شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

آیت‌الله نوری همدانی: فتنه‌گران را سر جایشان می‌نشانیم

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم با اشاره به فتنه اخیر در تهران اظهار داشت: منافقین عامل اصلی این فتنه بودند و ما وظیفه داریم با آنها مقابله کرده و آنها را سر جایشان بنشانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با اقشار و گروه‌های مختلف با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای مبارزه با اسلام گفت: قرآن کریم سه دشمن اساسی برای اسلام معرفی کرده که شامل کفر، نفاق و صهیونیسم است.
وی با بیان اینکه قرآن در مورد مبارزه با دشمنان به مسلمانان آگاهی می‌دهد، بیان داشت: این سه جبهه از زمان حضرت محمد (ص) وجود داشته و ایشان با تدابیر و راهنمایی‌های قرآن کریم به مبارزه با این سه جبهه برخاستند.
این مرجع تقلید منافقین را یکی از دشمنان سرسخت اسلام عنوان کرد و بیان داشت: شرق و ایران در زمان گسترش اسلام در برابر اسلام تسلیم شدند این در حالی بود که غرب اسلام را نپذیرفت و در حال حاضر نیز یکی از بزرگ‌ترین دشمنان اسلام هستند و مسلمانان نباید هیچگاه زیر سلطه این منافقین و حکومت غرب رفته و از آنها اطاعت کنند.
وی با اشاره به فتنه اخیر تهران اظهار داشت: منافقین عامل اصلی این فتنه بودند و ما وظیفه داریم با آنها مقابله کرده و آنها را سرجایشان بنشانیم در غیر اینصورت این وضعیت ادامه پیدا می‌کند و ما شاهد این اغتشاشات و شورش‌های شیطانی در روزهای آتی نیز خواهیم بود.
آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی تعداد منافقین در ایران زیاد بود، گفت: قدرت اسلام توانست این منافقین را کنار بزند و ما این را مدیون سیاست و رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره) در زمان انقلاب هستیم.
وی هشت سال دفاع مقدس را یک افتخار عنوان کرد و افزود: در زمان جنگ 35 دولت به صدام کمک می‌کردند تا دولت اسلامی ایران را از بین ببرند ولی قدرت اسلام این دشمنان را در هم کوبید و توانست این حکومت اسلامی را برپا کند.
این مرجع تقلید تاکید کرد: منافقین و دشمنان اسلام مانند آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها از دولت ایران کینه به دل دارند و با ترفندها و حیله‌های مختلف سعی در از هم پاشیدن حکومت اسلامی ایران داشته و توانستند عده‌ای از این منافقین را در ایران بشناسند و از آنها استفاده کنند.
وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در ایران اظهار داشت: راهپیمایی 25 بهمن یک دروغ بود و منافقین با ایجاد این فتنه، جنایت و خیانت بزرگ به کشور، به دشمنانی که ما 30 سال در دل آنها رعب و وحشت ایجاد کردیم و آنها را خشمگین نگه داشتیم، چراغ سبز نشان دادند.
آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به انقلاب مصر بیان داشت: ما امیدواریم این منجی بشریت به‌زودی ظهور کرده و ریشه این فسادهای فرهنگی و ظلم را از بین ببرند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد