شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

آمریکا: ما مبارک های ایرانی خود را تنها نمی گذاریم !

درپی خوش خدمتی فتنه گرانی چون موسوی و کروبی به آمریکا در غائله آفرینی 25 بهمن، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید از این عناصر حمایت و نسبت به محدودیت عناصر ضدانقلاب در داخل ابراز نگرانی کرد.
این جزو معدود دفعاتی است که شورای امنیت ملی کاخ سفید وارد حمایت علنی از عناصر ضد انقلاب می شود. به نظر می رسد فشار فزاینده قیام های اسلامی در خاورمیانه، عرصه را بر آمریکا به شدت تنگ تر کرده و کاخ سفید سرکوب این قیام ها و فشارها را در گرو حاشیه سازی و تحرکات انحرافی در مناطقی غیر از مناطق تحت استیلای رژیم های مرتجع وابسته می داند. همین امر، علت سفارش اغتشاش در 25 بهمن از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی و سپس حمایت از مهره هایی چون موسوی و کروبی بود.
تامی ویتور سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید ضمن قرائت بیانیه این شورا گفته است: ما فشار سیستماتیک حکومت ایران علیه مخالفان و رسانه های مستقل را محکوم می کنیم. آنها حقوق آشکار بین المللی را زیر پا می گذارند و حقوق بشر را با ریاکاری نقض می کنند. ایران به جای حمایت از مردم مصر باید به مخالفان اجازه دهد تا تجمع و راهپیمایی کنند. ایالات متحده قویاً اقدامات سازماندهی شده در بازداشت چهره های سیاسی، فعالان سیاسی، وبلاگ نویسان، روزنامه نگاران و مدافعان حقوق بشر را محکوم می کند.
حمایت آمریکا از عناصر خائن و غربگرای اپوزیسیون پس از آن صورت می گیرد که کاخ سفید و غرب مجبور شدند پشت نوکرانی چون حسنی مبارک و زین العابدین بن علی و معمرقذافی را خالی کنند و بحث های گسترده ای را در رژیم های مرتجع و وابسته برانگیزند مبنی بر اینکه تنها ماندن و تحقیر شدن، سرنوشت همه نوکران آمریکا و غرب است.
همزمان با موضع این نهاد امنیتی آمریکا، یوسف صانعی هم که از سوی رادیو فردا ارگان رسمی سازمان سیا به عنوان «روحانی و مجتهد واقعی» معرفی شده، بیانیه ای صادر و ضمن آن از فتنه گران آلت دستی چون موسوی و کروبی حمایت کرد. این بیانیه بلافاصله در رسانه های ضدانقلاب نظیر بی بی سی، رادیو فردا، بالاترین، گویانیوز، جرس و... منتشر شد. جالب اینکه صانعی در همین بیانیه دشمن پسند، از موسوی به عنوان «شخصیت خدوم و زبده الاخیار و ذوی العزوالاحترام» و از کروبی به عنوان «یار دیرین و متعهد امام» یاد کرده بی آن که توضیح دهد حضرت امام خمینی(ره) جز دشنام و بغض و حقد، چه بهره از هیئت حاکمه آمریکا و رسانه های ضدانقلاب داشت؟ صانعی در این بیانیه منافقانه- که توسط بیت آلوده وی تدارک شده- همچنین توضیح نمی دهد که اگر هنوز ذره ای باور به امام خمینی و انقلاب دارد، چرا در برابر شعارهای ضد انقلابی و ساختارشکنانه اوباش تحریک شده از سوی موسوی و کروبی و رسانه های بیگانه، سکوت کرده است؟
در این میان پرسشی که پاسخ روشنی نیز در خود نهفته دارد این است که «شورای امنیت ملی کاخ سفید»، «وزارت خارجه اسرائیل»، «فتنه گرانی مانند موسوی و کروبی» و روحانی نمایانی نظیر صانعی و خاتمی و برخی اعضای مجمع روحانیون بر سر کدام موضوع توافق و تفاهم پیدا کرده اند؟ آیا این مسئله غم دین و درد انقلاب و غصه ملت ایران یا ملت های مسلمان و مظلوم منطقه است؟! اگر این گونه بود که اوباش تحریک شده از سوی فتنه گران و گروهک ها، روز 52 بهمن به نام حمایت از قیام مردم مصر و تونس، شعارهای یک روز قبل دیکته شده وزارت خارجه اسرائیل را تکرار نمی کردند؟
یادآور می شود در بحبوحه اغتشاشات سال گذشته و از جمله حرمت شکنی عناصر روزه خوار در روز قدس سال گذشته (72 شهریور 88)، عناصر محارب شعار می دادند «روحانی واقعی، منتظری- صانعی» و بعدها رادیو فردا براساس همین شعارها، مدال صلاحیت مرجعیت و اجتهاد را به گردن صانعی آویخت.
متقابلاً طی سالهای اخیر، سران و بازیچه های فتنه انگیزی دشمن به دلایل کاملاً مشخص، درباره جنایات و نسل کشی و اشغالگری آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشورهای منطقه سکوت اختیار کرده اند تا ابعاد کامل بده بستان آنها با غرب پدیدار شود. مقامات آمریکایی پس از فتنه 88 بارها، حماقت عناصری چون موسوی و کروبی را تحت عنوان «شجاعت» و «شهامت» مورد ستایش قرار داده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد