شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

این هفت نفر؛محبوب هیلاری !

وزیر امور خارجه امریکا در بیانیه مداخله‌جویانه‌ای که به‌مناسبت سالروز 22 خرداد صادر کرده است، ضمن تکرار ادعاهای بی‌پایه علیه جمهوری اسلامی، از میان ده‌ها نفر از بازداشت‌شدگان، مشخصاً از هفت نفر نام برده و خواستار آزادی آن‌ها شده است.
هیلاری کلینتون در این بیانیه از جمهوری اسلامی خواسته است که هر چه سریع‌تر شیوا نظرآهاری، نرگس محمدی، عماد باقی، کوهیار گودرزی، بهاره هدایت، میلاد اسدی و محبوبه کریمی را آزاد کند.

وی همچنین از سه جاسوس امریکایی بازداشت شده در ایران، به‌عنوان سه کوهنورد که بدون هیچگونه جرمی نزدیک به یک سال در ایران زندانی هستند، یاد کرده و آزادی آن‌ها را نیز خواستار شده است.

این بیانیه که شباهت قابل توجهی به بیانیه‌های موسوی و کروبی دارد، در حالی به حمایت مستقیم و با ذکر نام از هفت تن از ساختارشکنان حوادث سال گذشته پرداخته است که تا پیش از این، دولت ایالات متحده برای فاش نشدن سر خطهای داخلی خود دقت بیشتری به خرج می‌داد.

چندی پیش، رجانیوز پس از حضور موسوی و رهنورد در منزل شیوا نظرآهاری، جزئیاتی از ارتباطات وی با گروهک تروریستی منافقین را فاش کرد اما این افشاگری با انکار وی و خانواده‌اش مواجه شد.
وزیر امور خارجه امریکا همچنین دو روز پیش، از اینکه موسوی و کروبی لغو راهپیمایی روز 22 خرداد را اعلام کردند، ابراز تأسف کرد و ضمن اظهار همبستگی با ساختارشکنان گفت: مجموعه ای از سرکوب مردمشان، دستکاری در انتخابات خودشان و این واقعیت که آنها صادر کننده و وارد کننده فعالیت های تروریستی در جهان و پیگیر سلاح های اتمی هستند، همگی حاکی از آن است این رژیمی بسیار خطرناک است.

طرفداری صریح و مستقیم کلینتون از فتنه‌گران در حالی است که وی کاملاً تحت تأثیر و هدایت لابی‌های صهیونیستی است که هزینه صدها میلیون دلاری تبلیغات وی در انتخابات مقدماتی ایالات متحده را برعهده داشتند.

همچنین در حالی که اوباما در نامه‌ای به مقامات دولت امریکا بر ناکارآمدی ابزار تحریم برای توقف ایران اذعان کرده است، هیلاری کلینتون نقش اصلی را در به جمع بندی رساندن دولت این کشور برای صدور قطعنامه ضدایرانی و تهیه پیش‌نویس آن ایفا کرد.
نظرات 1 + ارسال نظر
حسین 1389/03/23 ساعت 07:11 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد