شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

آقای موسوی! آیا واقعاً آشوب ما برای انقلاب و امام بود؟!

کلیدزنندگان اغتشاش در 25 بهمن با صدور بیانیه های متناقض و سردرگم، از اوباش و آشوبگران و وابستگان منافقین تشکر کردند.
بیانیه موسوی در این زمینه به قدری آشفته و پریشان بود که حتی صدای اعتراض محافل رسانه ای ضدانقلاب را درآورد. او در بیانیه خود از «راهپیمایی شکوهمند ملت شریف ایران با شرکت همه قشرهای مردم سلحشور جامعه»!! تشکر کرده اما با آگاهی از تنگ شدن قافیه ادعا کرد بیگانگان و موج سواران بین المللی برای پی گرفتن مطامع خود تلاش کرده اند جنبش را به صهیونیسم و آمریکا و اذناب آنان منتسب کنند!
وی همچنین نوشته است: این در حالی است که افتخار بزرگ جنبش سبز در استقلال و تکیه آن بر نیروی عظیم ملت بوده است. جنبش سبز همواره با بیگانگان فاصله داشته و اهداف اصلی آن احیای ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل و مطالبات آزادی خواهانه و متکثر ملت شریف ایران بوده است.
این بیانیه منافقانه در حالی صادر شده که راه اندازی اغتشاش 25 بهمن پس از چند روز ارسال پالس توسط کسانی چون رئیس جمهور و وزیر خارجه و سخنگوی وزارت خارجه آمریکا و سخنگوی کاخ سفید... مبنی بر این که چرا حکومت ایران که از حرکت مصر حمایت می کند به جنبش سبز اجازه راهپیمایی نمی دهد، توسط موسوی و کروبی کلید خورد.
همچنین طی دو روز گذشته کسانی چون اوباما، کلینتون و شیمون پرز از «شجاعت اپوزیسیون سبز در راه اندازی راهپیمایی» تمجید و تشکر کرده اند. اوباما در این باره گفت: «مخالفان باید شجاعت لازم برای آزادی بیان را داشته باشند و به اعتراض ادامه دهند. ما به شدت از سرکوب مخالفان انتقاد می کنیم.
هیلاری کلینتون هم در دفاع از اوباش و فتنه گران گفته است ما به صراحت و به وضوح و به طور مستقیم حمایت خود را از معترضان در خیابان های تهران اعلام می کنیم.
وی همچنین به تلویزیون عربی الحره گفت: ایران نشان داد نمی تواند الگویی برای مردم مصر باشد. ما به شدت سرکوب معترضان در ایران را محکوم می کنیم. آنچه در ایران اتفاق افتاد بیانگر شجاعت مخالفان است.
کلینتون همچنین گفت «ایران یک دیکتاتوری مذهبی است. انقلاب ایران تنها انقلابی است که در دنیا دزدیده شده است». این سخنان یادآور اظهارات 30 سال پیش کارتر درباره نگرانی از سرنوشت اسلام در ایران است که با واکنش حضرت امام مواجه شد مبنی بر این که حالا آقای کارتر هم اسلام شناس شده است!
روزنامه کریستین ساینس مانیتور درباره سخنان کلینتون تصریح کرده است: سخنان وزیر خارجه آمریکا به شدت ریاکارانه است چرا که وی از اعتراضات مردم مصر و اردن و یمن حمایت نمی کند.
درباره رویکرد منافقانه موسوی، یادآوری موضع دیروز شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی نیز ضروری است. به گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، پرز گفته است: امیدوارم مخالفانی که 14 فوریه [25 بهمن ] در تهران به خیابان آمدند بتوانند رژیم اسلامی را ساقط کنند. به نظر می رسد فشارها و عوامل خارجی در سقوط حکومت موثر نخواهد بود و تمام امید ما به مخالفان در داخل است. من از اظهارات نمایندگان پارلمان ایران و شعار اعدام برای سران مخالفان متاسفم.
اگر چه حرکت اخیر موسوی و کروبی در دعوت به آشوب خیابانی باعث استقبال سران استکبار شد اما در این میان رسانه های ضدانقلاب رویکرد دوگانه آنها در ادعای احیای ارزش های انقلاب و قانون اساسی را تحمل نکردند. این رسانه ها در حالی که نقش فعالی در زمینه سازی اغتشاش 25 بهمن داشتند اما به بخش هایی از بیانیه موسوی اعتراض کردند.
سایت صهیونیستی بالاترین در این باره خطاب به اوباش و آشوبگران نوشت: دوستان! آیا شما برای احیای ارزش های انقلاب به خیابان رفتید؟ آقای موسوی! آیا واقعاً مخالفان برای احیای ارزش های انقلاب یا آرمانهای امام راحل به خیابان می روند؟ آیا خمینی [...] برای تظاهرکننده ها کوچکترین ارزشی دارد؟ آیا آنها نفهمیده اند که خمینی چه بلایی بر سرشان آورد؟ ظاهراً باید شعارهای بیشتری علیه جمهوری اسلامی و خمینی بدهیم.
یادآور می شود کروبی هم در بیانیه مشابهی نوشت: علی رغم عدم نیاز به درخواست مجوز، تقاضای مجوز برگزاری راهپیمایی کردیم. ما به عهد و میثاق خود با مردم و خواسته های ملت و امام که در آرمان های انقلاب اسلامی 57 تجلی یافت همچنان پایبندیم و آماده پرداخت هرگونه هزینه ای در این راه پر فیض [!؟] هستیم.
در بیانیه موسوی و کروبی هیچ اشاره ای به بهانه راه اندازی اغتشاش- حمایت از مردم مصر- نشده است همچنان که در اغتشاش چند ساعته وابستگان منافقین نیز تنها چیزی که شنیده نشد دفاع از ملت های مسلمان منطقه و اعتراض به آمریکا و اسرائیل بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد