شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

کار از شیر درازگوش گذشته، افندی!

بهاءالله مهاجرانی و کدیور افندی گردانندگان سایت جرس پس از چند ماه تظاهر به مخالفت با رژیم صهیونیستی و ادعای شعار «هم غزه هم لبنان»، مجدداً ماهیت صهیونیستی و ضدفلسطینی خود را آشکار کردند.
سایت جرس طی چند روز گذشته در اقدامی بی سابقه در میان رسانه های ضدانقلاب تلاش کرد حضور کم سابقه ملت ایران در راهپیمایی روزقدس را، کمرنگ نشان دهد. این سایت ضمن توهین به شعور مخاطبان خاص خود مدعی شد تمام خیابان های اطراف دانشگاه تهران، روزجمعه خالی از جمعیت بود و تمام پارکینگ ها هم خالی و محل پارک ماشین ها به آسانی در دسترس بود. این ادعای گزاف در حالی است که انبوه جمعیت روزه دار- با وجود سپری کردن شب مبارک قدر- از یک سو به بلوار کشاورز امتداد یافته بود و در سمت شرق نیز تا نزدیکی های تقاطع خیابان آیت الله طالقانی- حافظ رسیده بود. تصاویر هوایی نیز که جناب بهاءالله علاقه ویژه ای به آن دارد! همین شکوه و گستردگی حضور ملت ایران را نشان می داد. مهاجرانی 22بهمن سال گذشته نیز پس از آن که زیربار پروژه مضحک درازگوش تروا ماند و برای دومین بار از درازگوش ضربه خورد، مدعی شد جمعیت آن قدر کم بود که تصویربرداری هوایی صورت نگرفت!
البته گویا این ویژگی اغلب عناصر فراری است که پس از چند مدت که از خروجشان از کشور می گذرد دچار توهم حاد می شوند. سایت جرس ادعا کرده 2هزار اتوبوس برای انتقال جمعیت به دانشگاه تهران هماهنگ شده بود که 1200 دستگاه آن خالی مانده است!
یاران حلقه درازگوش به این میزان از بلاهت هم بسنده نکرده و با جانبداری از مذاکرات یکطرفه سازش، به جمهوری اسلامی حمله کرده اند که چرا از مقاومت اسلامی فلسطین و دولت منتخب و مردمی حماس حمایت می کند. لحن این مقاله منتشره در جرس نیز مطلقاً اسرائیلی است گویا که منوشه امیر آن را نوشته و با اسم مستعار در جرس منتشر کرده است.
مهاجرانی چندماه پیش به موسسه صهیونیستی واشنگتن رفت و در جمع شماری از عناصر صهیونیست سخنرانی کرد. این اقدام وی حتی با اعتراض برخی محافل آبرودار تر! ضدانقلاب مواجه شد که معتقد بودند مهاجرانی برای حضور در این نشست پول کلانی گرفته است.
مهاجرانی البته تا همین اواخر هر جا افتضاحی به بار می آورد ادعا می کرد به خاطر شیر درازگوشی است که در کودکی خورده است اما با زنجیره رسوایی های اخیر باید به او و جناب افندی کدیور یادآور شد که نه خیر آقا، این قدر بلاهت و... یت دیگر از شیر درازگوش برنمی آید.

نظرات 2 + ارسال نظر

طراحی رایگان سایت
فقط تا پایان پائیز 89
برای سفارش ایمیل بزنید
ahmad.bavar@live.com

javad 1389/06/16 ساعت 08:32 ق.ظ http://http//:www.zarajcity.blogfa.com

salam
webloge khob va bahali dari be webloge mnam sar bezan
by ta hi
[??][??][??]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد