شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

آزادی همه گروگان ها از اسارت اشرار شرق کشور در کمتر از 24 ساعت

نماینده مردم زاهدان در مجلس از آزاد شدن شش گروگان استان سیستان و بلوچستان خبر داد .

حسینعلی شهریاری در گفت وگو با ایسنا، ضمن تقدیر از تلاش های سپاه در این راستا گفت: سپاه توانست با عملیاتی جدی، تعدادی از اشرار را به هلاکت برساند و تعدادی دیگر را دستگیر کند که در این عملیات هر شش تن گروگان که دیروز به اسارت گرفته شده بودند، آزاد شدند.
هیچ یک از گروگان ها از مقامات بلندپایه نبودند
علی عبداللهی معاون امنیتی وزارت کشور هم در نشست خبری که در سالن همایش های وزارت کشور برگزار شد، در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در رابطه با گروگان گیری اخیر در سیستان و بلوچستان و اعلام این خبر از سوی جندالله که افراد گروگان گیری شده از نیروهای ارشد نیروی هوایی هستند، توضیح داد: جلوی اتوبوسی که از چابهار در حال حرکت به سمت زاهدان بوده است، ساعت یک شب توسط اشرار گرفته می شود و شش نفر از مسافران را پیاده می کنند که5 نفر از آنها سرباز پایگاه نیروی هوایی و یک نفر کارمند بانک مسکن زاهدان بوده اند که آنها را گروگان می گیرند، لذا این افراد از مقامات بلندپایه نبودند.
وی ادامه داد: این دسته افراد با گروگان گیری به دنبال اخاذی هستند، اما چون گروه های اشرار معامله می کنند، قول آنها را به جندالله داده اند که به آنها تحویل شان دهند، پس این که این اقدام توسط افراد ریگی و جندالله باشد به طور کلی رد می شود.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور همچنین در جواب سؤالاتی در رابطه با وجود فرقه های نوظهور توضیح داد: آنچه من در گذشته در رابطه با فرقه های نوظهور گفتم این بود که شدت حضور آنها را تکذیب کرده ام، البته قبول دارم که این فرقه ها که در گذشته وجود داشته اند، در حال حاضر نیز در جامعه حضور دارند.
وی افزود: هر اقدامی که منجر به ایجاد مسیر انحرافی در جامعه شود و به خصوص در بعد فرهنگی وارد میدان شود، باید مورد برخورد قرار گیرد؛ چرا که هدف آنها نسل جوان است. پس باید همانطور که برنامه برخورد با آنها وجود داشته در حال حاضر شدت یابد و توصیه ما به خانواده ها این است که مراقب جوانان باشند و البته رسانه ها کمک کنند تا فرقه های نوظهور وارداتی به جامعه معرفی شود تا آینده سازان کشور در مسیر انحرافی قرار نگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد