شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

خاتمی هم سبزها را نخواست !!!

بنیاد باران منهای جنبش سبز تشکیل می شود          

       

بنیاد باران به تشکل محوری اصلاحات منهای جنبش سبز تبدیل می‌شود.
به گزارش جهان روزنامه رسالت نوشت:شنیده‌های موثق حاکی است اخیرا تحرکات اعضای بنیاد باران برای فعال کردن و به دست گرفتن محوریت فکری جبهه اصلاحات تشدید شده است.
اعضای این بنیاد که یاران قدیمی و وفادار به خاتمی هستند تلاش دارند تعریف جدیدی از اصلاحات ارائه کرده و مرزبندی خود را با ساختارشکنان جنبش سبز مشخص کنند.
خاتمی در جلسات شورای مرکزی بنیاد باران بارها تاکید کرده که جنبش سبز و عملکرد افرادی چون کروبی و موسوی به وجهه اصلاحات آسیب‌زده و زمینه حضور در صحنه‌های اجتماعی و انتخابات را از جنبش اصلاحات سلب کرده است.
بنیاد باران اخیرا فرم‌هایی برای عضوگیری از دانشجویان آماده کرده و بنا دارد در دانشگاه‌ها نقش موثری ایفا کند.

انتقاد علیرضا بهشتی از مواضع اخیر محمد خاتمی

به گزارش خبرنگار جهان، علیرضا بهشتی با توجه به برخی از مواضع اخیر خاتمی و تحرکات جدید بنیاد باران، نسبت به حاشیه رفتن جنبش سبز اظهار گلایه کرده است.
وی تصریح کرده است با این اقدامات خاتمی، اصلاحات در مقابل جنبش سبز قرار می گیرد و ادامه این روند باعث می شود جنبش سبز به حاشیه رود.
وی همچنین توصیه هائی را برای جلوگیری از این اتفاق مطرح می کند.لازم به ذکر است مدتی است که خاتمی تلاش می کند، جریان اصلاحات را مجددا زنده کند.در همین رابطه وی اخیرا گفته است که باید راهمان را از تندروهای جریان سبز جدا کنیم.وی همچنین گفته که این جنبش سبز هزینه های زیادی برای اصلاحات داشته است



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد