شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

ژنرال پترائوس:اگر قرآن سوزی شود گور خود را در خاورمیانه کنده ایم

فرمانده نیروهای اشغالگر افغانستان نسبت به قرآن سوزی در یک کلیسای آمریکایی در آستانه 11 سپتامبر (20 شهریور) هشدار داد.
ژنرال پترائوس فرمانده جدید نیروهای اشغالگر هشدار داد تدارک یک کلیسا برای آتش زدن کتاب مقدس مسلمانان ممکن است جان نیروهای آمریکایی حاضر در افغانستان و تمام تلاش های واشنگتن در این کشور و دیگر کشورهای اسلامی را در معرض خطر قرار دهد و تمام موفقیت های کسب شده را نابود کند.
وی افزود: این اقدام می تواند مشکلات زیادی به بار آورد. نه فقط اینجا در افغانستان بلکه در سراسر جهان که ما با جوامع اسلامی سر و کار داریم.
کلیسایی در شهر گینزویل ایالت فلوریدا قصد دارد در نهمین سالگرد حملات 11 سپتامبر نسخه هایی از قرآن را آتش بزند. همزمان با هشدار پترائوس روز دوشنبه تظاهراتی اعتراض آمیز در کابل برگزار شد و تظاهرکنندگان مسلمان این اقدام را محکوم کردند.
همچنین در برخی دیگر از کشورهای اسلامی نیز تظاهراتی علیه این اقدام صورت گرفته و احتمال می رود که در صورتی که این کلیسا دست به چنین اقدامی بزند انتشار تصاویر و فیلم های آن موجی از خشم را در کشورهای اسلامی سبب شود.
در همین حال ژنرال ویلیام کالدویل فرمانده کمیته آموزشی نیروهای ناتو در افغانستان در مصاحبه با شبکه سی.ان.ان گفت انتشار خبر تصمیم کلیسای فلوریدا در سوزاندن قرآن باعث خشم شدید مردم افغانستان شده است.
وی افزود: «قرآن کتاب مقدس آنها است و طبیعی است هنگامی که کسی از نابود کردن و توهین به آن صحبت کند، نگرانی های شدیدی در میان مردم ایجاد شود.»
کالدویل گفت: «ما به شدت نگران این موضوع هستیم که سوزاندن قرآن باعث شود جان مردان و زنان آمریکایی که در افغانستان خدمت می کنند جداً به خطر بیافتد.»
یادآور می شود جرج بوش حمله به افغانستان را آغاز دور تازه جنگ های صلیبی علیه اسلام خوانده بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
امید سبز 1389/06/18 ساعت 03:15 ق.ظ http://omid20200.blogsky.com/

حاج احسان این لینک رو میدم بگیر بخون


http://7tir4.info/index/viewtopic.php?t=53284#p467886

با سلام
امید جان به خدا من یک قران پول هم نمیگیرم ، همین ترم دانشگاه آزادم تموم شد و ......... بسیجی هم نیستم من خودمم باور کن ، همیشه رو بازی کردم و میکنم میتونی باور نکنی اما یه فرقایی با شما دارم امید سبز :
دروغگو اون کسیه که با ادعای تقلب دروغین آرامشو از مردم گرفت
دروغگو اونهایی اند که امام امام از دهنشون نمیفته اما تیشه به ریشه همون اندیشه میزنند ، اگر میخوای منافقارو بشناسی میتونی 20 و خورده ای بیانیه رو از شماره 1 تا آخر بخونی حتما تعجب میکنی آفتاب پرست هم اینجوری رنگ عوض نمیکنه
من طرفدار احمدی نژاد هم نیستم که اگه بخوام از اشتباهات و قلدریاش بگم باید یه وبلاگ دیگه بزنم گرچه تو همین وبلاگم بگردی مطالبی هرچند کم اما هست اما واقعا کشورم و نظاممو دوست دارم
اصلا همین ماه رمضونم اگر این نظام نبود وجود نداشت ، گواه این گفته همین بس که یه نفری که میدونم عاشقشی و تو جرس مقالاتشو میخونی یه بار تو مجلس گفته بود مشکل ایران اینه که خدا توش نمرده !

امید سبز 1389/06/21 ساعت 05:38 ق.ظ http://omid20200.blogsky.com/

سلام حاج احسان
میدونم حرفات درسته ولی آدمی که دین داره آزادی خواه هستش نه بی دیدن بدبختی ما در این جامعه افرادی افراطی هستند در دو سمت قضیه افراد بی دین افراطی و افراد متدین افراطی که ضربه های که تا به الان مملکت داره می خوره هر دوره از یکی از این گروه ها هستند و مردم بیچاره سیاهی لشکر هستند انقلاب 57 رو متدین افراطی به راه انداختند و در ادامه این دو دسته دارند سر مقاصد خودشون مردم رو بدبخت میکنند نظر من این است باید مملکت رو از دست این دو گروه گرفت و به خود مردم برگردد. حاجی برام دعا کن

سلام امید جان
قبول دارم در جامعه مشکلات زیاده ، به خدا خیلی زیاده ، به همه چی میشه گیر داد ، همشم درسته ، نبایدم تا اسم انتقاد میاد سریع طرف مقابل متهم بشه به نفاق و کفر و مزدور بیگانه و ...... اما باید حد نگه داشت . اونجا که منافع ملی داره ضربه میخوره همونجاست که داریم راه رو اشتباه میریم
گفتی کشور داره از افراطی ها (اخراجی ها) ضربه میخوره ، این هم حرف درستیه اما دوباره باید خود افراط رو تبیین کرد . بذار مصداقی بریم جلو :
مثلا اگه نظر شما اینه که در قضیه هسته ای نباید مقاومت کرد این همون چیزیه که برای ما اشتباه جا انداختن ، اینکه میشه بخریم پس نیازی به تولید نیست حرفه ، فردا که کشور نیاز پیدا کرد و چند تا نیروگاه داشت باید امتیاز بده تا سوخت بهمون بدن ، اما تو همین قضیه هسته ای افراط اینه که یه دفعه بالاترین مقام اجرایی کشور میگه میخوایم 20 تا نیروگاه و 10 تا مرکز غنی سازی با ظرفیت نطنز !!! بسازیم ، بماند سوخت از کجا میخوایم بیاریم
اما در مورد آخرین خط نوشته هات مخالفم اساسی ، ضربه ای که ایران از مدعیان اصلاحات خورده خیلی بیشتره . اصلا تا الان فکر کردی چرا هرکی میره خارج و معاند نظام میشه همشون از افراد نزدیک به رییس حمهور اصلاح طلب خاتمی اند ؟!!! فریبا داوودی مهاجر ، سازگارا .....
به نظر من یه جای کارشون میلنگه
یه کلیپ از ف داوودی مهاجر دارم فکر کنم کمکت کنه
نوکرتم حاجی نشدم اما اینطور که پیش میره با کامنتای شما میشم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد