شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

پیرزن پرحرف باز هم آبروریزی کرد !

زهرا کاظمی(رهنورد) همسر و به تعبیر برخی آگاهان مرشد میرحسین موسوی که با سایت ضد انقلابی روزآنلاین گفت وگو می کرد ادعای خود در مورد محور بودن قانون اساسی در مطالبات جریان فتنه را به محض مواجه شدن با پرسش خبرنگار روز آنلاین پس گرفت.
رهنورد که در محافل خصوصی فتنه گران به گنده گویی درباره خود شهرت دارد، دراین مصاحبه می گوید: « بلکه من به عنوان کسی که تئوری پردازی جزو کارهای اصلی ام است، معتقدم تمام کسانی که در جنبش سبز هستند روی وجه توافق هایشان است و این توافق ها فرصتی است که همه ما را با همه اختلافات سلیقه ای و عقیده ای که داریم، دور هم جمع کرده و تفاوت هایمان هم سر جای خودش است. به طور مثال در همین جنبش سبز، ممکن است یک کسی خیلی مذهبی باشد و کس دیگری نباشد و کسان دیگری در درجات متفاوت از علایق و عقاید مذهبی باشند؛ تفاوت هایمان سر جای خودش است اما سر چیزهایی که توافق داریم با هم هستیم. میخواهم بگویم ما در جنبش سبز با وجود همه تفاوت هایمان، روی توافق هایی که بر جریان تحول داریم در کنار هم هستیم». در این هنگام مصاحبه کننده از رهنورد سوال می کند: «اما بخشی از سبزها به همین قانون اساسی نیز اعتراض دارند. آیا می توانیم بگوییم آنها سبز نیستند»؟ و اینجاست که پیرزن تئوری پرداز بی درنگ کل ادعای خود را پس می گیرد. رهنورد در پاسخ می گوید: «ما حول محور قانون اساسی دور هم جمع شده ایم و نکته توافق ما همین است، اما این بدان معنا نیست که قانون اساسی وحی منزل است و نمی توان تغییری داد. در حقیقت ما می گوییم الان توافق همه ما اجرای بدون تنازل و صحیح همه اصل های قانون اساسی است اما وقتی به موفقیت و پیروزی دست یافتیم می توان روی آن بحث کرد و مورد بررسی و بازنگری قرار داد»!
گفتنی است برخی از عوامل فتنه مصاحبه های رهنورد و اظهار نظرهای وی را باعث «تحقیر» خود می دانند و از او با عنوان «پیرزن پرحرف» یاد می کنند که- به اصطلاح- جنبش سبز را وسیله ای برای خودنمایی یافته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد