شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

ناکامی فتنه‌گران در دانشگاه تهران و تجمع دانشجویان انقلابی

تنها دو روز پس از آنکه در سالگرد انتخابات دهم ریاست جمهوری، مردم سراسر کشور بدون اعتنا به فراخوان گسترده شبکه های ضد انقلاب یک روز عادی را گذراندند، این بار سالگرد تشنجات سال گذشته کوی دانشگاه تهران بهانه جدیدی برای پیاده نظام جریان فتنه در دانشگاه تهران بود تا به بهانه‌ی آن، اعلام حیات کند.

به گزارش رجانیوز، حضور محدود افراطیون در صحن این دانشگاه نه تنها استقبال عامه دانشجویان را با خود به همراه نداشت که در مقابل، حضور پررنگ صدها تن از دانشجویان انقلابی دانشگاه تهران در صحن دانشگاه و هم چنین سر در اصلی دانشگاه تهران، عملا اقلیت پیاده نظام جریان فتنه را در فضای دانشگاه نیز دفن کرد.

عدم استقبال از این تجمع در حالی بود که طی روزهای گذشته تبلیغات فراوانی جهت تجمع روز دوشنبه در دانشگاه تهران در کوی دانشگاه، دانشکده های مختلف دانشگاه تهران، سلف سرویس و ... انجام شده بود اما حضور کمتر از 50 نفر از عناصر افراطی این دانشگاه در برابر دانشکده فنی و در مقابل، حضور صدها تن از دانشجویان انقلابی دانشگاه تهران در صحن و سردر دانشگاه، به ناکامی پیاده نظام سران فتنه در دانشگاه انجامید.

دانشجویان انقلابی دانشگاه تهران که تجمع خود را بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد دانشگاه و از مزار شهدای گمنام دانشگاه تهران آغاز کردند، با حرکت به سوی سر در دانشگاه شعارهایی در اعلام انزجار از فتنه گران سر دادند.

«جنبش اشرافیت، علیه رأی ملت»، «قطعنامه چهارم، تنبیه رأی مردم»، «راه امام خمینی پاینده باد، امام ما خامنه ای زنده باد»، «توهم، یک ماهه، دو ماهه، یک سال خجالت داره»، «حمایت از کروبی، والله خجالت داره»، «مرگ بر فتنه گر»، «مرگ بر آشوبگر»، «مرگ بر اسلام آمریکایی»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر منافق»، «کروبی بانمک، تشکر تشکر!»، «دروغگو دروغگو، 72 کشته کو؟»، «نقابدار، نقابدار دانشجویی یا اشرار» «نواده روح الله، سید حسن نصرالله» و... شعارهایی بود که دانشجویان در صحن دانشگاه و در برابر سر در دانشگاه تهران آن را فریاد زدند.

همچنین حضور تقریباً دو ساعته دانشجویان دانشگاه تهران در برابر سر در اصلی دانشگاه با استقبال تعدادی از رهگذران خیابان انقلاب نیز مواجه شد، به‌طوری که برخی از عابران با شعارهای دانشجویان در اعلام انزجار فتنه گران و در دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، همراهی و از دانشجویان قدردانی کردند.

این دانشجویان در پایان با حضور در برابر مزار شهدای گمنام این دانشگاه ضمن قرائت فاتحه، به تجمع خود پایان دادند.

عملکرد افراطی سران فتنه طی یک سال گذشته که به شدت پایگاه اجتماعی آنان را دچار ریزش کرده است، در دانشگاه‌های سراسر کشور نیز منجر به رویگردانی اکثریت قابل توجه دانشجویان از آنان شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد