شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

پیرزن و شیرنارگیل و بقیه قضایا !!

همسر کاندیدای متوهم انتخابات 88 یک زندانی متهم به ارتباط با منافقین را الگوی زنان ایران در آینده خواند.
زهره کاظمی معروف به زهرا رهنورد که نقش مهمی در عمیق کردن توهمات همسرش در ماه های گذشته داشته با نگارش نامه ای خطاب به بهاره هدایت او را خلاصه همه قهرمانان زن جهان خواند.
رهنورد در نامه خود که سایت کلمه آن را منتشر کرده نوشته است: « وقتی صدایت را از پشت سیم های بی انتهای تلفن و زیرچشم کنجکاو زندانبانان شنیدم باور کردم که تمام قهرمانان زن در سراسر جهان در وجود تو زندگی می کنند.
و همچون گذشته زنان ایران بر خود می بالند که با الگویی چون تو، در تولد سحرگاه آزادی پیشتاز بوده اند.»!
رهنورد که معلوم نیست به نمایندگی از کدام دسته از زنان ایرانی سخن می گوید، در نامه خود هیچ اشاره ای به این موضوع نکرده است که فردی که او را به عنوان الگوی زنان ایران معرفی می کند دارای ارتباطات اثبات شده با منافقین و تروریست هایی بود که دستشان به خون صدها جوان ایران آلوده است و ملت ایران جنایات آنها و حمایت امثال موسوی و کروبی از آن جنایات و جنایتکاران را هرگز از یاد نخواهد برد.
گفته می شود اخیرا یکی از زندانیان زن که در آشوب های بعد از انتخابات بازداشت شده بود طی نامه ای خطاب به زهرا رهنورد نوشته است: دلم می خواهد شما را «مادر» خطاب کنم! ولی مادر من تمام زندگی خود را به پای من ریخت و از جان و جوانی خود برای آسایش دخترش مایه گذاشت. و هر وقت هم که صدای او را در ملاقات و یا در تماس تلفنی می شنوم از نذر و نیاز و دعا و نماز برای آزادی من خبر می دهد. شما، اما، من و امثال من را برای ارضای حس سیری ناپذیر مطرح بودن خود می خواهید. مادر رهنورد! اگر واقعا نگران سرنوشت من هستی لااقل به نشانه این نگرانی، از آرایش غلیظ که با سن و سال بالای شما مناسبتی هم ندارد، چشم پوشی کن تا همه بدانند به خاطر زندانی بودن من حال و حوصله ای برایت نمانده است! جوانی را برای جوان ها بگذار! راستی صبحانه امروز چطور بود؟ آیا کیهان راست می گوید که بدون «شیرنارگیل» صبحانه نمی خوری؟

به نقل از کیهان

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر 1389/07/02 ساعت 05:45 ق.ظ http://axhayziba.blogsky.com/

سلام حاجی خوبی
این کلیپ رو ببین
http://www.youtube-nocookie.com/watch?v=v9RRIU8cuys&feature=related

سلام
کلیپ دیده شد ( مزدوری که 13 آبان شلیک کرد شناسای شد ) و فاقد هرگونه سند و مدرک شناخته شد. معتبر نمی باشد و لذا فابل استناد نیست

امیر 1389/07/02 ساعت 05:50 ق.ظ http://axhayziba.blogsky.com/

http://www.youtube-nocookie.com/watch?v=JN0JAvkryKM&feature=related

السلام
دیدم (MUST SEE, Riot Police beation up girls, Nov 4 13 aban )
ببین احتمال داره بین این همه نظامی و پلیس و سپاه و بسیج چند تا نخاله هم پیدا شه ، این دلیل بر چیزی نیست ، گرچه باید با فرد خاطی برخورد کرد
تازشم کلی با کلیپت حال کردم ، ندیده بودم تا حالا پلیسی با لباس ارتش و کلاه موتور قرمز ندیده بودم !!!
تازه یه طرفه نرو قاضی ، شاید دختره یه کار خیلی بدی کرده باشه که مستحق برخورد بوده ( گرچه برخورد غلط بود ) همیشه اونطرفی هم فکر کن

امیر 1389/07/02 ساعت 05:51 ق.ظ http://axhayziba.blogsky.com/

http://www.youtube-nocookie.com/watch?v=RrpnuWmqwDQ&feature=related

بی خیال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد