شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

آقای مرگ موش سخنگوی «سازمان» شد !

یک عضو متواری حزب مشارکت، به عنوان سخنگوی سازمان مجاهدین انقلاب معرفی شد!
رسانه های زنجیره ای وابسته به حزب مشارکت و مجاهدین که هم اکنون از آمریکا و اروپا اداره می شوند، اعلام کردند سازمان مجاهدین (شاخه خارج کشور) با اکثریت آرا رجب مزروعی را به عنوان سخنگوی این سازمان معرفی کرده است. این در حالی است که اعضای شاخه مذکور هرگز معرفی نشده اند و درباره شاخه داخلی سازمان نیز پیش از این حجاریان تصریح کرده که اعضای آن در یک فولکس واگن جا می شوند. پیش از این محمد علی توفیقی تنها عضو نشاندار سازمان ضمن خروج از کشور، از سازمان اعلام استعفا کرده بود.
رجب مزروعی و پسر وی (حنیف) چند ماه پس از فتنه سال 88 به طور مخفیانه از کشور گریختند و به اروپا رفتند. آنها به همراه برخی عناصر مسئله دار که با سرویس های اطلاعاتی غربی وصل هستند، کوشیدند خلأ بازداشت اعضای شورای مرکزی حزب مشارکت و سازمان مجاهدین را با صدور بیانیه های جعلی به نام این دو حزب منحله پرکنند و از خارج کشور چنین القا کنند که مشارکت و مجاهدین در داخل کشور فعال هستند. بنابر پاره ای اخبار، مزروعی جزو تیم گرداننده تلویزیون نیمه تعطیل «رسا» می باشد.
همزمان با معرفی شدن مزروعی به عنوان سخنگوی سازمان مجاهدین، نامبرده مصاحبه ای را نیز با سایت وابسته به کدیور و حلقه لندن انجام داد تا این گمانه را که وی نیز جزو شورای هماهنگی راه سبز در خارج کشور است تقویت کند. کدیور، امیر ارجمند و واحدی به همراه چند روزنامه نگار زنجیره ای از دیگر اعضای این حلقه نقابدار هستند.
خاطرنشان می شود 3 روز پیش نیز پیام تسلیتی خطاب به موسوی (به خاطر درگذشت پدر وی) تحت عنوان «جمعی از نمایندگان او در خارج از کشور» منتشر شد که امضای علی اکبر موسوی خوئینی، رجب علی مزروعی، فاطمه حقیقت جو، نورالدین پیرمؤذن و حسن یوسفی اشکوری پای آن به چشم می خورد.
کلمات قصار رجب مزروعی عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم معروف است از جمله این عبارت که گفته بود نمایندگان مجلس حوصله و وقت و تخصص لازم را ندارند که علاوه بر وظیفه نمایندگی بر قراردادهای نفتی هم نظارت کنند! او هم چنین با اهانت به مردم گفته بود اگر مرگ موش هم مجانی توزیع شود، مردم برای آن صف می کشند!
اکنون باید دید با حل شدن مشکل سخنگویی سازمان مجاهدین، چه فیلی از فولکس واگن این سازمان هوا می شود
.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد