آقای احمدی‌نژاد و از دوره آقای کرباسچی من این مسوولیت را داشتم و در زمان شهردارهای بعد از ایشان نیز ادامه پیدا کرد تا دوره آقای قالیباف که در چند ماه نخست شهرداری ایشان نیز بنده دبیر کمیسیون ماده ۵ بودم و از آن زمان تا کنون مشاور شهرسازی شهرداری تهران هستم.

پیشنهاد احمدی‌نژاد به اشراقی برای حضور در دولت

وی درباره چگونگی آشنایی رئیش جمهور با وی گفت: شهردار تهران رییس کمیسیون ماده ۵ است و طبیعی است که بین دبیر و رییس کمیسیون همکاری مستقیمی وجود داشته باشد و از آن زمان ایشان به بنده لطف داشتند.

اشراقی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا پس از کنار رفتن شما از دبیری کمیسیون ماده ۵، رئیس جمهور پیشنهاد حضور در دولت را به شما نداد، گفت: در زمان انتخابات مجلس هشتم آقای احمدی‌نژاد مرا به ریاست جمهوری دعوت کرد و پیشنهاد داد در هر یک از وزارتخانه‌های تخصصی که تمایل دارم، به من مسوولیت بدهد و در وزارتخانه‌هایی که خارج از تخصص من است، ابتدا آموزش ببینم و بعد مسوولیت بدهد و یا برای ادامه تحصیل به خارج از کشور بروم که به ایشان گفتم فعلا که برای مجلس ثبت نام کرده‌ام و بعد هم هر بار ایشان را می‌بینم، لطف خود را تکرار می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد