شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

روان درمانی عمر سعد توسط یک مجله آمریکایی

یک مجله آمریکایی در ادامه شوخی سال گذشته خود با بازیگران فتنه سبز، مهدی کروبی را جزو 100 متفکر بزرگ دنیا معرفی کرد. فارین پالیسی سال گذشته نیز زهرا رهنورد همسر موسوی را سومین متفکر بزرگ جهان معرفی کرده بود!
این مجله که از سوی ساموئل هانتینگتون نظریه پرداز جنگ تمدن ها تاسیس شده کروبی و سروش را در رتبه های چهل و چهل و یکم معرفی کرده و علت انتخاب سروش را «زدن میخی بر قلب تاریک حکومت دینی» خوانده و همچنین «زنده نگه داشتن روح جنبش سبز» را دلیل انتخاب مهدی کروبی معرفی کرده است. نشریه متعلق به هانتینگتون، کروبی را رهبر شجاع مخالفان که همچنان انتقاد می کند معرفی کرده است.
برخی شواهد روشن حاکی از آن است که اقداماتی ازا ین دست صرفاً برای شارژ روحی نقش آفرینان فتنه سال گذشته صورت می گیرد به ویژه اینکه کسانی چون کروبی به لحاظ وضعیت روحی کاملاً افسرده و سرخورده ارزیابی می شوند و خود را زیانکار می یابند.
سال گذشته پس از آن که زهرا رهنورد در سیاه بازی فارین پالیسی به عنوان سومین متفکر اثرگذار دنیا!! و مغز متفکر! انقلاب سبز معرفی شد، سایت کلمه وابسته به موسوی تصریح کرد: با نگاهی به نام های دیگر فهرست به نظر می رسد تدوین آن بیشتر جنبه نمادین داشته باشد.
همچنین سوزان گلاسر دبیر اجرایی فارین پالیسی به رادیو فردا گفته بود انتخاب رهنورد ریشه علمی ندارد. این انتخاب نه به دلیل سوابق علمی بلکه حضور مؤثر وی در کمپین انتخاباتی موسوی صورت گرفته است. ما بدین ترتیب خواستیم بحثی بر سر حوادث ایران برانگیزیم تا مردم بیشتر به این اتفاقات فکر کنند.
کروبی که با 330 هزار رای از آرای باطله در انتخابات سال 88 عقب افتاد، اخیراً خود را ابوذر جنبش سبز معرفی کرده بود. اما محافل ضد انقلاب از وی به عنوان عمر سعد که نتوانست به گندم ری برسد یاد کرده اند. به تازگی یکی از عناصر ضد انقلاب فراری که مدتی با کروبی در زندان هم سلول بوده، تصریح کرده بود در بازی گل یا پوچ سعی می کردیم او در تیم ما نباشد چرا که او با هر تیمی همراهی می کرد، گل را لو می داد و باعث باخت می شد.
شماری از تندروترین عناصر احزاب مدعی اصلاحات (نظیر عباس عبدی مشارکت، کرباسچی کارگزاران، ابطحی مجمع روحانیون و عیسی سحرخیز و...) در انتخابات سال گذشته به ستاد کروبی پیوسته و وی را برای انجام رفتارهای انتحاری تحریک می کردند که موفق هم شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد