شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

دیدار110هزاربسیجی بارهبرانقلاب درعیدغدیر

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اجتماع 110 هزار بسیجی استان تهران در روز عید غدیر برای تجدید بیعت و دیدار با مقام معظم رهبری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی کل سپاه، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری با اشاره به تلاقی هفته بسیج با دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر گفت: در سراسر کشور یک میلیون بسیجی به نمایندگی ازده‌ها میلیون بسیجی به طور نمادین با مقام عظمای ولایت تجدید بیعت خواهند کرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیجیان ولایتمدار در این اجتماع بزرگ، حماسه غدیر و پیام آن را برای ملت ایران و مسلمانان زنده می کنند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج نیرویی منحصر به فرد است که می تواند متناسب با هر شرایط و زمان، وضعیت خاصی پیدا کند و به کمک نظام و کشور بشتابد.
وی با اشاره به دور اندیشی حضرت امام راحل (ره) در فرمان تشکیل بسیج مستضعفین گفت: امروز دشمن در جنگ نرم برضد جمهوری اسلامی ایران اهدافشان تضعیف روحیه مقاومت و پایداری، القای روحیه یأس و ناامیدی و اسلام ستیزی است.
فرمانده کل سپاه همچنین، ایران هراسی و شیعه هراسی، پایمال کردن روحیه ایثار و شهادت طلبی، سلب اعتماد مردم از نظام و مسئولان، ترویج سکولاریسم و ارزش های غربی و مقابله با فرهنگ دینی و مذهبی را از دیگر اهداف جنگ نرم دشمن اعلام کرد.
وی تأکید کرد: حوادث و رخدادهای فراروی انقلاب و حرکت ملت ایران در سه دهه اخیر و نقش آفرینی های سرنوشت ساز و تاریخی بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و مقابله با توطئه ها و فتنه آفرینی های دشمنان، آینده نگری و افق دید بلند امام راحل (ره) و تدبیر حکیمانه ایشان در تشکیل بسیج را نشان می دهد.
سرلشکر جعفری، بسیج را مردمی‌ترین نهاد معرفی و با اشاره به مصادیقی از کارکردهای بسیج در عمران و سازندگی و توسعه کشور و رفع نیازهای مردم افزود: امروز مردم با مشاهده نقش بسیجیان در اجرای طرح های بزرگ ملی مانند راه سازی، سدسازی، تونل سازی، گازرسانی، آبرسانی و کمک های امدادی در هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی، حضور مؤثر و خادمانه بسیج و بسیجیان را در زندگی خود حس می کنند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تحولات ساختاری اخیر بسیج گفت: این تغییرات در سازمان بسیج با هدف ترویج و نهادینه کردن نگاه حکیمانه رهبر معظم انقلاب به این نهاد و توسعه نقش پذیری بسیجیان در عرصه های متنوع است.
سرلشکر جعفری گفت: بسیج قدرت نرم انقلاب و نظام و سرمایه عظیم ملت ایران در مواجهه با جنگ نرم است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد