شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

شفاف نیوز

شفاف سازی مسایل سیاسی

ملت ایران خواستار اعدام سران فتنه هستند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: ملت ایران نه تنها خواستار اعدام سران فتنه هستند بلکه خواستار این هستند سیاست‌مدارانی که به هر نحو زمینه شعله‌ورتر شدن فتنه را فراهم کرده‌اند از صحنه سیاست حذف شوند.


حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان از اساتید حوزه و دانشگاه پیش از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تشییع پیکر پاک شهید "صانع ژاله " و در صحن نمازجمعه دانشگاه تهران با اشاره به اینکه این دانشجوی شهید به افتخاری عظیم نائل آمد و باید به خانواده وی و دلیرمردان خطه کردستان تبریک و تسلیت گفت، خاطرنشان کرد: این شهید مظلوم و بسیجی بدون اینکه در اغتشاشات 25 بهمن درگیر باشد و در حال عبور از خیابان مورد هدف گروه‌های تروریستی قرار گرفت تا مظلومیتش همانند سایر مظلومان اسلام مشخص باشد.
وی افزود: فتنه‌گران باید بدانند ملت ایران با شهدایی که تقدیم انقلاب اسلامی می‌کنند و به خصوص شهدای فتنه، شور و حرارت بیشتری پیدا می‌کنند.
پناهیان تصریح کرد: فتنه‌گران بدانند اگر حتی یک نفر هم از هموطنانمان در این اغتشاشات مجروح شود چنین همایشی را برای وی برگزار می‌کنیم و آفرین به غیرت دانشگاهیان و دانشجویان هنر که اجازه ندادند مراسم تشییع این دانشجوی بسیجی در عزلت برگزار شود و مراسم تشییع باشکوهی را برای شهید ژاله برگزار کردند.
این استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد: ملت ایران تمنا دارد تا پای چوبه‌دار سران فتنه بایستند و شعارهای استکبارستیز سر دهند.
وی با اشاره به اینکه سیاست‌مداران کشور باید بدانند که سران فتنه حق بازگشت به درون نظام اسلامی ایران را ندارند، اظهار داشت: دست سران فتنه به خون شهدای اخیر آغشته است و آنان موجب بی‌آبرویی ملت شده‌اند.
پناهیان در ادامه بیان داشت: ای ملت بزرگ ایران، آیا شما نمی‌توانید چند فتنه‌گر محبوس را نابود کنید؟ آیا از خود پرسیده‌اید چرا قیام مردم تهران و شرکت در مراسم تشییع پیکر این شهید پرشورتر از سایر شهدای انقلاب اسلامی است؟ چون ملت ایران ثمره انقلاب خود را در کشورهای تونس و مصر دیده‌اند.
این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه گفت: ملت ایران ثمره انقلاب اسلامی، خون شهدا و خط امام(ره) و مقام معظم رهبری را در تحولات منطقه مشاهده می‌کند.
وی تأکید کرد: چرا جامعه خود را نباید از لکه ننگ فتنه‌گران پاک کنیم؟ تمامی ملت ایران آماد‌ه‌اند تا این لکه ننگ را از این مرز و بوم پاک کنند.
پناهیان با بیان اینکه خشم و احساسات ملت ایران موجب نشده تا خواستار اعدام سران فتنه شوند، بیان داشت: جزای کسانی که امنیت کشور را از میان می‌برند و با تظاهرات خود زمینه حضور منافقان را در خیابان‌ها فراهم می‌کنند، این است که یا باید کشته شوند، یا به دار آویخته شوند و یا دست و پای آنها قطع شود.
این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ملت ایران نه تنها خواستار اعدام سران فتنه هستند بلکه خواستار این هستند سیاست‌مدارانی که به هر نحو زمینه شعله‌ورتر شدن فتنه را فراهم کرده‌اند از صحنه سیاست حذف شوند.
پناهیان خاطرنشان کرد: باید پرسید کدام یک از سیاست‌مداران کشور در آغاز تظاهرات غیرقانونی فتنه‌گران نمی‌دانستند آمریکا و رژیم صهیونیستی پشتیبان آنهاست؟ آیا این سیاست‌مداران نمی‌دانستند برپایی این تظاهرات موجب ریخته شدن خون جمعی از مردم می‌شود؟ آیا آنان پیش‌بینی نمی‌کردند این حرکات مورد تشویق رژیم‌صهیونیستی است؟
این استاد حوزه ودانشگاه با تأکید بر اینکه سیاست‌مدارانی که موجب شعله‌ورترشدن فتنه‌انگیزی در کشور شدند، در صحنه‌های سیاست جا خوش کرده‌اند، گفت: چه کسی است که نمی‌داند دشمنان نظام اسلامی از هر فرصتی برای حقیر کردن ملت ایران استفاده می‌کنند؟ چه کسی که نمی‌داند کوچک‌ترین فرصت به فتنه‌گران خیانت به حساب می‌آید؟
پناهیان افزود: ملت ایران تجربه تاریخی حضرت علی(ع) را دارد و می‌دانند این حضرت با نصیحت‌هایی که اطرافیان وی داشتند مصلحت‌هایی به ایشان تحمیل شد.
وی خاطرنشان کرد: تقاضا داریم کسانی که در این فتنه حکمیت را به رهبری تحمیل کردند از صحنه سیاست محو شوند. اگر تاکنون مصلحت بوده تا با سران فتنه برخورد نشود و در این خصوص قوه‌قضاییه دست نگهداشته است اما این مصلحت باید تا کی ادامه پیدا کند؟

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: آنان که می‌خواهند در کشور تولید مصلحت کنند باید از صحنه سیاست کشور خارج شوند.

پناهیان اظهار داشت: از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی تا ظهور امام زمان(عج) مسیر انقلاب اسلامی این بوده و است که مصلحت روز به روز باید در کشور پایان پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: اگر تاکنون مصلحت این بوده که با سران فتنه برخورد نشود تا خواص جامعه نسبت به فتنه‌گری‌ها آگاه شوند مطمئنا این خواص اکنون آگاه شده‌اند و اگر کسی خود را به خواب زده دیگر نمی‌شود وی را از خواب بیدار کرد.
پناهیان گفت: باید از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکر کرد که مانند یک بسیجی انقلابی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی درخواست اعدام سران فتنه را اعلام کردند.
وی با تأکید بر اینکه هر کسی که تاکنون بیدار نشده دیگر بیدار نخواهد، بیان داشت: پیشنهاد من این است که بر اساس متون دینی از این به بعد ملت ایران شعار «مرگ بر ساکتین» را سر دهند.
پس از این قسمت از سخنان پناهیان، شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع شعار "مرگ بر هاشمی " سر دادند.
در ادامه این مراسم پناهیان افزود: کسانی که تقاضای اعدام برای سران فتنه را نمی‌کنند همان افرادی هستند که نسبت به فتنه‌گران سکوت اختیار کرده‌اند. علمایی که برای بی‌احترامی به کوچک‌ترین موضوعات دینی برمی‌آشوبند چطور شده که در مقابل توهین به ولایت‌فقیه سکوت اختیار کرده‌اند.
این استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد: علمای هوشمند امروز در حوزه‌های علمیه سراسر کشور درس‌های خود راتعطیل کرده و بر علیه فتنه‌گران راهپیمایی کردند.
وی خاطرنشان کرد: باید دردمندانه اعلام کنم که آیا این بی‌شرف‌ها که حضور چند علاقه‌مند به سطل آشغال‌ها را جمعیت پرشور روز 25 بهمن می‌نامند آیا نباید به سزای عمل خود برسند؟ آیا آنان که عکس‌های امام(ره) و رهبری را در وسط خیابان پهن کردند و ملت را با ضرب و شتم مجبور کردند تا با خودرو از روی آنها عبور کنند آیا نباید محاکمه شوند؟
وی در پایان خاطرنشان کرد: آن سیاستم‌داری که در نمازجمعه 23 تیر حضور پیدا نکرد دیگر هیچ‌گاه حضور نخواهد داشت و امیدواریم این شهید گرانقدر آخرین شهید پیش از ظهور امام زمان(عج) باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد