شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

دلال رابطه با آمریکا از روابطش با مشایی می گوید

هوشنگ امیراحمدی درباره میزان ارتباطاتش با رحیم مشایی گفت: درباره این رابطه اغراق و بی انصافی می شود. 
به گزارش جهان وی در گفت وگو با سایت انتخاب اظهار داشت: من آقای مشایی را یک بار در ایران و چند بار در آمریکا دیده ام و با هم حرف زده ایم. از نظر من ایشان آدم معتدل، متعهد، و مردمداری است و همیشه سعی دارد کمک کند و مشکل را حل کند. من هیچ همکاری اقتصادی با ایشان یا دولت نداشته ام. من برای بازاریابی مناطق آزاد کیش و انزلی به مدیریت های این مناطق طرحهای مفصل و مهمی داده ام و برای تهیه این طرحها هم مبالغی هزینه کرده ام اما در ازاء آنها از دولت و از این مناطق دیناری دریافت نکرده ام و پروژه ای هم نگرفته ام.
وی اضافه کرد: گاهی هم شباهت در نظرات من و آقای مشایی باعث شبهه می شود. مثلا، من ۱۵ سال پیش در یک مقاله درباره جامعه مدنی در ایران که در مجله «ایران فردا» چاپ شد، نوشته بودم که جمهوری اسلامی از مراحل «اسلام-اسلام» و «اسلام-ایران» گذشته و دارد وارد مرحله «ایران-اسلام» می شود، و پیش بینی کرده بودم که در دوره تکمیلی خود، جمهوری اسلامی وارد مرحله «ایران-ایران» خواهد شد. حالا عده ای بحث «مکتب ایرانی» آقای مشایی را به این ایده من نسبت می دهند در حالیکه ما در این باره با هم هرگز سخنی نگفته ایم. این را هم بگویم که با بخشی از دیدگاه های آقای رحیم مشایی، مخصوصا در ارتباط با همزیستی مسالمت آمیز با دنیا و همکاری با ایرانیان خارج از کشور، موافق هستیم.
این دلال بد سابقه مقیم آمریکا با معرفی خود به عنوان فردی فراجناحی، به موضوع همایش ایرانیان خارج کشور در تهران (مردادماه ۸۹) گفت: من گفته بودم اظهارنظر درباره اینکه من به کنفرانس دعوت شده بودم یا نه را به مسئولان سپرده بودم. متاسفانه به خاطر انتقاد کیهان محافظه کاری و ملاحظه کاری کردند. واقعیت این است که مسئولین کنفرانس عمدا و یا سهوا از پیشنهاد من برای شرکت در کنفرانس استقبال کردند ولی متعاقبا بدلیل نگرانی هایی که بوجود آمده بود، دعوت کتبی خود را پس گرفتند و از من خواستند که در کنفرانس شرکت نکنم که من هم استقبال کردم.
وی با تکذیب دریافت هزینه های سفر به تهران نوشت: مدارک منتشره تنها نشان می دهد که قرار بود هزینه ها پرداخت شود. در رابطه با طرح بازاریابی کیش و انزلی هم که در نامه ام آمده هیچ شرطی مطرح نشده است و می خواستم کمکی به پیشرفت این مناطق کنم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد