شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

آقای تقلب از چه چیز توبه کرد؟!

بانی تقلب در انتخابات مجلس ششم به بهانه توبه از عملکرد سال های اول انقلاب، به تخریب نظام و انقلاب پرداخت. این در حالی است که تاج زاده همزمان با تخطئه عملکرد حضرت امام، تظاهر به دوگانگی دوران حضرت امام و پس از آن دوران می کرد.
مصطفی تاج زاده که از سال ها پیش آثار نفاق در وی ظاهر بود، اکنون پس از لو رفتن و بازداشت، به کلام امام که میزان رأی ملت است استناد کرده و می نویسد: نظامی که نظارت استصوابی انتخاباتش حتی با نظام انتخاباتی عراق و افغانستان و لبنان و فلسطین قابل مقایسه نباشد چگونه می تواند مدعی رهایی بخشی عراق و افغانستان و فلسطین و لبنان و الگو بودن برای مسلمانان جهان باشد.
وی در مغالطه ای دیگر نوشت: من در جریان بازجویی ها و در مقابل اتهام «انقلاب مخملی» استدلال کردم و هشدار دادم که مواظب باشید، این اتهام یک تیغ دو دم است و قبل از این که صدای مردم را ببرد، دست خودتان را خواهد برید، زیرا معنایی جز شبیه سازی جمهوری اسلامی ایران با حکومت های کمونیستی و شبه کمونیستی و استبدادی و فاسد که توسط انقلاب های مخملی سرنگون شده اند، نخواهد یافت.
تاج زاده به جای آن که به خاطر خیانت های خود طی دهه گذشته از مردم حلالیت بطلبد، مدعی عذرخواهی به خاطر تندروی های انقلاب شد و با تخطئه روزگار حیات حضرت امام ادعا کرد: نسل اول انقلاب باید اعتراف کند؛ به علت عدم استفاده درست از فرصت هایی که ظهور تک صدایی را بر بستر عبور از آرمان های انقلاب و اصول قانون اساسی، غیر ممکن می کرد. البته ما کوشیده ایم از این خطاها درس بگیریم و به ویژه پس از جنگ، رفتار و گفتار خود را اصلاح کنیم.
وی سپس از سیدکاظم شریعتمداری که در کودتای طراحی شده از سوی سفارت آمریکا به ایفای نقش پرداخته بود، در برابر حضرت امام دفاع کرد و وی را با کسانی چون صانعی و منتظری و طاهری اصفهانی مقایسه کرد که اکنون با اعتراضات مردم مواجه هستند.
هم حزبی هاشم آغاجری در سازمان مجاهدین انقلاب، سپس مدعی شد: حکومت در عصر غیبت نمی تواند سعادت اخروی شهروندان را تأمین کند و نباید چنین باری را بردوش حکومت گذاشت که باعث نقض آزادی و مشکلات عدیده در تأمین رفاه مردم و توسعه علمی و فنی و اقتصادی کشور می شود(!)
وی برای خالی نبودن عریضه در این نوشته تایپی 21 صفحه ای که مالامال از اتهام پراکنی علیه مدیریت 30 ساله انقلاب است، در یک جمله کوتاه هم نوشت: نباید فراموش کنیم که ذکر اشتباهات ما ]منظور انقلاب و نظام، نه مشارکت و مجاهدین که منزهند![ به آن معنا نیست که دیگران ]ضدانقلاب و گروهک ها[ خطا نداشته اند.
کیهان امیدوار است این اعترافات صریح تاج زاده که عمق نفاق و انحطاط فکری او را روایت می کند از سوی مدعیان اصلاح طلبی حمل بر اعتراف تحت شکنجه برای بدنام کردن این جریان نشود. اما درباره مغالطات انبوه معاون سیاسی وزیر کشور دولت خا تمی باید گفت 1- کدام انتخابات در دنیا آزادتر از انتخابات سال گذشته ایران، که 2 تن از سران نفاق و مستظهر به حمایت گروهک های ضد انقلاب و جبهه استکبار فرصت پیدا کردند عیار خود را در محک جمهوریت و اسلامیت نشان دهند؟ 2- در این که فلسطین و لبنان و عراق و... از جمهوری اسلامی الگو گرفته اند - به رغم آزادگی جبهه استکبار و هم پیمانان وطنی آنها- هیچ تردیدی نیست اما از جناب تاج زاده باید پرسید آیا شما نبودید که در سال 78 در آرای مردم تهران دست بردید و به تقلب گسترده دست زدید.
تاج زاده در انتخابات سال 84 از آقای هاشمی دفاع می کرد و اکنون دفتر آقای هاشمی صراحتاً اعلام می کند که اصلاح طلبان در انتخابات سال 78 مجلس ششم تقلب کردند تا وی به مجلس راه نیابد و از رتبه 19 به رتبه 30 سقوط کند. 3- درباره کودتای مخملین باید از تاج زاده پرسید آیا دولت ملی سالوادر آلنده در شیلی نظامی فاسد و استبدادی و کمونیستی بود که با طراحی سازمان سیا و با جنگ روانی و مطبوعاتی در داخل آن کشور و اعتصاب کامیونداران و... ساقط شد؟ نهضت ملی شدن نفت چه طور که آمریکایی ها برای اولین بار مزد عملیات روانی و جنگ مطبوعاتی و شکاف میان مردم را چشیدند و کودتا را با موفقیت به کار بستند؟ آیا در هر کدام از این پروژه ها و پروژه های بعدی در کشورهای اروپای شرقی، اگر دست های خائن و وابسته به آمریکا نبودند، امکان کودتای مخملین و روی کار آمدن گماشتگان آمریکا وجود داشت و آیا همان مردم سپس در اوکراین و گرجستان و قرقیزستان و... علیه مهره های آمریکا نشوریدند؟ اما آیا شما حاضرید علیه آمریکا سخنی بگویید یا در همین نامه خود از آمریکا ستایش می کنید؟ 4- شما جز تداوم انحصارطلبی، دیکتاتورمآبی و تفرعن، چه شیوه دیگری را به کار بسته اید که از طرف امام و انقلابیون توبه می کنید و چرا علناً نمی گویید انقلاب و مقتدای آن مقابل باج خواهی های شما ایستادند بنابراین باید از آن روی گرداند؟! 5- دفاع از کسانی چون شریعتمداری و منتظری که علناً تحریک شدگان استکبار در برابر حضرت امام بودند، نشان می دهد عمق نفاق شما در تظاهر به ارادت نسبت به حضرت امام خمینی چه قدر پیچیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد