شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

سفیر جاسبی با ماموریت جدید وارد مجلس شد

مسئولین دانشگاه آزاد مجددا در مجلس راه افتادند و برای پیشبرد اهداف خود اقدام به جمع آوری امضا از نمایندگان مجلس کرده اند.
به گزارش  جهان کریم زارع معاون پارلمانی دانشگاه آزاد امروز در مجلس برای زیر سوال بردن صلاحیت قانونی شورای انقلاب فرهنگی جهت ورود به بحث اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد، از برخی نمایندگان امضا گرفته است.
بر اساس این گزارش، تاکنون 50 نفر از نمایندگان این نامه را که در قالب طرح استفساریه مطرح شده امضا کرده اند.
این اقدام دانشگاه آزاد در حالی است که پیش از این محمدیان ریاست نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها از اقدام مشابه آقای هاشمی جهت زیر سوال بردن صلاحیت قانونی شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داده بود.
محمدیان در گفتگوی خود تاکید کرده بود:آقای هاشمی نامه‎ای را خدمت رهبر معظم انقلاب نوشتند به همین مضمون که شورا از نظر قانونی حق ورود به این بحث را ندارد. از طرف مقام معظم رهبری به بخش حقوقی ارجاع شد که: «آیا شبهه‎ای که مطرح شده درباره حق ورود شورا به اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد درست است یا نه؟ در این‎باره کار کارشناسی شود.» کار کارشناسی حقوقی که انجام گرفت، نتیجه این شد که شورا حق ورود به بحث اصلاح اساسنامه را دارد. پاسخ همین نظر حقوقی به سئوال آقای هاشمی به اطلاع ایشان هم رسید. 
پیش از این نیز مسئولان کنونی دانشگاه آزاد برای تداوم ریاست مادام العمرشان بر اموال این دانشگاه، بر خلاف نظر صریح رهبری طی نامه ای تلاش کرده بود به وقف اموال دانشگاه آزاد جامه عمل بپوشانند.
اصلاح اساسنامه ، تغییر هیئت امنای دانشگاه و برکناری قریب الوقوع جاسبی از مدیریت دانشگاه آزاد از جمله دلایل این تلاشهای بی حاصل می باشد.

نظرات 3 + ارسال نظر
amir mohammad 1389/03/25 ساعت 05:16 ب.ظ

با سلام
زور الکی می زنی ، این دارودسته ( هاشمی ) درست نمی شن !

وب خوبی داری از وبلاگ دیگر بنده به آدرس http://entkhab88.blogsky.com/
دیدن کن ممنون میشم

این همونه دیگه ، چرا زدی وبلاگ دیگه ؟!!!

حسین 1389/03/25 ساعت 05:58 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود. اروزی موفقیت دارم برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد