شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

حلقه لندن افتضاح تازه راگردن چه کسی می اندازد؟!

جعل نامه به اسم رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران از سوی باند «مهاجرانی- کدیور- مهدی هاشمی» آن قدر ناشیانه و رسوا بود که صدای اعتراض محافل ضدانقلاب را هم بلند کرد.
سایت جرس با این اقدام ناشیانه کوشیده بود چنین القا کند که رئیس قوه قضاییه مخالف مجازات فتنه گران است! و این در حالی است که آیت الله آملی لاریجانی بارها و با قاطعیت، هم بر مجازات فتنه گران سیاسی و هم برخورد با فتنه گران و سوءاستفاده کنندگان اقتصادی تاکید کرده است. حلقه لندن که به شدت از رئیس قوه قضاییه عصبانی است با اقدام اخیر تلاش کرد به ترور شخصیت ایشان بپردازد.
سایت خودنویس در واکنش به اقدام جرس و از قول یک تحلیلگر مقیم نیویورک نوشت: نامه منسوب به صادق لاریجانی نمی تواند به دلایل مختلف واقعیت داشته باشد و به دلایل مختلف نامه منتشره در جرس جعلی است. آقای خامنه ای در موارد متعددی، تعیین تکلیف امور قضایی مهم، از جمله بررسی وضعیت دانشگاه را به لاریجانی داده است. به دنبال پاسخ تند لاریجانی به سخنان یکی از اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد، احتمال واکنش به شکل جنگ روانی وجود دارد. ]مهدی هاشمی پیش از فرار از کشور رئیس دفتر هیئت امنای دانشگاه و متهم به سوءاستفاده از اموال این دانشگاه بود.[
سایت ضدانقلابی خودنویس اضافه می کند: در دوران لاریجانی سرکوب کم نشده و قوه قضاییه مجری بسیاری از فشارهای حکومتی است. به کارگماردن محسنی اژه ای بر مسند دادستانی، نشان از اعتقاد رئیس قوه قضاییه به ادامه روال سخت گیرانه دارد. همچنین وقتی رئیس قوه قضاییه گفته است که «پرونده سران فتنه برای محاکمه کامل است اما باید کمی تامل کنیم و این تامل به دلیل مصلحتی است که قوه قضاییه درنظر دارد»، پس عملا موضع گیری وی با محتوای نامه جرس همخوانی ندارد چرا که سخنان مورد اشاره از آملی لاریجانی، نشانی از مشکل وی با ساختار حاکمیت ندارد.
خودنویس می نویسد: با توجه به سابقه جنگ روانی ضد حاکمیت در طول یک سال اخیر و انتشار مطالبی درباره سرمایه های خانوادگی و املاک رهبری که حتی از سوی منتقدان نظام هم رد شده، می توان حدس زد که علاوه بر این نامه، نامه های دیگری هم در آینده منتشر شود که نمی توان به آنها اعتماد کرد.
کیهان یادآوری می کند رسوایی ها و دروغ بافی های باند کدیور- مهاجرانی به افتضاح اخیر خلاصه نمی شود. همچنان که سایت جرس 14شهریورماه امسال هم پس از علنی شدن دروغ آشکارش در انتشار جعلیاتی به نام گزارش مشروح دیدار عبدالله نوری و کروبی، مجبور شد ادعا کند «کلیه جزئیات این گزارش منتشر شده (که بالغ بر 31سطر تایپی فشرده بود زائیده ذهن خلاقخبرنگاران جوان) بوده و تماس تلفنی آقای نوری با آقای کروبی بیش از یکی دو دقیقه نبوده است. جرس از دوستان خبرنگار تقاضا می کند ذهنیات خود را با واقعیات مخلوط نکنند»!
معلوم نیست بهاءالله مهاجرانی و کدیور افندی این بار می خواهند افتضاح خودبار آورده را به گردن چه کسی بیندازند؛ حکایت مردی که کار زشتی را در حضور جمع مرتکب شد و بلافاصله در گوش کودکی که کنار وی نشسته بود، زد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد