شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

انهدام 3 هواپیما روی نیروگاه بوشهر !!!

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر در گفتگو با «خلیج فارس» درباره خبری مبنی بر انهدام سه هواپیمای بدون سرنشین روی نیروگاه اتمی بوشهر توضیحاتی داد.

به گزارش «خلیج فارس»؛ پیش از ظهر امروز برخی منابع از انهدام سه هواپیمای بدون سرنشین توسط پدافند سپاه پاسداران روی نیروگاه اتمی بوشهر خبر داده بودند.
محمد حسین شنبدی در این باره گفت: تیمی از ستاد کل نیروهای مسلح به بوشهر سفر کرده و با هدف ارزیابی میزان آمادگی سکوهای پدافند هوایی مستقر در اطراف نیروگاه بوشهر مانوری را اجرا کردند.
شنبدی ادامه داد: این تیم اصل را بر غافلگیری گذاشته بود و حتی امیر صلاحیان مسئول پدافند هوایی بوشهر نیز از انجام چنین مانوری بی اطلاع بوده است، در حالی که به نظر ما بهتر بود برخی از مسئولان استان از انجام چنین مانوری اطلاع داشتند تا جلوی برخی نگرانی ها گرفته می شد.
شنبدی تصریح کرد: براساس بررسی های انجام شده، صدای تیراندازی و فعالیت پدافندهای اطراف نیروگاه بوشهر به دلیل مانور غافلگیر کننده این تیم ستاد نیروهای مسلح بوده که بعد از ظهر روز گذشته و در دو مرحله انجام شده است.
وی درباره خبر انهدام 3 هواپیمای بدون سرنشین در این مانور نیز اظهار داشت: درباره جزئیات خبر مبنی بر سقوط تعداد خاصی هواپیمای بدون سرنشین به دلیل بی اطلاعی مسئولان محلی هنوز آمار دقیقی نداریم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهرکه با «خلیج فارس» گفتگو می کرد، خاطرنشان کرد: البته از رسانه ها نیز انتظار میرود قبل از آنکه خبری را منتشر کنند که جنبه امنیتی داشته و سبب بروزنگرانی ها در میان مردم می شود، با مسئولان تماس گرفته و پیگیر موضوعشوند، نه اینکه خبر را به صورت پیامک برای دارندگان تلفن های همراه ارسالکرده اما به خود زحمت نمی دهند در این باره تحقیق کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد