شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

رئیس جمهور فهرست 53 زن آمریکایی منتظر اعدام را اعلام کرد !!!

در پاسخ به جوسازی رسانه ها و محافل غربی علیه ایران...

رئیس جمهور کشورمان در ادامه سفرش به نیویورک ضمن مصاحبه با تعدادی از رسانه های آمریکایی با چند تن از مقامات کشورهای مختلف جهان دیدار و گفت وگو کرد.
احمدی نژاد در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «پی بی اس» آمریکا با اشاره به فهرست 53 زن آمریکایی منتظر اعدام در این کشور گفت: اسامی این افراد را منتشر کنید شاید در اینجا هم کمپینی برای حمایت از آنان تشکیل شود. وی خطاب به مجری این شبکه آمریکایی که مدام درباره پرونده سکینه محمدی (متهم به قتل شوهرش) می پرسید گفت: در حال حاضر 53 زن در آمریکا در انتظار اعدام هستند ولی هیچ حرفی درباره آنها زده نمی شود. رئیس جمهور افزود: در برخی جاها از جمله کشورهایی که با آمریکا خیلی دوست و صمیمی هستند با شمشیر سر قطع می کنند و این در حالی است که خانم کلینتون موضع گیری نمی کند. به عنوان نمونه، تروریستی در مقابل مأموران مسلح آمریکا در عراق با شمشیر سر 20 نفر را می برد اما خانم کلینتون چیزی نمی گوید و ناراحت نمی شود و وجدانش به درد نمی آید.

حرفهای کلینتون شبیه کودکان ابتدایی است

احمدی نژاد در خصوص اظهارات هیلاری کلینتون مبنی بر اینکه ایران به سمت دیکتاتوری نظامی حرکت می کند، اظهار داشت: نمی دانم چه کسی به آمریکایی ها اطلاعات غلط می دهد؟ ملت ایران با 75 میلیون نفر ملتی متمدن است. آیا ملت ایران می پذیرد که در ایران دیکتاتوری باشد؟ این توهین به ملت ایران است.
وی تصریح کرد: سپاه و ارتش متعلق به ملت ایران و فرزندان این ملت هستند.
رئیس جمهور کشورمان اظهارات کلینتون را شبیه حرف های کودکان ابتدایی خواند.
احمدی نژاد به اختلاف نظرات هیلاری کلینتون و اوباما در زمینه سیاست خارجی قبل از انتخابات ریاست جمهوری در این کشور اشاره کرد و گفت: خانم کلینتون در تبلیغات یک سیاست خارجی را اعلام می کرد و اوباما یک چیز دیگر. این عجیب نیست که کلینتون وزیر خارجه دولت اوباما شد؟
وی با اشاره به اعلام آمادگی اش برای مناظره با اوباما، اظهار داشت: بارها گفته ایم که سیاست آمریکا در افغانستان اشتباه است.
چارلی رز خبرنگار آمریکایی درباره ادعای آمریکایی ها مبنی بر دخالت ایران در امور داخلی عراق سؤال کرد که احمدی نژاد گفت: اگر بخواهیم پرونده ها را بیرون بیاوریم و تاریخ را بررسی کنیم آمریکا بیشتر ضرر می کند.

چارلی رز به ادعای آمریکایی ها مبنی بر نقض حقوق بشر در ایران اشاره کرد که احمدی نژاد در این خصوص گفت: دولت آمریکا ادعاهایی را مطرح می کند که اگر ادعایش درست باشد ما می پذیریم.
احمدی نژاد رفتارهای دوگانه آمریکا در موضوع حقوق بشر را مورد اشاره قرار داد و افزود: خبرنگاران آمریکایی به راحتی می توانند با من مصاحبه کنند ولی این فرصت به خبرنگاران ایرانی داده نمی شود.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران بزرگ و آگاه است و خودش تشخیص می دهد چه کار کند، افزود: مردم ایران به توصیه های خانم کلینتون نیازی ندارند.
در پایان این مصاحبه احمدی نژاد فهرست 53 نفر زنی که قرار است در آمریکا اعدام شوند را به او داد و گفت: اسام
ی آنها را منتشر کنید شاید در این جا هم یک کمپین برای حمایت از آنان تشکیل شود!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد