شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

گنبد آهنین اسرائیل سوراخ اعلام شد

مسئول پروژه سامانه های موشکی رژیم صهیونیستی اعلام کرد سامانه دفاعی موسوم به «گنبد آهنین» قادر به دفاع از شهرها و مراکز پرجمعیت رژیم صهیونیستی در برابر حملات موشکی نیست.
«عوزی روبین» در گفت وگو با کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: توان موشکی حزب الله لبنان و سوریه به جایی رسیده است که می تواند مناطق حساس و راهبردی «تل آویو» را هدف قرار دهد و در صورت وقوع جنگ و فعال شدن جبهه شمالی، اسرائیل خسارت های بسیاری خواهد دید.
روبین با نشان دادن نقشه ای از مناطق مختلف تل آویو که احتمال می رود هدف حملات موشکی واقع شود، گفت: وزارت جنگ اسرائیل و مناطق اطراف آن یکی از آن مناطق می باشد.
روبین افزود: بهتر است افرادی که در مناطق حساس تل آویو زندگی می کنند، برای در امان ماندن از حملات موشکی، پناهگاه های قابل اطمینانی برای خود تدارک ببینند.
عوزی روبین هشدار داد: تل آویو در معرض تهدید هزاران فروند موشک از لبنان، سوریه و ایران و غزه می باشد که با توجه به حجم تهدیدها، اسرائیلی ها نمی توانند در میادین اصلی تل آویو آسوده خاطر رفت و آمد کنند و در صورت وقوع جنگ فرودگاه «بن گوریون» برای مدت ها تعطیل خواهد شد.
روبین افزود: بدون شک بندر حیفا و نیروگاه ها و مراکز فرماندهی ارتش اسرائیل اولین هدف حملات موشکی حزب الله خواهند بود.
خبرنگار شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی با پخش بخشی از سخنان «سیدحسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان که گفته بود «در صورت حمله اسرائیل به ضاحیه، حزب الله نیز به تل آویو حمله خواهد کرد و در صورت حمله این رژیم به فرودگاه بین المللی شهید رفیق حریری، حزب الله نیز بی درنگ فرودگاه بن گوریون در تل آویو را هدف حمله قرار می دهد»، تصریح کرد: روبین سالیان درازی است که تحقیقات خود رابه مطالعه و بررسی توان موشکی حزب الله اختصاص داده است و وی از مسئولان اسرائیل خواسته است تا به سخنان تهدیدآمیز سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله اهمیت ویژه ای بدهند.
شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به عملکرد سامانه دفاعی «گنبد آهنین» گفت: با توجه به خطراتی که از هر سو اسرائیل را احاطه کرده است، به این نتیجه می رسیم که سامانه دفاعی گنبد آهنین نمی تواند بطور کامل امنیت اسرائیل را تأمین کند و مخصوصاً اینکه ارتش اسرائیل تنها دو قبضه آتش بار این سامانه رادر اختیار دارد که هر کدام تنها می تواند از یکی از شهرهای کوچک و کم وسعت حمایت کند.
گزارش شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، اظهارات «عاموس یادلین» فرمانده اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه «موشک های حزب الله تهدیدی برای امنیت این رژیم است» را تأیید می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد