شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

چه کسی نظرات آیت الله وحید را سانسور می کند؟

به گزارش مشرق، آیت الله وحید خراسانی که بارها بر حمایت از ولایت فقیه تاکید کرده اخیراً حفظ نظام را از اوجب واجبات دانسته است. اما متاسفانه یکی از فرزندان آیت الله وحید خراسانی برخلاف مشی ایشان، تلاش شایانی می کند که نظرات حمایتی آیت الله وحید از ارزش های انقلاب اسلامی سانسور شود!
یک منبع آگاه در گفت وگو با خبرنامه دانشجویان گفت: اخیراً آقای کعبی دیداری با آیت الله وحید داشت که در این دیدار آقای کعبی با شرح شیطنت های دشمنان انقلاب از آیت الله وحید خواسته بود که مواضع خود را برای دفاع از انقلاب رسانه ای کند و از همین رو بود که آیت الله وحید تاکید فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است. وی گفت: بعد از اینکه آقای کعبی این خبر را به رسانه ها داده بود با اعتراض محسن خراسانی، پسر آیت الله وحید مواجه شده است. همچنین اخیراً یکی از اعضای جامعه مدرسین قصد دیدار با آیت الله وحید را داشت اما آقای محسن خراسانی فرزند آیت الله وحید مانع این دیدار شده است.
یادآور می شود پیش از این سایت «جهان» در گزارشی نوشته بود: هنگامی که آیت الله آملی لاریجانی برای مشورت به خدمت آیت الله وحید خراسانی رسیده بودند تا نظرات ایشان را درخصوص پست ریاست قوه قضائیه جویا شوند ایشان فرمودند به هر طریق که می توانید این سید را کمک دهید ایشان تنها است اگر شما او را کمک نکنید پس چه کسی به ایشان یاری رساند.
آیت الله محمد مهدی شب زنده دار نیز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به حمایت آیت الله وحید خراسانی از مقام معظم رهبری گفت: آیت الله العظمی وحید خراسانی که ما بیست و چند سال خدمت ایشان مشرف می شدیم و تلمذ کردیم، چند بار در جلسات مختلف فرمودند «کارهای آقای خامنه ای براساس موازین است».
وی ادامه داد: یعنی ایشان ضوابط شرعی را مراعات می کنند و اصل در این است که هوا و هوس ندارند و وقتی تشخیص می دهند که این حکم، حکم خداست به آن عمل می کنند و این یک شهادت بزرگی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد