شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

پزشکیان: موسوی از ابتدا هم اصلاح طلب نبود

وزیر بهداشت دولت اصلاحات با تصریح بر خط و مشی خاص میرحسین موسوی تاکید کرد که وی از ابتدا هم اصلاح طلب نبود.
مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با باشگاه خبری فارس «توانا»، با اشاره به برخی اختلافات در درون جریان اصلاحات، اظهار داشت: اگر در اتفاقات سال گذشته کسی به اسم اصلاح طلبان اقداماتی را انجام داده باید گفت اسم با واقعیت تفاوت دارد و فردی مثل موسوی اصلاً از ابتدا در جریانات اصلاح طلبی نبوده است.
وی با تاکید بر اینکه موسوی از ابتدا خط و مشی مشخص خود را داشت؛ چرا که جریان اصلاح طلبی در چارچوب قانون اساسی فعالیت می کند، تصریح کرد: وی چارچوب خاص خودش را داشته و دارد از این رو زمانی هم که فعالیت می کرد براساس تفکر خودش بود و در جریان اصلاحات قرار نداشت و در واقع نباید اسم اصلاح طلبی وی را با واقعیت تطبیق داد.
عضو فراکسیون اقلیت مجلس به آینده جریان اصلاحات اشاره کرد و افزود: هر فرد، گروه و جناحی اگر بتواند به مردم خدمت کند و رضایت آنها را جلب و همچنین با مردم صداقت داشته باشد، ماندگار خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه کسانی که می خواهند، ماندگار شوند باید به مردم خدمت کرده و با آنها صادق باشند، یادآور شد: اگر هر جریانی با اعتقاد بتواند این مسائل را دنبال کند پابرجا بوده و هیچ کس نمی تواند آن را از بین ببرد اما اگر بخواهد مردم را فریب داده و به دنبال منافع خود باشد تاریخ نشان داده چنین جریان هایی همیشه از بین رفتنی هستند حتی اگر در قدرت قرار داشته باشند.
همچنین انوشیروان محسنی دیگر عضو فراکسیون اقلیت مجلس با تاکید بر اینکه روش موسوی و کروبی در برخورد با نتیجه انتخابات پذیرفتنی نیست، گفت: موسوی و کروبی یکی از دلایل انشقاق جریان اصلاحات بودند.
وی با تاکید بر اینکه موسوی اصلاً در جریانات سیاسی حضور نداشته است، خاطر نشان کرد: وی هیچ گاه در جریان اصلاحات فعالیت سیاسی نداشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد