شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

پروژه خرداد داغ، یخ زد!

در حالی که از ماه ها قبل رسانه های وابسته به جریان فتنه تلاش می کرد از 25 خرداد 89 به عنوان نوعی «روز موعود» یاد کند، شهروندان تهرانی 25خرداد را تبدیل به یک روز عادی و بلکه عادی تر از روزهای دیگر در این شهر برگزار کردند.

به گزارش شبکه ایران،مجموعه منابع وابسته به جریان فتنه و همچنین افرادی که اصرار دارند خود را سران جنبش(؟!) بنامند، در مورد عدم حضور به اصطلاح هواداران در خیابان های تهران در روز 25خرداد، به طور کامل خود را به تجاهل زدند و سکوت پیشه کردند.
در حالی که از ماه ها قبل رسانه های وابسته به این جریان تلاش می کرد از 25 خرداد 89 به عنوان نوعی «روز موعود» یاد کند، شهروندان تهرانی 25خرداد را تبدیل به یک روز عادی و بلکه عادی تر از روزهای دیگر در این شهر برگزار کردند. گزارش هایی که  از منابع مسئول و مرتبط با موضوع دریافت شده نشان می دهد در این روز نه در تهران و نه در هیچ شهر دیگری از شهرهای کشور کسی به قصد اعتراض یا راه پیمایی به خیابان نیامده است. حتی فضای دانشگاه های تهران هم که طی هفته های گذشته سران فتنه تصمیم گرفتند جرقه تحرکات خیابانی را به آنجا منتقل کنند دیروز کاملاً عادی بود. این موضوع وقتی جالب تر می شود که توجه شود در روز 22خرداد هم مجموعه کسانی که در سراسر کشور قصد آشوبگری داشتند از چند ده نفر فراتر نمی رود که عمده آنها هم دارای وابستگی های گروهکی یا آلودگی های دیگر بوده اند.
یک منبع موثق در این مورد به کیهان گفت: «خنده دار این است که برخی از سران فتنه خود را آماده کرده بودند تا به محض مشاهده یک تجمع به آن بپیوندند. مثلاً «م.ب» از اعضای مجمع روحانیون مبارز از ساعات اولیه صبح به میدان تجریش رفته و در اتومبیل خود نشسته بود تا بلافاصله بعد از شروع تجمع کذایی وارد آن شود ولی پس از ساعت ها انتظار دریافت که خبری از تجمع و تظاهرات نیست و در حالی که از گرما کلافه شده بود به خانه برگشت».
مطابق گزارش های موجود سران فتنه به شدت نگران تمام شدن آرام و بی حاشیه خردادماه هستند چرا که عقیده دارند در این صورت بر همگان روشن خواهد شد که مردم کاملا به سرنوشت آنها بی اعتنا شده اند و در این صورت باید منتظر فضا و شرایط جدیدی باشند. به همین دلیل است که برخی از این افراد اخیراً گفته اند باید هر طور شده ناآرامی بوجود بیاید ولو اینکه گروه هایی مانند منافقین آن را بوجود بیاورند.
گروهک ورشکسته و مفلوک منافقین که در آستانه اخراج از عراق نیز هست به هماهنگی عملیاتی کامل با جریان فتنه رسیده است. اطلاعات اعلام شده نشان می دهد علاوه بر دستگیری دو تیم بمب گذار که دیروز توسط وزیر اطلاعات اعلام شد، روز 22خرداد نیز یک جعبه حاوی چاشنی انفجاری و نارنجک در یکی از خیابان های تهران کشف شده است. جالب است که همه دستگیرشدگان مرتبط با این موضوع تاکید کرده اند که ماموریت آنها کمک به سران فتنه برای جلو بردن پروژه خرداد داغ بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد