یک عضو فراکسیون اقلیت مجلس
می گوید منشور برادری و وحدت ملی که از سوی مجید انصاری مطرح شد در راستای
منویات حضرت امام(ره) است و امام تاکید داشتند همه با هم باشیم.
به
گزارش «آفتاب» و «کلمه» محسن نریمان گفت: وقتی همه با هم بودیم توانستیم در
مقابل استکبار و توطئه های آنان ایستادگی کنیم و نظام جمهوری اسلامی را در
این نقطه از خاورمیانه مستقر کنیم.
وی افزود: اینکه برخی انحصارطلبان
با این «با هم بودن» مخالف هستند نگرانی دارند زیرا ترس از تنگ شدن فضا
برای آنها وجود دارد. آنها که منافع خود را در منشور برادری و وحدت ملی
ندیدند لب به اعتراض گشودند زیرا می دانند در فضای آرام جامعه جایگاهی
نخواهند داشت.
نریمان گفت: اگر در جامعه وحدت حاکم شود گروههای مختلف در
اداره کشور سهیم می شوند و این یعنی گرفتن سهم عده ای. بنابراین، این عده
همواره سعی دارند در برابر وحدت ایستادگی کنند.
این اظهارات مغالطه
آمیز- که برآمده از برخی نشست های محفلی است- توضیح نمی دهد که آیا مراد
امام از تعبیر «همه با هم بودن»، همدلی و هماهنگی باآ مریکا و اسرائیل و
سلطنت طلبان و بهائیان و نهضت آزادی و منافقین بود؟ و آیا منظور از واژه
استکبار همان «استکبار» مورد برائت و انزجار آمریکاست؟ چرا که مدعیان اصلاح
طلبی- از جمله اغلب اقلیت های مجلس که از بیرون مجلس مدیریت می شوند- در
جریان آشوب های سال گذشته، به طور کاملا اتفاقی! در جبهه ای ایستاده بودند
که مستکبران آمریکایی و اسرائیلی و انگلیسی ایستاده بودند.
این عضو
فراکسیون اقلیت همچنین توضیح نداده که آیا به بهانه مخالفت با انحصار می
توان رویاروی جمهوریت و اسلامیت و قانون اساسی ایستاد و دست در دست منافقین
و دشمنان قسم خورده انقلاب گذاشت؟! یعنی حضرات مدعی مبارزه با انحصار می
خواستند از جمهوریت و اسلامیت نظام عبور کنند تا آنگاه با سلطنت طلبان و
لیبرال ها و انجمن حجتیه و بهائیت و کمونیست های سرگردان و پشیمان شریک
شوند و بدین ترتیب بگویند انحصار را کنار زدیم؟! آیا «انحصار» اسم رمز
برگزیده دشمن برای «ملت»، «انقلاب اسلامی»، «جمهوری اسلامی» نیست همچنان که
«تقلب» اسم رمز آشوب بود؟! و نهایتا اینکه امام خمینی(ره) در منشور برادری
به دقت و درستی می فرمایند «اگر دیدید در گروه شما یا در گروه دیگر، از
اصول تخطی می کنند باید با قاطعیت مقابلش بایستید.» بنابراین مقابله قاطع
با دشمنان و معارضان اصول انقلاب و جمهوری اسلامی مبنای منشور برادری است.