شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

ماه خدا و ربنای اهل نفاق !

آنچه در این یادداشت از زبان شجریان خواننده «ربنا» آمده است عیناً از کتاب «راز مانا» که وی آن را کامل ترین کتاب درباره خود می داند، برگرفته شده است.
هنگامی که سپاه شهسوار آفرینش علی مرتضی(ع)، به تعبیر سردار رشیدش؛ «مالک اشتر نخعی» یک تیغ شمشیر تا کور شدن چشم فتنه پسر ابوسفیان، فاصله داشت، به دستور پسر نابغه- عمروعاص- کلام خدا، بر نیزه ها رفت و فریاد برآمد که حکم فقط حکم خدا.
کتاب عزیزی که محمد مصطفی(ص)، آن را در کنار عترت خویش برای مسلمانان به یادگار نهاد. بدین سان یکی از عزیزترین و مقدس ترین میراث پیامبر اکرم«ص» بردار شد، تا فتنه گران از شکست گریخته و فرصت بیشتری برای آتش افروزی به دست آورند.
این ها را عرض کردم تا به این واقعیت برسم که حتی کلام خداوند و وحی منزل هم گاه می تواند برای منافقان و فتنه گران کاربرد مقطعی داشته باشد چه رسد به آوای «ربنا»ی خواننده ای که «صادق صبا» مستندساز مورد اعتمادش، مأمور رسمی و تابلودار سازمان «موساد» است.
کسی که در کتابش به خویش متواضعانه!! لقب راز بزرگ داده و در عین حال ادعا کرده است: «اگر قرار باشد در کنسرت ها ی خیریه ام از سفیران کشورهای فرانسه، ایتالیا و... الخ درست پذیرایی نشود، پس همان بهتر که برنامه کنسرت فردا و فرداها را لغو کنم! کسی که در سفرهای خارجی اش با عناصری همچون «علیرضا میبدی»، «علیرضا نوری زاده» و ده ها حشرات الارض دیگر از همین قماش می نشیند و به عقده گشایی علیه انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام می پردازد. آن هم انقلاب و نظامی که او را از رتبه متنزل خوانندگی در کنار «گلوریا روحانی» و «عهدیه» بهایی مسلک و معصومه دده بالا، معروف به «هایده اسرائیلی» و یا به خاطر 20 هزار تومان پول پسردایی فرح، سنگ تمام گذاشتن در جشن هنر فرح پهلوی به همراه مدعوین وی که نمایش مهوع «خوک بچه» را در پیاده روهای شیراز اجرا کردند؛ در سطح یک استاد آواز رسمیت می بخشد، انقلابی که دولتمردانش با بزرگ منشی از کنار برخی از افعال وی همچون مشارکت در طرح چاووش که شاکله اش توسط حزب توده طراحی شده بود با بزرگ منشی عبور می کنند.
حتی نامه های وی به مدیر رادیو تلویزیون مبنی بر پخش نکردن صدایش را همچون فروش صدها برنامه گل های رنگارنگ و گل های تازه که جملگی آنها در تملک رادیو قرار داشت شد نوارهایی با عناوین شرکت های مجعولی همچون چگور آهنگ و... باز هم نادیده انگاشته و به وی امتیاز نشر و پخش آهنگ می دهند. تا پیراهنش دوتا شود و آنچه افتد و دانی و در رثای شاه معدوم ناله سر دهد «شهریاران را چه شد؟!». برای گرمی بازار کنسرت های دلاری اش، مدام بر طبل میان تهی می کوبد تا آنجا که بارها و بارها از بلندگوی رسانه های غائله ساز همچون بی .بی .سی به مردم ایران و انتخابشان توهین می کند و مدعی می شود: «این آوای ربنا را من در اوایل انقلاب برای آموزش خوانندگان رادیو خوانده بودم و راضی به پخشش نبودم اما یک باره دیدم پخش شد. تلفن کردم و در مقام اعتراض گفتم این «ربنا» را من برای آموزش خوانده بودم، نه پخش از رادیو و الآن هم راضی به این امر نیستم.»
و از آن روز هم که انتخاب مردم ایران مورد تأیید وی نبود، مدام آزادانه در عموم رسانه های ماهواره ای و رادیویی ضدانقلاب به مردم ایران، انقلاب اسلامی و دولتمردان این انقلاب توهین کرده است که چرا انتخابشان مورد تأیید آمریکا و اسرائیل نبوده!! حال در چنین شرایطی رسانه هایی که افراد پشت صحنه آنها در جریان فتنه های اخیر نقاب ها از صورتشان برافتاده و چهره های کریه شان آشکار شده، مدام مثلا از سر خیرخواهی!! تیتر می زنند که: «امسال بدون آوای ربنای استاد سفره های افطار ایرانی ها تهی است» و جملاتی از این دست، درحالی که اینان اگر حداقل یکی-دو کتاب جیبی حدیث هم حتی ورق زده بودند درمی یافتند که در ماه «ضیافت الله» سفره هیچکس تهی نیست که صاحب مهمانی؛ آن ذات یگانه و ازلی و ابدی است.
گرفتاری هم از اینجا شروع می شود که این قماش آدم ها همیشه؛ با وجه مهر، کرامت، بخشش و رأفت نظام روبرو شده اند ورنه خواننده 20 هزار تومانی جشن هنر فرح به خود جرأت عقده گشایی علیه مردم ایران و انتخابشان را نمی داد.
کسانی هم که مثلا از در دوستی چنین تیترهایی را سرهم می کنند درمی یافتند که ماه مهمانی خدا بی نیاز از آوای منافقانی است که قلبشان مملو از کینه مردمی است که به سلیقه آنها ریاست جمهور انتخاب نکرده اند. و خصم فارغ است که در ماه ضیافت خداوند حتی در عمق سکوتش در سحر و غروب هایش ترنم روح بخش فرشتگان خدا جاری است.
امید که با این یادداشت کوتاه؛ خصم دریابد که از این ترفندهای نخ نما شده سودی نخواهد برد جز آن که آبروی نداشته خود را بر باد بدهد.
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود می بری، زحمت ما می داری

سعید سجادی

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
شما سیم کارت ایرانسل دارید ؟
می خواین شارژ 2000 تومانی رو با قیمت 1690 تهیه کنید ؟
کلیه کارت های عضو شتاب پذیرفته می شن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد