شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

تقصیر شما نیست! ایراد از میلیاردها تومان پول بادآورده است!

محمد نوری زاد در نامه ای به ستایش از نظام سیاسی آمریکا پرداخت و متقابلا انواع اتهامات و اهانت ها را نثار نظام اسلامی کرد.

وی در این نامه که از زندان اوین ارسال و در سایت های گوناگون ضدانقلاب منتشر شده با تظاهر به خیرخواهی و به رغم اینکه ادعا می کند این نامه را از سر شیدایی نمی نویسد، با شیفتگی و شیدایی تمام نسبت به آمریکا، فضیلت های نداشته ای را به رژیم مستکبر آمریکا نسبت می دهد و ادعا می کند: «در آنجا حریم خصوصی مردمان رعایت و شدیدا توسط مجریان قانون محافظت می شود... در آمریکا اقلیت های دینی و حتی بی دینان و شیطان پرستان از همان آزادی مسیحیان برخوردارند. و مسلمانان در جوار برج های دوقلوی تخریب شده نیویورک، قطعه زمینی را برای احداث مسجدی بزرگ خریداری کردند... مردم آمریکا به گونه ای تربیت شده اند که اغلب دروغ نمی گویند. این اخلاق جاری به صورت یک فرهنگ در همه ارکان حکومتی نیز رخنه کرده است. موارد استثنایی امری بدیهی است اما صورت کلی همان است که گفته آمد. یک مسئول حکومتی در آنجا اگر دروغ بگوید از جایگاه مسئولیتی اش ساقط می شود... در آمریکا دادگاههای فعال، سخت مراقب کوچک ترین تخطی نظامیانشان هستند... ریاکاری در آمریکا یک بی تعریف است یعنی مردم ریا را نمی فهمند و با آن آشنا نیستند... در آمریکا قانون به هیچ وجه از خون های به ناحق ریخته شده در نمی گذرد و...»!!
وی در این نامه همچنین انواع اتهامات را به جمهوری اسلامی نسبت داد بی آنکه توضیح دهد این چه خفقان و اختناقی است که او به راحتی می تواند نامه تهمت پراکنانه و انباشته از دروغ علیه جمهوری اسلامی منتشر کند. اگر به عنوان مثال همین آقا در زندان گوانتانامو یا سایر بازداشتگاههای آمریکا- و مثلا تحت شکنجه خفگی مصنوعی با آب و... بود آیا اجازه داشت حتی موقعیت خود را به بیرون گزارش کند چه رسد به اینکه نامه پراکنی کند؟
کاش آقای نوری زاد که از قبل جمهوری اسلامی و بیت المال صاحب موقعیت و نام شد اندازه گزارشگر نشریه فارین پالیسی مروت و انصاف داشت که شهادت داد در ایران مسئولان بلافاصله پس از آگاهی از تخلفات ماموران در کهریزک، این بازداشتگاه را تعطیل کردند و 11 متهم حادثه محاکمه شدند که برای 2 تن از آنها اشد مجازات- قصاص و اعدام- صادر شد و صرفا با گذشت اولیای دم، از قصاص نجات یافتند اما در آمریکا همچنان بازداشتگاههای غیرقانونی دایر است و از دهها متهم ماجرا تنها یک نفر محکوم شده که او هم با مجازاتی مختصر مواجه شده است.
از سوی دیگر معلوم است که شیطان پرستان در آمریکا آزادی کامل دارند- بلکه حاکمند- اما درباره احترام به مسلمانان، لابد پاره کردن قرآن و اهانت به آن مقابل کاخ سفید هم از سر احترام و آزادی بوده است. درباره دروغ و ریا هم که لابد نه کارتر و ریگان و کلینتون دروغگو و ریاکار بودند و نه بوش و اوباما، بلکه احتمالا وفادار صادق و سینه چاک حقوق بشر و دموکراسی و احترام به انسانیت و اخلاق بوده اند و در انبوه جنگ و ترور و جنایت و فریب هایی که آمریکایی ها مرتکب شده اند، مقصر قربانیان این جنایت ها و ملت های مظلوم دنیا بوده اند. (جای شکرش باقی است که آقای نوری زاد هنوز ادعا می کند از سر شیدایی سخن نمی گوید!)
البته در یک مورد حق با آقای نوری زاد است. اگر در برخی نهادهای فرهنگی، نظارت کاملی وجود داشت میلیاردها تومان بیت المال مملکت در اختیار وی قرار نمی گرفت تا در ازای این مبالغ هنگفت چند فیلم و سریال ضعیف و آشفته را تحویل مخاطبان دهد و پس از غنی شدن، آروغ آزادیخواهی و حقوق مردم بزند. او درست می گوید اینجا اگر آمریکا بود، پول یامفت به شخصی با مختصات او نمی دادند که نان مملکت خود را بخورد و حلیم بیگانه را سرسپرده تر از تقی زاده ها و ملکم خان ها هم بزند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد