شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

جلوگیری رئیس جمهور از یک اقدام چاپلوسانه

  رئیس جمهور از انتشار کتابی تملق آمیز نسبت به مدیریت وزارت صنایع انتقاد کرد.
به گزارش جهان نیوز پس از پایان یکی از جلسات اخیر هیئت دولت، دکتر احمدی نژاد از «وزیر صنایع و معادن می خواهد بماند چرا که با او کار خصوصی دارد» وزیر صنایع و معادن پس از این دیدار سریعاً به محل کار خود می آید و دستور می دهد تا آنچه را که رئیس جمهور به او تذکر داده است پیگیری نماید.
محرابیان از مجموعه زیر دست خود می خواهد تا در خصوص چاپ کتاب «محراب تولید» که توسط «ع.د» مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس درباره عملکرد و فعالیت های وزارت صنایع و معادن در دوران محرابیان می باشد گزارش فوری بدهند. وزیر صنایع محورهای گزارش خواسته شده را تعداد کتاب چاپ شده، هزینه های آن، محل پرداخت و اینکه این کتاب با اجازه چه کسی چاپ شده است مشخص می نماید؟
جهان نیوز می افزاید: خبرهای دریافتی از پیگیری های ویژه وزیر در این خصوص گزارش می دهند. این منابع آگاه معتقدند که این پیگیری ویژه محرابیان با تذکر رئیس جمهور بعد از جلسه هیات دولت بی ارتباط نبوده است. این منابع خبری همچنین گزارش داده اند که وزیر صنایع و معادن از پاسخ نویسنده کتاب محراب تولید به سایت جهان به شدت ابراز ناراحتی و تاسف کرده است.
محرابیان معتقد است هیچ هماهنگی برای چاپ این کتاب حتی ده جلد با وی نشده بود و تا لحظه انتشار خبر مربوطه اطلاعی از موضوع نداشته است اما آقای «د» در پاسخ خود به سایت جهان آورده بود «کتاب منتشر نشده مزبور که مجموعه اخبار و گزارشات عملکرد وزارت صنایع و معادن را در برمی گرفت، به ابتکار شخصی اینجانب و به منظور دفاع از عملکرد وزارت صنایع و معادن، به صورت مقدماتی آماده و پس از تهیه در 10 نسخه آزمایشی، به رویت برخی از دست اندرکاران عرصه صنعت و از جمله جناب آقای مهندس علی اکبر محرابیان وزیر محترم صنایع و معادن و 3 نفر از معاونین و مشاورین ایشان رسید».
وزیر صنایع و معادن به دفتر وزیر دستور داده است تا هر چه سریعتر این گزارش تهیه تا در جلسه بعدی هیات دولت به رئیس جمهور گزارش داده شود.
یک منبع آگاه در وزارت صنایع گفت: وزیر صنایع در برخی دیدارهای خود با مسئولان وزارت خانه با اعلام نارضایتی شدید رئیس جمهور از رواج اینگونه تملق و چاپلوسی ها آنهم از کیسه بیت المال تاکید کرده است که با مسببان این نگرانی رئیس جمهور به شدت برخورد می کند.
خبرهای رسیده از صندوق بازنشستگی مس که «ع.د» نویسنده کتاب «محراب تولید» عهده دار مدیرعاملی آن می باشد حاکی از انتشار اخباری مبنی بر عزل وی می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد