شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

رفیق جرج سوروس و راز نماز جماعت های رسانه ای !

چرا خاتمی به تازگی اصرار دارد با افراد همسو یا بازداشتی های آزاد شده نمازجماعت برگزار کند و عکس های آن در عرصه رسانه ای منتشر شود؟
یکی از کاربران گوگل ریدر ضمن تمرکز روی این مسئله در تحلیل ماجراهای خاتمی نوشت: آقای خاتمی و موسوی عمق دین گریزی و بی حرمتی به دین در بخش های موثر و بزرگی از جریان سبز را مشاهده کرده اند. بخش هایی از شبکه های اجتماعی برای نابودی مذهب گام برمی دارند. خاتمی و موسوی می دانند که قاطبه مردم در هر شرایطی دین و مذهب و اعتقادات خود را بر هر مسئله و مشکل دیگری ترجیح می دهند. وقتی پای کوبیدن اعتقادات مردم در میان باشد از همه چیز خود به خاطر ارزش های دینی می گذرند.»
تلاش خاتمی برای ابراز همرنگی با ملت متدین ایران در حالی است که پیش از این موسوی و برخی همراهانش به طور مکرر از عناصر ضد دین و محارب با تعابیری نظیر «مردان خداجو» و «جنبش رنگین کمانی که همه در آن جای دارند» یاد کرده اند. ضدانقلاب حامی سران فتنه در تجمعات سال گذشته خود مکررا روی اسلام خط زدند، تظاهر به روزه خواری کردند، به عزاداران امام حسین(ع) در روز عاشورا حمله کردند و اعلام کردند با مبانی دینی نظیر حجاب معارضه می کنند. برخی از جریان های نفاق حامی اصلاح طلبان طی دهه گذشته به ویژه در دولت خاتمی صراحتا علیه نبوت و امامت، قرآن مجید، جهاد و امر به معروف و نهی از منکر، و ارزش های گوناگون اسلامی هتاکی و قلمفرسایی کرده اند تا آنجا که برخی از آنها مدعی بودند مشکل ما در ایران این است که هنوز خدا نمرده و باید بتوان علیه خدا تظاهرات کرد! اما ظاهرا با آبروریزی های انجام گرفته و خروش غیرت ملت ایران که نمونه آن را می شد در حماسه الهی نهم دی 1388 مشاهده کرد، حضرات به این نتیجه رسیده اند که فعلا به جای تظاهرات علیه باورهای اسلامی، تظاهر به همرنگی با ملت مسلمان ایران بکنند.
در همین حال خبرنامه دانشجویان ایران، از لحن سرزنش آمیز خاتمی در دیدار چندی پیش با موسوی خبر داده و می نویسد: خاتمی سعی می کند بر طبل بازگشت به حاکمیت بکوبد هرچند که قرار است موسوی و کروبی به عنوان مهره های سوخته بر طبل تندروی و بیانیه های تند بکوبند.
خاتمی در دیدار با موسوی پس از حمایت میرحسین از تروریست ها گفته بود «برخی کارها و مواضع شما غیرقابل دفاع است. اینکه شما بیانیه ای صادر می کنی و از چند نفر تروریست دفاع کرده و به قوه قضاییه حمله می کنی چه معنی دارد؟وقتی سوابق افراد اعدام شده منتشر می شود، مردم با دیدن سوابق آنها نسبت به بیانیه حمایت آمیز شما چه خواهند گفت و ما این تناقض را در میان هواداران اصلاحات چگونه باید توجیه کنیم؟! خاتمی ضمن رد دلایل موسوی در حمایت از بمب گذاران با لحنی معنی دار به او گفته بود «خلاصه آقای موسوی، با این بیانیه آخری آبروی ما را بردی!»
خاتمی در دیدار دیگری با انتقاد از برخی مواضع موسوی به وی خاطرنشان کرد «... شما تنها به نگارش بیانیه های تند می پردازی و تمام ذهن خود را معطوف این نکته کرده ای... باید به سمت برنامه ریزی بیشتر حرکت کنیم. شما باید بپذیرید که هزینه تندروی های شما را باید بدهیم و این نکته آسیب پذیری ما را بیشتر کرده است...»


نظرات 1 + ارسال نظر
mohsen 1389/05/03 ساعت 11:58 ق.ظ http://www.cn3co.com/?ref=kobebryant

آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟

درآمد ماهیانه تا سقف 755,000 تومان در منزل

یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها

با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید

>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.cn3co.com/?ref=kobebryant

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد