شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

گاف رسانه های بیگانه درباره سکینه محمدی

به دنبال بردن متهم یک پرونده قتل به سر صحنه جنایت برای توضیح ماجرا و تهیه یک مستند تلویزیونی، رسانه های ضدانقلاب مدعی شدند متهم تحت فشار غرب آزاد شده است.
این رسانه ها اخیرا با انتشار چند عکس از «سکینه-م» در منزلش ادعا کردند نامبرده آزاد شده و بنابراین فشار رسانه ها و محافل غربی نتیجه داده است. حتی بالاترین به خود تبریک گفت که بالاخره پس از یک سال تجربه شکست های زنجیره ای، اپوزیسیون توانسته به یک پیروزی برسد و حکم اعدام نامبرده را متوقف کند!
این محافل البته توضیح نداده بودند این جنایتکار که به همسر و خانواده خود خیانت کرده و ضمن برقراری روابط نامشروع، همسر خود را طی جنایتی فجیع به قتل رسانده چه نسبتی با اپوزیسیون سیاسی و فتنه سبز دارد. اما فارغ از علت این همسویی، خبرها حاکی از آن است که حضور چند ساعته «سکینه-م» در منزلش صرفا برای تهیه یک مستند تلویزیونی بوده است.
پرس تی وی گزارش داد: برخلاف هیاهوی تبلیغاتی رسانه های غربی مبنی بر این که «سکینه-م» آزاد شده است، گروهی از تولیدکنندگان شبکه پرس تی وی با هماهنگی مقامات قضایی ایران به خانه وی رفته بودند تا گفته های وی را درباره صحنه جنایت و جزئیات قتل به تصویر کشند.
برنامه سازان شبکه پرس تی وی با افراد مختلف که به نوعی با این پرونده مرتبط بوده اند، گفت وگو کرده و قصد داشتند در برنامه «ایران تودی» به شرح موضوعات اصلی و حاشیه ای بازگفته های قتل بپردازند.
سجاد اصغرزاده، پسر سکینه -م و وکیلش هوتن کیان از جمله افرادی هستند که با تولیدکنندگان پرس تی وی در برنامه «ایران تودی» همراهی کرده اند.
روز پنج شنبه (18 آذر) برخی از رسانه های غربی مدعی شدند که سکینه آشتیانی از زندان آزاد شده است. «سکینه-م» با همدستی «عیسی-ط» در قتل ابراهیم اصغرزاده، (همسرش) شرکت داشته و به اعدام محکوم شده است.
یادآور می شود سایت ضدانقلابی خودنویس با اشاره به هیاهوی اخیر رسانه های ضدانقلاب بر سر پرونده «سکینه-م» تصریح کرده: پیروز واقعی پرونده جمهوری اسلامی است که توانسته این ماجرا را تبدیل به مسئله اصلی اپوزیسیون کند و از بقیه مسائل منحرف نماید(!)
برخلاف این ادعا حقیقت ماجرا این است که جریان های ضدانقلاب پس از ناکامی از درگیری جدی و موثر با جمهوری اسلامی، تلاش کردند به کمک برخی سیاسیون مبتذل اروپایی- نظیر سارکوزی و همسر وی و نیز برلوسکونی و برخی اعضای بدنام کابینه وی- به برجسته کردن پرونده «سکینه-م» پرداخته و بدین ترتیب ماجرای شکست پروژه آشوب و کودتای مخملی را بپوشانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد