شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

کیسه بوکس تمرینی رژیم شده ایم !

پایگاه اینترنتی وابسته به سازمان سیا با اشاره به دو طیف «کودتاهای مخملی» و «انقلاب ها در خاورمیانه»، گروه های اپوزیسیون و ضد انقلاب را مورد شماتت و سرزنش قرار داد.
گویانیوز با بیان اینکه انقلاب های مخملی اوکراین و قرقیزستان در کمتر از یک هفته و بدون رهبر پیروزشد و در مصر و تونس مردم در کمتر از یک ماه پیروز شدند، اپوزیسیون ضد انقلاب را متهم به بی عرضگی می کرد. این در حالی است که ماهیت انقلاب مردم مصر و تونس با کودتاهای مخملی آمریکا در اروپای شرقی و آسیای میانه متفاوت است و ملت ایران نیز خود متولی و نگاهبان انقلاب هستند.
نویسنده گویانیوز می نویسد: به امید خدا! 630 روز از حضور در خیابان گذشت و جنبش سبز انبوهی از رهبران را داشت از جمله موسوی، کروبی، خاتمی، فائزه هاشمی، حسینعلی منتظری، یوسف صانعی، زهرا رهنورد، کدیور، سازگارا، رضا پهلوی، شادی صدر، مریم رجوی، علیرضا نوری زاده، علیرضا رضایی، نیک آهنگ کوثر، داریوش و شهرام همایون، محسن مخملباف، بی بی سی فارسی، صدای آمریکا، پارازیت، رادیو زمانه، رادیو فردا، گویا، جنبش راه سبز، کلمه، راه سبز، راه سبز چمنی، راه سبز مخملی، سبزهای برون مرزی، اتحاد سبز، و... گل سر سبدشون هم فعلاً شده عطاالله مهاجرانی! و نویسنده این مطلب و خودت و داداش و بروبچ رو هم اضافه کن. سلطنت طلب و کمونیست و مجاهد و سکولار و اصلاح طلب و... برو تا آخر(!)
سایت وابسته به سرویس جاسوسی آمریکا در ادامه طعنه خود به محافل اپوزیسیون تأکید کرد: آنها پای اینترنت نشسته اند و جز جر و بحث و لایک زدن و همدیگر را بی منطق توصیف کردن و ترسو خواندن خارج نشین ها کار دیگری بلد نیستند. اپوزیسیون آن قدر شل بازی درآورد که برنامه های یک خط در میانش تبدیل به مانور آموزشی برای مأموران رژیم شد که انصافاً موفق هم بوده اند و حتی دیگر اجازه شکل گیری هسته اولیه تجمع را هم نمی دهند. اپوزیسیون این همه تلفات داد تا بگه یا حسین، میرحسین؟!
خاطرنشان می شود پیش از این کسانی چون جین شارپ از تئوریسین های سازمان سیا هم مدعی شده بودند مدل های آنها برای کودتای مخملی هیچ عیب و نقصی نداشته و اپوزیسیون درایران بی عرضه بوده که نتوانسته از پس جمهوری اسلامی برآید. طرف آمریکایی ترجیح می دهد متعرض این واقعیت نشود که وقتی ملتی روحیه انقلابی خود را حفظ کرده و پای آرمان های خود تا پای جان ایستاده باشد، طبیعتاً با جنجال در فضای مجازی و ترسیم کاریکاتور جنبش نمی توان کودتای مخملی به راه انداخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد