شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

ما همگی کوچک‌زاده هستیم، سیلی‌مان بزنید!


در این نامه خطاب به علی مطهری آمده است: "مگر بسیجی مرده است که عده‌ای به اعتبار پدر و خاندان، سیلی به گوش پابرهنه‌ها بزنند و عده‌ای دیگر به همان اعتبار واهی کوچک‌زادگان را به تمسخر بگیرند؟ هرگز چنین مباد."

اظهارات توهین‌آمیز علی مطهری در مناظره رادیویی با مهدی کوچک‌زاده، با اعتراض دانشجویان روبرو شده است.

در همین راستا، بسیج دانشجویی دانشکده‌ فنی دانشگاه تهران نامه سرگشاده‌ای را خطاب به علی مطهری منتشر کرده است.

در این نامه که با عنوان "ما همه کوچک‌زاده‌ایم، سیلی‌مان بزنید" منتشر شده، آمده است: "اگر از امام و انقلاب، چیزی جز اسناد مکتوب برایمان نمانده بود، باز هم نمی‌توانستیم بپذیریم روزگاری بر این مردم بگذرد که آقازادگان بر پابرهنه‌ها حکم برانند و بزرگ‌زادگان بر کوچک‌زادگان فخر فروشند. اگر امام و انقلاب همانی می‌شدند که ایادی شرق و غرب و آمریکای جهان‌خوار و بریتانیای فتنه‌انگیز می‌گویند، می توانستیم بپذیریم که روزگاری آقازادگان بر پابرهنه‌ها سیلی زنند و آب از آب تکان نخورد."

دانشجویان دانشگاه تهران همچنین با اشاره به این مطلب که افتخار انقلاب به مستضعفین و پابرهنگان است، اظهار داشته‌اند: "افتخار بسیج، به پس‌وند مستضعفینش است و افتخار انقلاب به ولی‌نعمتانش. افتخار جنگ به جنگاوری حاشیه‌نشین‌ها و افتخار سیاست به امثال رجایی و افتخار امام به فرزندش مطهری. مطهری‌ که نه بزرگ‌زاده بود و نه مردم محض بزرگی پدرش گرد او می‌گشتند و او را گرامی می‌داشتند. مطهری که خود بزرگ بود و آن‌چنان بلندبالا که افق اندیشه‌اش سال هاست جوانان اسلام را سیراب کرده و می‌کند؛ چون بزرگ بود و بزرگ‌زاده نبود. و چیست رمز این بزرگی؟ شاید همان‌که آن شاعر حکیم سرود: افتادگی آموز اگر طالب فیضی."

در پایان این نامه نیز خطاب به علی مطهری آمده است: "مگر بسیجی مرده است که عده‌ای به اعتبار پدر و خاندان، سیلی به گوش پابرهنه‌ها بزنند و عده‌ای دیگر به همان اعتبار واهی کوچک‌زادگان را به تمسخر بگیرند؟ هرگز چنین مباد."

گفتنی است دو روز پیش و در یک مناظره رادیویی میان دو نماینده مجلس، علی مطهری در اظهاراتی توهین‌آمیز خطاب به مهدی کوچک‌زاده گفت: "من به آقای کوچک‌زاده توصیه می کنم که با افراد بزرگ‌زاده در نیفتند!"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد