شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

امام فرموده بود همه با هم مقابل استکبار نه همراه استکبار

یک عضو فراکسیون اقلیت مجلس می گوید منشور برادری و وحدت ملی که از سوی مجید انصاری مطرح شد در راستای منویات حضرت امام(ره) است و امام تاکید داشتند همه با هم باشیم.
به گزارش «آفتاب» و «کلمه» محسن نریمان گفت: وقتی همه با هم بودیم توانستیم در مقابل استکبار و توطئه های آنان ایستادگی کنیم و نظام جمهوری اسلامی را در این نقطه از خاورمیانه مستقر کنیم.
وی افزود: اینکه برخی انحصارطلبان با این «با هم بودن» مخالف هستند نگرانی دارند زیرا ترس از تنگ شدن فضا برای آنها وجود دارد. آنها که منافع خود را در منشور برادری و وحدت ملی ندیدند لب به اعتراض گشودند زیرا می دانند در فضای آرام جامعه جایگاهی نخواهند داشت.
نریمان گفت: اگر در جامعه وحدت حاکم شود گروههای مختلف در اداره کشور سهیم می شوند و این یعنی گرفتن سهم عده ای. بنابراین، این عده همواره سعی دارند در برابر وحدت ایستادگی کنند.
این اظهارات مغالطه آمیز- که برآمده از برخی نشست های محفلی است- توضیح نمی دهد که آیا مراد امام از تعبیر «همه با هم بودن»، همدلی و هماهنگی باآ مریکا و اسرائیل و سلطنت طلبان و بهائیان و نهضت آزادی و منافقین بود؟ و آیا منظور از واژه استکبار همان «استکبار» مورد برائت و انزجار آمریکاست؟ چرا که مدعیان اصلاح طلبی- از جمله اغلب اقلیت های مجلس که از بیرون مجلس مدیریت می شوند- در جریان آشوب های سال گذشته، به طور کاملا اتفاقی! در جبهه ای ایستاده بودند که مستکبران آمریکایی و اسرائیلی و انگلیسی ایستاده بودند.
این عضو فراکسیون اقلیت همچنین توضیح نداده که آیا به بهانه مخالفت با انحصار می توان رویاروی جمهوریت و اسلامیت و قانون اساسی ایستاد و دست در دست منافقین و دشمنان قسم خورده انقلاب گذاشت؟! یعنی حضرات مدعی مبارزه با انحصار می خواستند از جمهوریت و اسلامیت نظام عبور کنند تا آنگاه با سلطنت طلبان و لیبرال ها و انجمن حجتیه و بهائیت و کمونیست های سرگردان و پشیمان شریک شوند و بدین ترتیب بگویند انحصار را کنار زدیم؟! آیا «انحصار» اسم رمز برگزیده دشمن برای «ملت»، «انقلاب اسلامی»، «جمهوری اسلامی» نیست همچنان که «تقلب» اسم رمز آشوب بود؟! و نهایتا اینکه امام خمینی(ره) در منشور برادری به دقت و درستی می فرمایند «اگر دیدید در گروه شما یا در گروه دیگر، از اصول تخطی می کنند باید با قاطعیت مقابلش بایستید.» بنابراین مقابله قاطع با دشمنان و معارضان اصول انقلاب و جمهوری اسلامی مبنای منشور برادری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد