شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

آبی از توالت فرنگی گرم نشد برویم سراغ...

در پی به بن بست خوردن پروژه توالت فرنگی! برای تبرئه مهدی هاشمی از جرایم و خیانت های انجام گرفته در فتنه سال 88، برخی خبرها از تقلا به شیوه های دیگر در این راستا حکایت می کند.
برخی عوامل مرتبط با مهدی هاشمی در تهران حمزه کرمی (دستیار مهدی هاشمی در برخی اقدامات خیانت آلود سال گذشته) را وادار کرده بودند ضمن انکار اعترافات قبلی خود ادعا کند که آن اظهارات را به خاطر شکنجه و فرو برده شدن سر وی در توالت فرنگی ادا کرده است اما تحقیقات کامل قضایی نشان داد این ادعا از اساس دروغ است ضمن اینکه برخی اسناد متقن دلالت قطعی بر پولشویی های میلیاردی در برخی مراکز نظیر بهینه سازی مصرف سوخت و پشت صحنه ضدانقلابی سایت جمهوریت می کند.
به گزارش رجانیوز، پس از بن بست در پروژه توالت فرنگی و حمزه کرمی، تحرکات تازه ای با استفاده از تحریک یکی دیگر از زندانیان آغاز شده تا مهدی هاشمی را که یک سال پیش از کشور فرار کرده، تبرئه نماید.
براساس این گزارش، متعاقب ادعای حمزه کرمی، یکی از مقامات عالی نظام خواستار رسیدگی به این نامه شده و کمیته ای مستقل و با رضایت چهره سیاسی حامی مهدی هاشمی برای بررسی این موضوع تشکیل شد. این کمیته پس از چند هفته بررسی دقیق پرونده کرمی، سیر بازجویی ها و تحقیقات از عوامل پرونده و بازداشتگاه گزارش خود را آماده کرده و محتوای این گزارش به تایید نیز می رسد.
گفته می شود در این گزارش تمامی موارد ادعایی حمزه کرمی بررسی و موارد ادعایی او با استناد به شواهد و قرائن تکذیب و تصریح شده است که وی در دوران بازداشت، بازجویی و تحمل زندان خود تحت هیچگونه فشاری برای بیان اعترافات آنچنان که در نامه اش ادعا کرده، نبوده است.
براساس این گزارش، مهدی هاشمی پس از ناکامی پروژه حمزه کرمی در نظر دارد یکی دیگر از زندانیان امنیتی به نام «محمدرضا -ر» را جهت اجرای سناریویی مشابه و مجاب کردن خانواده اش به حمایت از او با این سناریو فعال کند.
آقای «ر» از همکاران مهدی هاشمی در دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد است که در انتخابات سال 84 نقش مستقیمی در هزینه بودجه سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در فعالیت های انتخاباتی داشته است.
شایان ذکر است سایت جرس و حلقه لندن (مهاجرانی و...) که ارتباط وسیعی با مهدی هاشمی دارند تلاش گسترده ای را برای جا انداختن سناریوی «توالت فرنگی» و پولشویی دست کم 2 میلیارد تومانی به کار بسته بودند.

نظرات 3 + ارسال نظر
ali 1389/06/17 ساعت 06:39 ق.ظ http://www.wov.ir

سلام وبسایت ووو . آی آر با پیچ رنگ 2 آماده تبادل لینک با شما وبمستر گرامی می باشد لطفا وبسایت وو .آی آر را با نام
مرجع اخبار و عکس | وو . آی آر
لینک نموده و از طریق ایمیل یا نظرات وبسایت عنوان و لینک وبگاه خود را به اطلاع ما برسانید

وبساز 1389/06/17 ساعت 07:17 ق.ظ http://www.2websaz.co.cc

همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها

ســــخن مانند دامن دخــتران است , هر چه کوتاه تر باشد به هدف نزدیک تر است (امیر جوان)


چه دعایی کنمت بهتر از آن ، که خدا پنجره ای رو به اطاقت باشد

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

taksetare carpet 1389/06/17 ساعت 11:22 ق.ظ http://taksetarecarpet.com

سلام وبلاگ خوب وقشنگی داری اگه وقت کردی یه سری هم به من بزن همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها
mer30[
هر چیزی که تو رو به سادگی نکشه باعث میشه که قویتر بشی
چه دعایی کنمت بهتر از آن ، که خدا پنجره ای رو به اطاقت باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد