شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شیخ اصلاحات چرا دستپاچه شد؟!

ترس از افشاگری های سردبیر سایت سحام نیوز، باعث دستپاچگی و عکس العمل عجولانه کروبی شد.
نفر پنجم انتخابات ریاست جمهوری با ارسال نامه ای برای دادستان تهران، ضمن تکرار ادعاهای واهی خود علیه نظام خواستار آزادی «محمد داوری»-سردبیر سحام نیوز- شد.
کروبی در نامه خود به جعفری دولت آبادی، ضمن تکرار ادعاهای بی اساس قبلی درباره تجاوز به زندانیان هرگونه اعتراف احتمالی سردبیر بازداشت شده سحام نیوز درباره تهیه فیلم های ساختگی و داستان سرایی جعلی را پیشاپیش تکذیب کرد! و خطاب به دادستان تهران نوشت؛ «برای اطلاع شما و دیگران اعلام می کنم که مسئولیت تمام اسناد و مدارک و فیلم هایی که من از تجاوزها و شکنجه ها ارائه کرده ام تنها با خودم است و نه آقای داوری و نه هیچ کس دیگری دخیل در این ماجرا نبوده است که اکنون ضرورتی برای اعتراف گیری از آنها وجود داشته باشد؛ و بدین ترتیب اعتراف گیران زحمت خود می برند و بر خستگی خود می افزایند.»
گفتنی است چند ماه پس از انتخابات، شیخ اصلاحات با ارسال نامه ای برای هاشمی رفسنجانی(؟!) مدعی شد عده ای از بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات مورد تجاوز قرار گرفته اند. با علنی شدن این نامه از سوی کروبی، قوه قضاییه با تشکیل گروهی پیگیر ماجرا شده و پس از تحقیق و بررسی مشخص شد هیچکدام از ادعاهای کروبی حقیقت نداشته است. کروبی در واکنش به انتشار گزارش قوه قضاییه و در راستای ماستمالی کردن دروغ هایش گفت او نگفته است چنین اعمالی انجام شده، بلکه طبق خبرهایی که به او رسیده چنین حدسی زده و باید درباره آن تحقیق کرد!
اکنون پس از چند ماه کروبی در نامه جدیدش به دادستان تهران ادعاهای بی پایه خود را تکرار کرده است.
ظاهرا داستان سرایی کروبی درباره تجاوز به زندانیان، از مراکزی به وی دیکته شده است که افشای آن همراه با اسنادی که احتمالا ارائه خواهد شد، دستپاچگی شیخ دروغگوی اصلاحات را در پی داشته است، وگرنه اینهمه دستپاچگی از اعترافات احتمالی سردبیر بازداشت شده سحام نیوز، طبیعی به نظر نمی رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد