شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

فتنه تمام شد هرکس از سران فتنه حمایت کند ضد انقلاب است

محسن اژه ای با تأکید بر اینکه از فضای غبارآلود فتنه عبور کرده ایم تصریح کرد که هر کس از سران فتنه حمایت کند ضدانقلاب است.
حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای روز سه شنبه در همایش دو روزه رؤسای سازمان های قضایی نیروهای مسلح و دادستان های نظامی سراسر کشور که در سالن همایش دادگستری قم برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی به خدا وصل است گفت: مسئله طبس و گرفتار آمدن آمریکایی ها در آن طوفان فقط یکی از نشانه ها بوده و بسیاری از مسایل مهم تر از طبس هم داریم که به چشم ما نمی آید.
وی افزود: بعضی از سران فتنه عقبه درازی در نظام داشتند و به همین دلیل برخی در دستگاه های مختلف نظام نتوانستند حق را از باطل تشخیص دهند.
دادستان کل کشور با بیان اینکه فضای فتنه فضایی غبارآلود است، تصریح کرد: ما اکنون از مرحله فتنه در حال عبور هستیم و به مرحله روشن شدن فضا می رویم و اکنون فضا شفاف شده و بحث میان انقلاب و ضد انقلاب است.
وی ادامه داد: اگر دیروز کسانی با سران فتنه همراهی کردند و غافل بودند و واقعاً نتوانستند تشخیص درستی بدهند، نباید آنها را مذمت کرد.
محسنی اژه ای اضافه کرد: امروز صف انقلاب مشخص شده است و اگر کسی می گوید اشتباه کردم نباید او را سرزنش کنیم چرا که صف ضدانقلاب هم امروز روشن شده است.
وی با اشاره به تفاوت فراخوان 25 بهمن و فراخوان اول اسفند گفت: اگر امروز کسی به ندای فتنه گران گوش کرد، ضدانقلاب است و باید به عنوان ضد انقلاب با او برخورد کرد.
دادستان کل کشور ادامه داد: هرکسی که بخواهد از سران فتنه حمایت کند ضدانقلاب است و به عنوان حامی ضدانقلاب به او نگاه می شود و نمی توان او را تحمل کرد.
وی تصریح کرد: اگر تضمین قطعی راه ثواب را می خواهیم فقط باید از ولی فقیه اطاعت کنیم و اگر در فتنه هم این اقدام را انجام می دادیم با موفقیت همراه بودیم.
محسنی اژه ای با اشاره به نقش ولی فقیه در جلوگیری از ادامه پیدا کردن فتنه خاطرنشان کرد: نگاه گسترده ولی فقیه مانع از ادامه فتنه شده و فضا شفاف شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد