شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شکست سنگین دومین پروژه

دعوت از پیش شکست خورده ی میرحسین موسوی و مهدی کروبی و ناکامی تبلیغات عظیم جریان فتنه و حامیان خارجی اش در 25 بهمن، نوید شکست سنگین هر گونه فراخوان آشوب دیگری را هم می داد.
ناکامی جدید برنامه تهیه شده کاخ سفید و تل آویو با بازیگری عوامل پیاده نظام و رسانه ای آنان از ساعتی پیش آغاز شده است.
گرچه فراخوان حضور ضدانقلاب در خیابان های تهران از چند روز پیش و با حمایت منافقین، ضدانقلاب، کمونیست ها، سلطنت طلبان و تبلیغات گسترده سایتها و شبکه های ماهواره ای وابسته به رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس همراه بوده اما جدیدترین گزارش های میدانی خبرنگاران شبکه ایران از مناطق مختلف تهران از آرامش خیابان ها و عادی بودن اوضاع حکایت دارد.
خبرنگاران ما با حضور در خیابان های مرکزی تهران که محل قرار پیاده نظام ضدانقلاب بوده است، گزارش دادند که هیچ گونه تجمع و ناآرامی به چشم نمی خورد.
بنابر این گزارش، در برخی خیابانهای مرکزی شهر به دلیل کنترل اوضاع، ترافیک مشاهده می شود که عوامل راهنمایی و رانندگی با جدیت سعی در روان کردن آن دارند.

حضور گروه‌های مردمی
از سوی دیگر حضور بسیجیان و گروه‌های مردمی در کنار نیروهای انتظامی در خیابان های جمهوری، انقلاب، میدان ولیعصر و بلوار کشاورز آرامش خاصی را بر خیابان ها حاکم کرده و ضدانقلاب را در تحقق برنامه هایش ناکام گذاشته است.
آرامش حاکم بر خیابان های تهران در حالی است که برخی منابع خبری ضد انقلاب و صهیونیستی که فراخوان خود را بی نتیجه دیده اند، برای تحریک پیاده نظام اندک جریان فتنه به ایجاد آشوب دست به جعل اخبار خنده دار زده اند.

توسل به عکس و فیلم آرشیوی

در یکی از این موارد جالب سایت های جرس و بالاترین مدعی شده اند که فتنه گران حتی میدان ولیعصر را "تصرف" کرده و با ماموران محافظ امنیت درگیر شده اند. ادعایی که هرگز به واقعیت نپیوست.

این واقعیت موجب شده که رسانه های حامی آشوب برای تحریک هوادارن خود به انتشار تصاویر و فیلم های آرشیوی متوسل شوند. سایت بالاترین در این زمینه تاکنون چند فیلم کمتر منتشر شده را که متعلق به آشوب های سال گذشته است در خروجی خود قرار داده است. همین موضوع اعتراض برخی دیگر از کاربران را به دنبال داشته است.

این دومین شکست "آشوب های اسرائیلی" دیکته شده به جریان فتنه است. کاخ سفید و تل آویو با وجود حمایت های گسترده از فراخوانی که به موسوی و کروبی دیکته کرده بودند، شاهد شکست آن در روز 25 بهمن نیز بودند.

ناکامی منافقین

سرکرده گروهک تروریستی منافقین روز گذشته در پیامی خطاب به عوامل خود در ایران و همچنین حامیان میرحسین موسوی به طور علنی از تحرکات آنان حمایت کرده بود.

به گفته برخی منابع مطلع، این گروهک تروریستی برنامه ای مسنجم برای کشته سازی در آشوب احتمالی این روز تدارک دیده است اما به نظر می رسد آنان از اوضاع آرام تهران شاکی باشند.

اعضای این گروهک در آشوب اسرائیلی روز ۲۵ بهمن با تیراندازی مستقیم ۲ نفر از هموطنان را به شهادت رساندند و ۵ تن دیگر را به شدت مجروح کردند.

فائزه هاشمی دستگیر و آزاد شد

به گزارش شبکه ایران، فائزه هاشمی در خیابان ولی عصر تهران دستگیر شد.

بنابر خبری که فارس منتشر کرده است، فائزه هاشمی رفسنجانی عصر امروز در تقاطع فاطمی و خیابان ولیعصر در حال لیدری و شعار دادن دستگیر شد.

فائزه هاشمی رفسنجانی که در جریان دستگیری اش در خرداد 88 ادعا کرده بود برای خرید ساندویچ به جمع آشوب طلبان آمده، دقایقی پیش و پس از آنکه مدعی شد برای خرید لباس به خیابان آمده است، آزاد شد.

تاکنون اطلاعات بیشتری درباره دستگیری دختر رئیس مجلس خبرگان در همراهی با فتنه گران منتشر نشده است.

فائزه هاشمی در روز عاشورای حسینی سال 88 هم به همراه 15 نفر از بستگان خود، آشوبگران را در این روز همراهی کرده بود.

بنابر خبری که همان زمان منتشر شد، فائزه هاشمی که در تعطیلات ابتدایی دی ماه 88 در تفرجگاهش در شمال کشور بسر می‌برد، روز شنبه عازم تهران شد و در روز عاشورا به جمع آشوبگران پیوست.

فیلم حضور فائزه

فیلم حضور او در میان هتک حرمت کنندگان روز عاشورا را هم خبرگزاری فارس منتشر کرد.

فائزه هاشمی در جریان اغتشاشات قبلی فتنه گران یعنی روز دانشجو نیز در جمع آشوبگران حضور یافته و برای آنها سخنرانی کرده بود.
وی پیش از آن هم چندین بار در اغتشاشات مختلف از جمله تجمع در مقابل سازمان صدا و سیما و تجمع غیرقانونی میدان آزادی در روز 25 خرداد نیز حاضر شده بود.
وی حتی در جریان ناآرامی‌های روز 30 خرداد 88 نیز، به همراه برخی بستگانش، از جمله دو دختر خود و همسر حسین مرعشی در میان آشوبگران حضور یافته بود که همگی توسط ماموران حافظ امنیت دستگیر شدند اما با وساطت‌های انجام گرفته، بازداشت آنان بیشتر از دو روز طول نکشید.
فائزه هاشمی بعد از آزادی مدعی شد که قصد ایجاد ناآرامی و تحریک آشوبگران را نداشته و به دلیل گرسنگی در آن حوالی به دنبال "ساندویچ" می‌گشته است!

تاکنون درخواست های مختلفی از سوی فعالان دانشجویی و سیاسی برای دستگیری فائزه و مهدی هاشمی و محاکمه آنان مطرح شده که تاکنون محقق نشده است.

دستگیری یک تروریست به همراه مواد تخریبی و کشف یک کلت کمری

به گزارش شبکه ایران، سردار احمدرضا رادان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: این فرد که همراه خود مواد تخریبی داشت، عصر امروز در تهران دستگیر شد.
رادان ادامه داد: این فرد قصد داشت که از این مواد برای تخریب و ترور استفاده کند.

یک بسته حاوی مواد منفجر مجهز به چاشنی الکترونیکی کشف شد

جانشین فرمانده نیروی انتظامی دقایقی بعد هم خبر داد که "عصر امروز یک بسته حاوی مواد منفجره مجهز به چاشنی الکترونیکی و یک قبضه کلت کمری همراه با صداخفه‌کن اطراف یکی از دانشگاههای تهران کشف شد."
وی اظهار داشت: تجمع پراکنده امروز عوامل منافقین و وابستگان به آمریکا و انگلیس بدون هیچ حادثه‌ای پایان پذیرفت اما همانطور که قبلاً اعلام شده بود دست منافقان در برپایی تجمعات پراکنده محرز است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد