شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

فتنه گران برای فرار از مجازات دست به عملیات روانی زده اند !

هفت تن از عوامل اصلی فتنه 88 که در پرتو رفتار سؤال برانگیز قوه قضائیه در مرخصی های بی حد و مرز به سر می برند، اخیراً در ادامه جنایات گذشته خود به تنظیم شکایتی علیه سربازان گمنام امام زمان(عج) پرداخته و سعی دارند با استفاده از جنگ روانی جای شاکی و متهم را عوض کنند.
این اقدام گستاخانه آنان اگرچه در سایه رفتار و سکوت مبهم قوه قضائیه صورت گرفته است اما کارشناسان مسائل حقوقی و سیاسی را بر آن داشته تا لب به سخن گشوده و با اظهارنظرهای جداگانه به تحلیل عمل مجرمانه جدید فتنه گران بپردازند.
یک کارشناس ارشد مسائل حقوقی با بیان اینکه جریان فتنه به دنبال انتقال اتهامات خود به دیگران است، گفت: این جریان با شکایت علیه نهادها و افراد مختلف و به دنبال آن فضاسازی رسانه ای داخلی و خارجی به دنبال بالا بردن هزینه های نظام در برخورد با اقدامات غیرقانونی رخ داده در ایام پس از انتخابات است تا دیگر کسی در کشور جرأت افشاگری در خصوص این مسائل را نداشته باشد.
حسین اسماعیلی در گفت وگو با فارس با بیان اینکه عوامل فتنه با اینگونه اقدامات می خواهند وضعیت خود را از احتضار موجود خارج کنند، خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات از منظر حقوقی نیز قابل بررسی است، چون عوامل فتنه در نامه های خود بحث افترا را مطرح می کنند و افترا از منظر حقوقی به جرمی گفته می شود که به کسی نسبت داده شده ولی نتوانند آن را ثابت کنند. این درحالی است که جرم این فتنه گران یا ثابت شده یا در حال رسیدگی است بنابراین انتشار نامه های مزبور معنایی ندارد.
وی در ادامه به اتفاقات رخ داده در روزهای بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم اشاره کرد و گفت: این جریان بعد از ناامیدی از اردوکشی های خیابانی، سوءاستفاده از فضای مجازی و سایر اقدامات غیرقانونی خود در طول یک سال گذشته، به جنگ رسانه ای و اتهام زنی علیه نهادها و افراد دلسوز کشور روی آورده تا از این طریق بتوانند خود را احیاء کنند.
این کارشناس مسائل حقوقی در ادامه در خصوص وظایف دستگاه قضایی در قبال اینگونه اقدامات نیز خاطرنشان کرد: قوه قضاییه با ریاست آیت الله آملی لاریجانی می داند که کار قضا مستقل از جناح های سیاسی است، به ویژه اینکه این جناح سیاسی مدعی خود متهم به برخی اقدامات غیرقانونی باشد.
اسماعیلی با بیان اینکه پروند افرادی چون بهزاد نبوی و حجاریان در موضوع انفجار دفتر نخست وزیری همچنان مختومه نشده است، تصریح کرد: این پرونده به دستور رئیس قوه قضاییه می تواند اعاده بررسی شود، اما در این شرایط شاهد هستیم که برخی تلاش می کنند با فضاسازی های رسانه ای اتهامات خود را پاک کنند.
پروژه جدید فتنه گران
عضو کمیسیون قضایی مجلس هم خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی در فتنه اخیر واقعاً بازویی توانمند برای نظام بوده و کشور را از چنگال بیگانگان، نفوذی ها و کسانی که با چهره اسلامی وارد نظام شده و در حال حاضر دنبال ضربه زدن به نظام هستند، نجات دادند.
حجت الاسلام ذاکر اضافه کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) هیچ اقدام غیرقانونی ای که با این گونه ادعاها و پرونده سازی همسو باشد، انجام نداده اند؛ آنها با خداوند، امام راحل و مقام معظم رهبری پیمان بسته اند لذا با طرح این گونه موضوعات تضعیف نخواهند شد.
ذاکر در ادامه تأکید کرد: طرح ادعاهای واهی از سوی فتنه گران محکومیت دیگری را برای آنان پیش خواهد آورد چرا که آنها به عزیزان ما یعنی نیروهای امنیتی اتهام وارد کرده اند.
وی تصریح کرد: شکایت از نیروهای امنیتی پروژه جدید فتنه گران برای ضربه زدن به نظام است.
انتظار ملت برخورد قاطع و سریع است
میثم میرزایی تبار مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس هم در گفت وگو با فارس، در خصوص ارزیابی خود از نامه 7 متهم فتنه اخیر به رئیس قوه قضائیه، گفت: اصلاح طلبان پس از فتنه سال 88 و به ویژه در شرایط فعلی کشور قصد دارند با نامه نگاری و انجام اینگونه اقدامات صورت مسئله فتنه گری خود را پاک کنند.
وی افزود: از22خرداد تا 22 بهمن سال 88 ناآرامی هایی در کشور پدید آمد و هزینه های جانی و مالی را برای ملت ایران در پی داشت که این اغتشاش گری با لیدری همین جریان فتنه گر صورت گرفت.
این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان و از جمله 7 متهم اصلی اغتشاشات اخیر که اکنون به خود اجازه داده اند به رئیس قوه قضائیه و بر علیه سربازان گمنام امام زمان(عج) نامه نگاری کنند، مطمئناً اعتقادی به نظام اسلامی نداشته و همواره درصدد این هستند که نظام اسلامی را به چالش بکشند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس تأکید کرد: مطمئناً ملت ایران از دستگاه قضایی کشور انتظار دارد تا سران اصلی فتنه که اکنون در مرخصی به سر برده و از رأفت اسلامی استفاده کرده اند، با آنان قاطعانه و جدی برخورد شود.
کاشفی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی هم با تأکید بر اینکه دیگر باید از جایگاه اقتدار اسلامی با اینگونه افراد برخورد شود، اظهار داشت: امروز تأمین امنیت، عزت و آسایش ملی ملت ایران مدیون سربازان گمنام امام زمان(عج) است و یقیناً ملت ایران اجازه نخواهد داد که خدشه ای بر چهره این عناصر خدوم نظام اسلامی وارد شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار ملت ایران و جنبش دانشجویی از دستگاه قضایی کشور این است که هرچه سریعتر با فتنه گری جدید که در قالب توهین، افترا و نشر اکاذیب بوده برخورد قاطع و لازم را صورت دهد تا بیش از این فتنه گران از این فضا سوءاستفاده نکنند.
خاطرنشان می شود بهزاد نبوی، امین زاده، رمضان زاده، صفایی فراهانی، میردامادی، عرب سرخی و تاج زاده که همگی از عوامل اصلی فتنه 88 بودند و جرمشان هم در دادگاه به اثبات رسیده است، اخیراً در سایه رفتار سؤال برانگیز قوه قضائیه جسور شده و به شکایت علیه سربازان گمنام امام زمان(عج) دست زده اند.

نظرات 1 + ارسال نظر
احمدی نژاد 1389/05/21 ساعت 04:45 ق.ظ

خوشم میاد چرت و ژرتات هم مثل خودمه هر چه می خوای از دهن گشادت می ریزی بیرون راستی مه مه ها رو پیدا کردی

عذر میخوام جواب کامنت قبلیتو ندادم !
گفته بودی تعداد پست هام از تعداد کانتام بیشتر شده ، شایدم تو راست میگی اما مهم اینه که میزان بازدید از هر پستم متوسط 15 تاست که از انتظار خودم خیلی بالاتره (برای وبلاگ)
2- اگه یکم بگردی میتونی سایتی با همین اسم پیدا کنی
3- چه افتخاری از این بالاتر که یه بازدید کننده ی سمج دارم که دوست داره تو نظرها شرکت کنه ، گرچه راههای دیگری هم هست ( ایمیل و...)
4- امروز جمعه میخوام یه پست توپ با سند و مدرک عالی بذارم حالشو ببری !
5- بالاخره نگفتی کنکور قبول شدی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد